Słaby powyżej 5tys obrotów na LPG

porady i pomoce
mariocccp

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: X18xe1 @ 161
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Słaby powyżej 5tys obrotów na LPG

#1

Nieprzeczytany post autor: mariocccp »

Mam taki problem że jak zrobie na butli 250km to zaczyna słabo jechać powyżej 5 tys obrotów tzn praktycznie w ogole nie przyspiesza. Jechałem z gaziarzem on z laptopem, mówi że słabe cisnienie jest. Ale jak zatankuje do pełna to jest ok.

Tez tak macie w silnikach 1.8 115KM instalacja stag 300?

W butli jest jeszcze ok 15l gazu a cisnienie spada do 0,3 a ma byc 0,9 czy jakoś tak ten kolo mówił. Jak go przygazuje to pikacz się włącza i kontrolka od gazu szybko mruga.

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: dresat »

mariocccp,
mariocccp pisze: zaczyna słabo jechać powyżej 5 tys obrotów
Możesz objaśnić dziadkowi, kiedy używasz 5 tys obrotów?
mariocccp pisze:Jechałem z gaziarzem on z laptopem, mówi że słabe cisnienie jest.
Gaziarz powinien zwiększyć wydatek gazu z silniczka krokowego, gdy zwiększa się obciążenie silnika; w Stag-u 300 nie powinno z tym być problemów. No, chyba, że reduktor jest nie na taką moc silnika...? :shock:
myśleć...też bym umiał!

mariocccp

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: X18xe1 @ 161
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: mariocccp »

dresat pisze:mariocccp,
mariocccp pisze: zaczyna słabo jechać powyżej 5 tys obrotów
Możesz objaśnić dziadkowi, kiedy używasz 5 tys obrotów?
Dosć czesto przy wyprzedzaniu ;) Zrozumiesz jak bedziesz mial 16V :P

dresat pisze: No, chyba, że reduktor jest nie na taką moc silnika...? :shock:
Reduktor raczej nie ma nic do rzeczy bo problem wystepuje po przejechaniu ok 250km na butli.

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: dresat »

mariocccp pisze:problem wystepuje po przejechaniu ok 250km na butli.
A co miałby mieć "ciśnienie wtłoczenia" gazu do jego poboru i ilości w butli? To już bardziej coś z wielozaworem... :shock:

[ Dodano: 2008-11-09, 21:55 ]
mariocccp,
mariocccp pisze:Zrozumiesz jak bedziesz mial 16V
Nie lubię, jak wyje i dlatego wolę 8V... ;)
myśleć...też bym umiał!

mariocccp

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: X18xe1 @ 161
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: mariocccp »

dresat pisze:
mariocccp pisze:problem wystepuje po przejechaniu ok 250km na butli.
A co miałby mieć "ciśnienie wtłoczenia" gazu do jego poboru i ilości w butli? To już bardziej coś z wielozaworem... :shock:
Na to wyglada moze dali do mniejszej butli...
dresat pisze:,
mariocccp pisze:Zrozumiesz jak bedziesz mial 16V
Nie lubię, jak wyje i dlatego wolę 8V... ;)
To jest bardzo fajny dzwiek i jak powietrze zasysa ;) miodzio

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: dresat »

mariocccp,
mariocccp pisze:To jest bardzo fajny dzwiek i jak powietrze zasysa miodzio
Taaa. wiemmm..."i to dodaje Ci skrzyyyyydeeeełłłł" :P
myśleć...też bym umiał!

mariocccp

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: X18xe1 @ 161
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: mariocccp »

dresat pisze:mariocccp,
mariocccp pisze:To jest bardzo fajny dzwiek i jak powietrze zasysa miodzio
Taaa. wiemmm..."i to dodaje Ci skrzyyyyydeeeełłłł" :P
W porównaniu do c16nz napewno :lol:

Firek

Astro-maniak
Posty: 121
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Firek »

dresat napisał
Gaziarz powinien zwiększyć wydatek gazu z silniczka krokowego,
Stag 300 to instalacja sekwencyjna w której nie ma silniczka. Za wydatek gazu odpowiada reduktor,musi by odpowiednie nadcisnienie na wyjściu gazu około 1Mpa. Jest to dosyc dziwne ze jeszcze przy dosyc dużej ilości gazu w zbiorniku reduktor nie może wygenerowac odp. cisnienia. Ile ma juz reduktor przejechane, filterki dawno robione??

mariocccp

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: X18xe1 @ 161
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: mariocccp »

Kurde wszystko nowe, zakladane 2 tygodnie temu.
Tak jak mi koles mowil, po zatankowaniu mam 0,9 a przy rezerwie spada do 0,3 wiec napewno jest to plynny spadek znaczy ze po kazdym kilometrze cisnienie spada... ale dlaczego?

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: dresat »

Firek,
Firek pisze:Stag 300 to instalacja sekwencyjna w której nie ma silniczka.
Przyłapałeś mnie na lekkim niemyśleniu...oczywiście Twoja racja ze wszech miar. :oops:
myśleć...też bym umiał!

ODPOWIEDZ