Mała prędkość na gazie
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 lip 2008, 12:10
- Imię: Tomek
- Auto: mondeo mkII
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Grójec
Mała prędkość na gazie
Witam. Mam astre 1.6 16v i taki otóż problem bo na gazie nie moge wycisnąć więcej jak 110km/h i przy przyśpieszaniu strasznie mi szarpie. Dodam jeszcze że mam zwykłą instalacje gazową i już mi trzech gazowników ustawiało gaz i u nich wychodziło ok a astra i tak szybciej nie chce jechać.
kradzieże kół to normalka tylo czemu moje zgineły
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
@Tomek25, "Zwykłe" instalacje do 16V nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem i potrafią przysparzać problemów. Bardziej wskazana jest sekwencja. Trzeba - jak zwykle - zacząć od "może", czyli może masz reduktor o zbyt małej wydajności, niedobrany mikser, przytkany filterek gazu i powietrza? Napisz, jaka to instalacja.
myśleć...też bym umiał!
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
110km/h? To mniej niż 29 konny Fiat CC. Raczej niemożliwe by ktoś tak się pomylił, że założył za mały mixer. Ja bym sprawdził stan filtrów, świec, przewodów i ogólnie stan silnika (kompresja). Ludzie mają instalację 2gen w takich silnikach i jeżdżą normalnie.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 lip 2008, 12:10
- Imię: Tomek
- Auto: mondeo mkII
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Grójec
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Sprawdź kompresję! Instalację gazową wykluczyłbym tutaj bo jeśli byłeś u gazownika na regulacji to powinien zauważyć gdyby coś było źle podłączone. Filtry masz pewnie powymieniane. Problem pewnie powstał przy wymianie tego tłoka i uszczelki.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 28 mar 2008, 9:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Mam ten sam silnik oraz instalacje LPG sekwencyjną Zavoli
U mnie V max z 3 osobami na pokładzie i psem w bagażniku (kombi) to 195km/h na A4 i jeszcze troszkę zostało pod butem :>
Wg mnie problem tkwi w zwykłej inst inst. LPG zaadaptowanej do wielozaworówki, co przeważnie nie działa za dobrze :/
Mój brat ma w punto 1.2 16 V inst. LPG przeznaczoną dla gaźnika (nie wiem jakim cudem ktoś to zamontował) i chodzi to koszmarnie o przyspieszaniu zapomnij...! kula sie to pod warunkiem jak jest "z górki"..!
U mnie V max z 3 osobami na pokładzie i psem w bagażniku (kombi) to 195km/h na A4 i jeszcze troszkę zostało pod butem :>
Wg mnie problem tkwi w zwykłej inst inst. LPG zaadaptowanej do wielozaworówki, co przeważnie nie działa za dobrze :/
Mój brat ma w punto 1.2 16 V inst. LPG przeznaczoną dla gaźnika (nie wiem jakim cudem ktoś to zamontował) i chodzi to koszmarnie o przyspieszaniu zapomnij...! kula sie to pod warunkiem jak jest "z górki"..!
pozdro !
EON
EON
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Fakt, ale:eon pisze:Wg mnie problem tkwi w zwykłej inst inst. LPG zaadaptowanej do wielozaworówki, co przeważnie nie działa za dobrze
A co to "wielozaworówka", hihi Fajne przejęzyczenie@Tomek25 pisze:Mam instalacje lovateka i ja napoczątku latałem po 180 km/h. a po wymianie uszczelki pod głowicą i tłoku złapał muła
Tak po prawdzie to ja też do wielopunkta ładowałbym tylko i wyłącznie sekwencję. A jeśli już 2gen to koniecznie z BLOSem!!
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 28 mar 2008, 9:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt: