LPGa kontrolka układu elektronicznego silnika
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
LPGa kontrolka układu elektronicznego silnika
Czy instalacja gazowa moze powodowac ze ta lampka się świeci. Mam astre dość krótko a w samochodach jestem dosc zielony.
Z tego co zaobserwowałem praktycznie cały czas swieci mi sie lampka od układu elektronicznego.
[ Dodano: 2008-11-11, 13:05 ]
dobra - siedziałem pół nocy na forum jestem troszke mądrzejszy i wiem ze pytanko troszke bez sensu zadałem. Już poprawiam.
W momencie gdy kupowałem ten samochód (tydzien temu) człowiek mi powiedział ze lampka się pali bo jest za uboga mieszanka. Postaram się mimo wszystko sprawdzic co jest przyczyną świecenia tej lampki.
Niemniej jesli to faktycznie wina tego to jak to naprawić. Może być tak że to będzie sie palić bo autko ma gaz i cos tam podregulowane ze to się świeci?
Z tego co zaobserwowałem praktycznie cały czas swieci mi sie lampka od układu elektronicznego.
[ Dodano: 2008-11-11, 13:05 ]
dobra - siedziałem pół nocy na forum jestem troszke mądrzejszy i wiem ze pytanko troszke bez sensu zadałem. Już poprawiam.
W momencie gdy kupowałem ten samochód (tydzien temu) człowiek mi powiedział ze lampka się pali bo jest za uboga mieszanka. Postaram się mimo wszystko sprawdzic co jest przyczyną świecenia tej lampki.
Niemniej jesli to faktycznie wina tego to jak to naprawić. Może być tak że to będzie sie palić bo autko ma gaz i cos tam podregulowane ze to się świeci?
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
no to troszke mnie uspokoiłeś - tylko jak teraz nabija do 100 to co będzie latem przy 30 stopniach?
A co do checka to faktycznie muszę sobie odczytać o co on woła.
Mariusz powiedz mi czy to jakaś sprawa poważna jest? Gościu od którego kupowałem ze to sie pali bo autko jest tak podregulowane żeby za dużo nie brał.
A co do checka to faktycznie muszę sobie odczytać o co on woła.
Mariusz powiedz mi czy to jakaś sprawa poważna jest? Gościu od którego kupowałem ze to sie pali bo autko jest tak podregulowane żeby za dużo nie brał.
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
fatis,
[ Dodano: 2008-11-12, 21:35 ]
fatis,
Zbierałbym powoli na zawory i gniazda...fatis pisze:bo autko jest tak podregulowane żeby za dużo nie brał.
[ Dodano: 2008-11-12, 21:35 ]
fatis,
Jeśli termostat się otwiera, co widać po spadku wskazówki, gdy trochę przejedziesz (z "małego obiegu" przez nagrzewnicę), a wentylator włącza się podczas poruszania się w korku, to wszystko jest ok. Wskazania są zawsze tylko orientacyjne...fatis pisze:tylko jak teraz nabija do 100 to co będzie latem przy 30 stopniach?
myśleć...też bym umiał!
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2008, 14:58
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No ja podejrzewam ze to będzie uboga mieszanka - jeśli to faktycznie to to podjadę gdzieś żeby to podregulowali. (ile taka przyjemność może mnie kosztować??)
Czyli jak rozumiem jest mieszanka jest uboga nadpalają sie zawory i przylgnie tak ??
Natomiast jeśli to będzie EGR to postaram się sam zrobić z tutorialkiem na autokaciku.
[ Dodano: 2008-11-15, 11:55 ]
do wszystko jasne - zrobilem sobie dzis rano diagnostyke i jestem dosc mocno zdziwniony bo
wyskoczyly mi kody 44,45,25,35 co odpowiednio oznacza:
uboga mieszanka
bogata mieszanka
Wtryskiwacz - zbyt niskie napięcie
Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
Najbardziej mnie dziwi jednoczesnie uboga i bogata mieszanka. A te pozostałe to coś poważnego jest ?? Jakie są koszta naprawy?
Czyli jak rozumiem jest mieszanka jest uboga nadpalają sie zawory i przylgnie tak ??
Natomiast jeśli to będzie EGR to postaram się sam zrobić z tutorialkiem na autokaciku.
[ Dodano: 2008-11-15, 11:55 ]
do wszystko jasne - zrobilem sobie dzis rano diagnostyke i jestem dosc mocno zdziwniony bo
wyskoczyly mi kody 44,45,25,35 co odpowiednio oznacza:
uboga mieszanka
bogata mieszanka
Wtryskiwacz - zbyt niskie napięcie
Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
Najbardziej mnie dziwi jednoczesnie uboga i bogata mieszanka. A te pozostałe to coś poważnego jest ?? Jakie są koszta naprawy?