LPGa kontrolka układu elektronicznego silnika

porady i pomoce
fatis

Astro-maniak
Posty: 65
Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
Imię: Marek
Auto: Astra G
Silnik: X18XE1
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

LPGa kontrolka układu elektronicznego silnika

#1

Nieprzeczytany post autor: fatis »

Czy instalacja gazowa moze powodowac ze ta lampka się świeci. Mam astre dość krótko a w samochodach jestem dosc zielony.
Z tego co zaobserwowałem praktycznie cały czas swieci mi sie lampka od układu elektronicznego.

[ Dodano: 2008-11-11, 13:05 ]
dobra - siedziałem pół nocy na forum jestem troszke mądrzejszy i wiem ze pytanko troszke bez sensu zadałem. Już poprawiam.
W momencie gdy kupowałem ten samochód (tydzien temu) człowiek mi powiedział ze lampka się pali bo jest za uboga mieszanka. Postaram się mimo wszystko sprawdzic co jest przyczyną świecenia tej lampki.
Niemniej jesli to faktycznie wina tego to jak to naprawić. Może być tak że to będzie sie palić bo autko ma gaz i cos tam podregulowane ze to się świeci?

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

[External Link Removed for Guests] . tu masz opis jak odczytac bledy . jezeli mieszanka jest uboga to nic dziwnego ze sie zapala chek . trzeba wyregulowac sklad na gazie
marpas 1954

ss11

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: ss11 »

A na benzynie też ci się swieci?????? czy tylko na Gazie? Jeśli na PB również to zawór recyrkulacji spalin.
Jeśli chcesz mieć coś dobrze zrobione - to zrób to sobie sam!!!

fatis

Astro-maniak
Posty: 65
Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
Imię: Marek
Auto: Astra G
Silnik: X18XE1
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: fatis »