Blos - warto ?
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Blos - warto ?
Mam okazję tanio kupić blosa, zastanawiam się nad tym czy przypadkiem nie wywalić tego krokowca i wrzucić właśnie Blosa, reduktor mam o mocy do 180 koni, więc z tym nie ma problemu, czy w razie uturbienia motoru w grę wchodzi tylko sekwencja czy Blos też może być ?
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Szukałem na forum ale nic nie znalazłem na temat.
Chciałem się tylko dowiedzieć czy aby zamontować blosa trzeba jakieś redukcje do dolotu montować, czy dolot w C20NE też ma średnicę 70mm.
Chciałem się tylko dowiedzieć czy aby zamontować blosa trzeba jakieś redukcje do dolotu montować, czy dolot w C20NE też ma średnicę 70mm.
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Exodos pisze: reduktor mam o mocy do 180 koni, więc z tym nie ma problemu, czy w razie uturbienia motoru w grę wchodzi tylko sekwencja czy Blos też może być ?
Ludzie, po co montować gaz w uturbionej furze? Wydasz kupe kasy na turbodajke a nie stac cie na paliwo?
Jeżeli dla kogos licza sie koszty to montuje gaz, i liczy sie ze lekki spadkiem mocy (choć nie zawsze).
Ale montować turbinę dla mocy i jedniczesnie gaz dla oszczednosci - kompletny brak logiki
LPG CHARGED
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Misiek775, po to się montuje, że dzięki LPG oszczędzasz w ciągu roku na komplet C20xe, w ciągu nastepnego kolejne 3-4 tysie na turbo, których byś nie miał jeżdżąc na pb, a w ciągu kolejnego roku grube tysiaki na kolejne mody. Sens jazdy na lpg jest oczywisty więc nie ma sensu o tym pisać więcej w tym temacie.
[ Dodano: 2008-12-03, 12:49 ]
A jeśli chodzi o turbo i gaz 2gen, to radzę obejrzeć temat Gacka na Vectra Unlimited i jego C18neT lpg!
[ Dodano: 2008-12-03, 12:49 ]
A jeśli chodzi o turbo i gaz 2gen, to radzę obejrzeć temat Gacka na Vectra Unlimited i jego C18neT lpg!