Blos - warto ?

porady i pomoce
Exodos

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Blos - warto ?

#1

Nieprzeczytany post autor: Exodos »

Mam okazję tanio kupić blosa, zastanawiam się nad tym czy przypadkiem nie wywalić tego krokowca i wrzucić właśnie Blosa, reduktor mam o mocy do 180 koni, więc z tym nie ma problemu, czy w razie uturbienia motoru w grę wchodzi tylko sekwencja czy Blos też może być ?
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI

Project C20NE + Garret T14 stage 5%

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: dresat »

Exodos, Na temat zasadności montażu blosa rozprawka już była. Użyj opcji "szukaj"...z ikonką lupy.
myśleć...też bym umiał!

Exodos

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Exodos »

Szukałem na forum ale nic nie znalazłem na temat.

Chciałem się tylko dowiedzieć czy aby zamontować blosa trzeba jakieś redukcje do dolotu montować, czy dolot w C20NE też ma średnicę 70mm.
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI

Project C20NE + Garret T14 stage 5%

misiek775

Astro-maniak
Posty: 235
Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
Imię: Michal
Auto: Opel Astra F
Silnik: x16szr + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: misiek775 »

Exodos pisze: reduktor mam o mocy do 180 koni, więc z tym nie ma problemu, czy w razie uturbienia motoru w grę wchodzi tylko sekwencja czy Blos też może być ?

Ludzie, po co montować gaz w uturbionej furze? Wydasz kupe kasy na turbodajke a nie stac cie na paliwo?

Jeżeli dla kogos licza sie koszty to montuje gaz, i liczy sie ze lekki spadkiem mocy (choć nie zawsze).
Ale montować turbinę dla mocy i jedniczesnie gaz dla oszczednosci - kompletny brak logiki
LPG CHARGED

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

Misiek775, po to się montuje, że dzięki LPG oszczędzasz w ciągu roku na komplet C20xe, w ciągu nastepnego kolejne 3-4 tysie na turbo, których byś nie miał jeżdżąc na pb, a w ciągu kolejnego roku grube tysiaki na kolejne mody. Sens jazdy na lpg jest oczywisty więc nie ma sensu o tym pisać więcej w tym temacie.

[ Dodano: 2008-12-03, 12:49 ]
A jeśli chodzi o turbo i gaz 2gen, to radzę obejrzeć temat Gacka na Vectra Unlimited i jego C18neT lpg!

ODPOWIEDZ