STAG 200 do C20NE ?

porady i pomoce
Exodos

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

STAG 200 do C20NE ?

#1

Nieprzeczytany post autor: Exodos »

Mam takie zapytanie, czy do C20NE nadaje się bezproblemowo STAG 200 ? Słyszałem że do wtrysku full group instalacja IV generacji się nie nadaje, prawda to ?
Chcę zmienić na sekwencję bo w STAGu 50 denerwuje mnie już ta zwężka w dolocie.
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI

Project C20NE + Garret T14 stage 5%

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: dresat »

Exodos,
Exodos pisze:Słyszałem że do wtrysku full group instalacja IV generacji się nie nadaje, prawda to ?
A to niby dlaczego miałaby się nie nadawać? Co do Stag-a, to może lepiej 300.
myśleć...też bym umiał!

Firek

Astro-maniak
Posty: 121
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Firek »

Exodos
Cos jest w tym co słyszałeś na temat tego ze nie dokońca te systemy sprawdzają się wogóle w samochodach które nie mają pełnej sekwencji. Oczywiście wszystko zależy od poszczególnej instalacji i tego czego kierowca oczekuje od auta. Prawda jest taka że w takich autach praca na gazie nie bedzie taka jak na benzynie i albo trezba sie z tym pogodzic albo nie zakładac IV generacji. Pozdro

Exodos

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 29 paź 2008, 8:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Exodos »

Chodzi mi o to że na gazie ma jeździć tak jak na benzynie, na benzynie ma też jeździć tak jak fabryka kazała, silnik jest w idealnym stanie przy tym przebiegu 149 tys. oleju nie bierze ani grama, nawet przy pałowaniu, nic w silniku nie klekocze, nic nie cieknie.
Wyczytałem gdzieś w necie że wtryski muszą być bardzo szybkie, Valteki i Raile odpadają, może Matrixy, jak nie to wywalę sobie z głowy sekwencję, wrzucę Blosa i zmienię reduktor na KME o wydajności 150kW (ok 200 koni) bo jest mały, bo ten co mam BRC jest duży i zawadza mi o Webasto.
[External Link Removed for Guests]
Powered by Opel Astra Cabrio Bertone BiFuel C20NE @ STAG-50 & Ford Mondeo ST24 2.5 V6 BiFuel @ OMVL Dream XXI

Project C20NE + Garret T14 stage 5%

Firek

Astro-maniak
Posty: 121
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Firek »

nie chodzi tylko żeby wtryski były szybkie ale róniez żeby mogły miec krótkie czasy wtrysku i z tym jest najwiekszy problem, bo niewiele wtryskiwaczy wyrabia sie ponizej 2 milisekund. Owszem Matrix mógłby dac rade ale sama listwa kosztuje około 600PLN-ów. Ludziska wsadzają i Valtki potrafia sie wyrobic ale niestety jest problem z ich rzywotnoscią i utrzymaniem wydatku. Do tego ja osobiscie nie jestem przekonany do STAGA i jego mozliwości. Jak juz wydac kase to na sprawdzone instalki, np:Landi Renzo, te ich nowe wtryski schodzą nawet do 1,5 ms.
A co do reduktora(nie do sekwencji)to można wsadzic również wzmocnionego Zavoli i powinien dac radę.

Awatar użytkownika
tymek34

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 13 sty 2009, 23:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: BOCHNIA/SIEDLEC
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: tymek34 »

a co sądzicie o tym bo mi do astry g opc 160km gazownik polecił stag 300 jak się mogę podłączyć to co o tym sadzicie za 2500pln a w CZAKRAM GAZ w Tarnowie polecili brc za 2900pln i na co jeszcze zwrócić uwage jak bede z nimi rozmawiać o załorzeniu. Tu widzę ze o jakiś wtryskiwaczach piszecie jakie polecacie???? Dzięki

Firek

Astro-maniak
Posty: 121
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Firek »

Ja osobiście polecam całą instalację Landi Renzo, w Lublinie koszt takiej instalacji do 4 cylindrowego silnika to około 2800 i gwarancja jest na 2 lata bez limitu kilometrów. Co do samych wtrysków to BRC-aki są wporządku, chociaz w razie awarii to są droższe od Landi. A co do STAGA to jeśli już byś miał wkładac tą instalacje to niech nie zakładaja ci żadnych Valteków, czy Planijetów bo te wtryski to nawet 15000 nie wytrzymają. Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
tymek34

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 13 sty 2009, 23:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: BOCHNIA/SIEDLEC
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: tymek34 »

Firek, a po czym poznać te wtryski są opisane albo coś takiego???????? A co do parownika to są jakieś ich wielkości czy wydajności i jaki najlepiej siadzie???? :lol:

Firek

Astro-maniak
Posty: 121
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: Firek »

Najprosciej poprostu zapytac w zakładzie który miałby montowac, jakie wtryskiwacze gazowe bedą zakładali. Na Valtkach jest napisana ich nazwa, co do Planijetów to nie pamietam ale spróbuj wpisan na googlach, albo na allegro w częściach gazowych to zobaczysz jak poszczególne wtryski wygladają. Co do reduktora to nie wiem jakie dorzucaja do Stagów. Instalacja BRC i Landi Renzo przychodzi jako kompletna z odpowiednimi wtryskami i reduktorem więc tam nic się nie zmienia. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
aslodki

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2008, 22:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Police
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: aslodki »

Ja mam założonego STAG 300, przejechałem na nim z 3000 km i jest dobrze - na razie. Zakładali mi w Koszalinie za 2300zł 3 miesiące temu.
Założyli:
Reduktor: Tomasetto AT09
Wtryskiwacze: GIAC

Ktoś może coś doradzić lub podzielić się własnymi doświadczeniami?

ODPOWIEDZ