STAG 200 do C20NE ?
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
STAG 200 do C20NE ?
Mam takie zapytanie, czy do C20NE nadaje się bezproblemowo STAG 200 ? Słyszałem że do wtrysku full group instalacja IV generacji się nie nadaje, prawda to ?
Chcę zmienić na sekwencję bo w STAGu 50 denerwuje mnie już ta zwężka w dolocie.
Chcę zmienić na sekwencję bo w STAGu 50 denerwuje mnie już ta zwężka w dolocie.
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Exodos
Cos jest w tym co słyszałeś na temat tego ze nie dokońca te systemy sprawdzają się wogóle w samochodach które nie mają pełnej sekwencji. Oczywiście wszystko zależy od poszczególnej instalacji i tego czego kierowca oczekuje od auta. Prawda jest taka że w takich autach praca na gazie nie bedzie taka jak na benzynie i albo trezba sie z tym pogodzic albo nie zakładac IV generacji. Pozdro
Cos jest w tym co słyszałeś na temat tego ze nie dokońca te systemy sprawdzają się wogóle w samochodach które nie mają pełnej sekwencji. Oczywiście wszystko zależy od poszczególnej instalacji i tego czego kierowca oczekuje od auta. Prawda jest taka że w takich autach praca na gazie nie bedzie taka jak na benzynie i albo trezba sie z tym pogodzic albo nie zakładac IV generacji. Pozdro
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Chodzi mi o to że na gazie ma jeździć tak jak na benzynie, na benzynie ma też jeździć tak jak fabryka kazała, silnik jest w idealnym stanie przy tym przebiegu 149 tys. oleju nie bierze ani grama, nawet przy pałowaniu, nic w silniku nie klekocze, nic nie cieknie.
Wyczytałem gdzieś w necie że wtryski muszą być bardzo szybkie, Valteki i Raile odpadają, może Matrixy, jak nie to wywalę sobie z głowy sekwencję, wrzucę Blosa i zmienię reduktor na KME o wydajności 150kW (ok 200 koni) bo jest mały, bo ten co mam BRC jest duży i zawadza mi o Webasto.
Wyczytałem gdzieś w necie że wtryski muszą być bardzo szybkie, Valteki i Raile odpadają, może Matrixy, jak nie to wywalę sobie z głowy sekwencję, wrzucę Blosa i zmienię reduktor na KME o wydajności 150kW (ok 200 koni) bo jest mały, bo ten co mam BRC jest duży i zawadza mi o Webasto.
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI
Project C20NE + Garret T14 stage 5%
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
nie chodzi tylko żeby wtryski były szybkie ale róniez żeby mogły miec krótkie czasy wtrysku i z tym jest najwiekszy problem, bo niewiele wtryskiwaczy wyrabia sie ponizej 2 milisekund. Owszem Matrix mógłby dac rade ale sama listwa kosztuje około 600PLN-ów. Ludziska wsadzają i Valtki potrafia sie wyrobic ale niestety jest problem z ich rzywotnoscią i utrzymaniem wydatku. Do tego ja osobiscie nie jestem przekonany do STAGA i jego mozliwości. Jak juz wydac kase to na sprawdzone instalki, np:Landi Renzo, te ich nowe wtryski schodzą nawet do 1,5 ms.
A co do reduktora(nie do sekwencji)to można wsadzic również wzmocnionego Zavoli i powinien dac radę.
A co do reduktora(nie do sekwencji)to można wsadzic również wzmocnionego Zavoli i powinien dac radę.
- tymek34
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 sty 2009, 23:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: BOCHNIA/SIEDLEC
- Kontakt:
a co sądzicie o tym bo mi do astry g opc 160km gazownik polecił stag 300 jak się mogę podłączyć to co o tym sadzicie za 2500pln a w CZAKRAM GAZ w Tarnowie polecili brc za 2900pln i na co jeszcze zwrócić uwage jak bede z nimi rozmawiać o załorzeniu. Tu widzę ze o jakiś wtryskiwaczach piszecie jakie polecacie???? Dzięki
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja osobiście polecam całą instalację Landi Renzo, w Lublinie koszt takiej instalacji do 4 cylindrowego silnika to około 2800 i gwarancja jest na 2 lata bez limitu kilometrów. Co do samych wtrysków to BRC-aki są wporządku, chociaz w razie awarii to są droższe od Landi. A co do STAGA to jeśli już byś miał wkładac tą instalacje to niech nie zakładaja ci żadnych Valteków, czy Planijetów bo te wtryski to nawet 15000 nie wytrzymają. Pozdrawiam
- tymek34
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 sty 2009, 23:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: BOCHNIA/SIEDLEC
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Najprosciej poprostu zapytac w zakładzie który miałby montowac, jakie wtryskiwacze gazowe bedą zakładali. Na Valtkach jest napisana ich nazwa, co do Planijetów to nie pamietam ale spróbuj wpisan na googlach, albo na allegro w częściach gazowych to zobaczysz jak poszczególne wtryski wygladają. Co do reduktora to nie wiem jakie dorzucaja do Stagów. Instalacja BRC i Landi Renzo przychodzi jako kompletna z odpowiednimi wtryskami i reduktorem więc tam nic się nie zmienia. Pozdrawiam
- aslodki
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 gru 2008, 22:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Police
- Kontakt: