Ty czytasz poprzednie posty, czy może jesteś z Grupy TRWAM? Gdzie niby miałby się pojawić "napieci" na parowniku - jeśli wolno zapitać?misiek775 pisze:My chyba sie nie rozumiemy, odcinka pompi polega na wmontowaniu przekaźnika w obwód pompki. Jak sie pojawi napięci na parowniku, to przekaźnik odcina pompe. Jak jedziesz na benzynie to pompa dziala normalnie.
Myśleliście zeby odciąć na chama myslac lognicznie to nie ma sensu.
Przekaźnik załatwia sprawe.
Po przełączeniu na LPG, pompka paliwa działa razem z LPG
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
misiek775,
myśleć...też bym umiał!
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 01 kwie 2008, 12:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
bartobbb pisze: na elektrozawoże gazu to rozumiem, ale nie na parowniku, więc wyslawiaj się poprawnie, bo potem herezje wychodzą
Może i wysłowiłem sie nie precyzyjnie, ale nie zrobiłem tego specjalnie. Nie musisz mi mowic ze mam sie poprawnie wysławiać bo nie jesteś moim nauczycielem.
Jak sprostowałem swoją wypowiedz to znaczy, ze znalazłem niedopowiedzenie i je wyjaśniłem i o tym wiem, nie musisz mi przypominać.
LPG CHARGED
- doktur
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 paź 2008, 13:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Również wydaje mi się, że to przekaźnik od odcięcia wtrysku gdy nastepuje przełączenie na gaz. U mnie było na odwrót tj. przekaźnik nie załączał wtrysku i przez jakiś czas nie mogłem jeździć na benzynie.
Niedługo po tej awarii powyżej uszkodził mi się 2 zprzekaźniczkow - taki od otwarcia elektrozaworów wtedy odkryłem pewien przełącznik:
przełącznik, który wymusza otwarcie elektrozaworów od gazu ale silnik pracował, wprawdzie niepoprawnie ale pracował.
U mnie nie mam odłączenia pompy paliwa, wydaje mi się że to jest niepotrzebna modyfikacja. Przecież samochody bez LPG mają ją zawsze tak czy siak włączoną, więc LPG nie zmniejszy jej żywotności.
Niedługo po tej awarii powyżej uszkodził mi się 2 zprzekaźniczkow - taki od otwarcia elektrozaworów wtedy odkryłem pewien przełącznik:
przełącznik, który wymusza otwarcie elektrozaworów od gazu ale silnik pracował, wprawdzie niepoprawnie ale pracował.
U mnie nie mam odłączenia pompy paliwa, wydaje mi się że to jest niepotrzebna modyfikacja. Przecież samochody bez LPG mają ją zawsze tak czy siak włączoną, więc LPG nie zmniejszy jej żywotności.
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Tylko w przypadku jazdy na lpg pompa wykonuje zbedna prace, nie ma poboru benzyny i wszustko wraca przelewemdoktur pisze:U mnie nie mam odłączenia pompy paliwa, wydaje mi się że to jest niepotrzebna modyfikacja. Przecież samochody bez LPG mają ją zawsze tak czy siak włączoną, więc LPG nie zmniejszy jej żywotności.
LPG CHARGED
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
misiek775,
Aha...czyli wg Ciebie: jak pompka wykonuje pracę, gdy auto jedzie na Pb, to ta praca jest zasadna; natomiast gdy auto jedzie na lpg - to dla pracującej bez "zasadności" pompy pompoowanie jest niewskazane?misiek775 pisze:Tylko w przypadku jazdy na lpg pompa wykonuje zbedna prace, nie ma poboru benzyny i wszustko wraca przelewem
myśleć...też bym umiał!
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
misiek775,
To może znasz jeszcze inne elementy w aucie, które - mimo, że działają - mogłoby ich nie być? Może klima, albo centralny zamek, szyberdach...?misiek775 pisze:Pompa tłoczy paliwo ktore pozniej wraca do baku.
Moim zdaniem podczas jazdy na lpg jej działanie jest bezzasadne.
myśleć...też bym umiał!
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Czy ja napisałem zeby zdemontować ta pompkę?
Człowieku rusz głową zanim coś napiszesz bo piszesz straszne głupoty.
pisałem wczesniej na czym polega odciecie pompki przekaźnikiem. Nie chcesz to nie montuj tej odcinki.
Twoja brocha, ja chciałem wyjasnic koledze pytajacemu, ze pompe mozna wyłączć podczas jazdy na lpg i włączyć jak sie jezdzi na benzynie, a jeszcze lepsze ze robi sie to automatycznie.
Nie chcesz to nie odcinaj. JA to uszanuje i sie wiecej nie czepiaj, bo nie jestes zainteresowany, tylko tak przygryzasz wszystkim i czepiasz sie byle czego.
Człowieku rusz głową zanim coś napiszesz bo piszesz straszne głupoty.
pisałem wczesniej na czym polega odciecie pompki przekaźnikiem. Nie chcesz to nie montuj tej odcinki.
Twoja brocha, ja chciałem wyjasnic koledze pytajacemu, ze pompe mozna wyłączć podczas jazdy na lpg i włączyć jak sie jezdzi na benzynie, a jeszcze lepsze ze robi sie to automatycznie.
Nie chcesz to nie odcinaj. JA to uszanuje i sie wiecej nie czepiaj, bo nie jestes zainteresowany, tylko tak przygryzasz wszystkim i czepiasz sie byle czego.
LPG CHARGED