Montaż sekwencyjnej instalacji LPG - Astra 1.6 8v 99r
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 03 gru 2008, 20:52
- Imię: Paweł
- Auto: ASTRA Classic Kombi 1999 r. Benzyna
- Silnik: 1598 8V 75KM X16SZR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
W F-ce były to C16SE i miał 100KM, wiem że póżniej były też w kombo ale nie wiem jakie oznaczenie ale czy w G były i jak sie zwały to niewiem, ale moze jeszcze gdzies lukne to skrobnę:)
[ Dodano: 2008-12-07, 19:30 ]
No poszukałem poszukałem i znalazłem że od roku 2000 silniki Z16SE(84 KM), wyparły w Astrach G silniki X16SZR(75KM). Pozdro
[ Dodano: 2008-12-07, 19:30 ]
No poszukałem poszukałem i znalazłem że od roku 2000 silniki Z16SE(84 KM), wyparły w Astrach G silniki X16SZR(75KM). Pozdro
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 534
- Rejestracja: 21 gru 2006, 22:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- borygo5
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 paź 2008, 15:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
Kolego jak masz 1Punkt wtrysk to masz mniejsze wydatki u mnie sekwencja kosztuje 2400zł
a 1p 1550 z butlą w koło i elektroniką
proponuje ci reduktor tommaseto 140hp zintegrowany mixer z dużą wenturią 42 minimum
i elektronikę KME BINGO M oczywiście z czujnikiem temperatury
będzie jeździł jak ta lala
a 1p 1550 z butlą w koło i elektroniką
proponuje ci reduktor tommaseto 140hp zintegrowany mixer z dużą wenturią 42 minimum
i elektronikę KME BINGO M oczywiście z czujnikiem temperatury
będzie jeździł jak ta lala
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- borygo5
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 paź 2008, 15:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
lovato jest dobry ale nie jest zintegrowany i układ filtrujący jest bardziej z komplikowany a el al-700 to przeżytek i jest bardzo awaryjna elektronika a reduktor lovato a tomasetto 140 hp mają porównywalną żywotność około 80-100 tyś kilometrów i około 6lat w zależności od eksploatacji a do astry g pasuje 45 L 630/200 butla w koło OSOBIŚCIE MAM 630/200 FIRMY KMB 47L
A wiec reduktor polecam ale elektronikę to tak sobie POZDRAWIAM
A wiec reduktor polecam ale elektronikę to tak sobie POZDRAWIAM
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Przez wrodzoną skromność i grzeczność wobec Kolegów, nie będę się chwalił moją - vide profil...bezawaryjna, ze zintergowanym reduktorem; zresztą: [External Link Removed for Guests] :m
myśleć...też bym umiał!