[reduktor] regeneracja czy wymiana ?

porady i pomoce
iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[reduktor] regeneracja czy wymiana ?

#1

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

Rozkręciłem dzisiaj swój parownik za sugestią jednego forowicza iż to właśnie w nim może dochodzić do spalania się płynu chłodniczego. Wygląda on tak:
[External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests]

I teraz pojawia się pytanie co z tym fantem zrobić ? Doszedłem do wniosku, że jak już go wyciągnąłem to zrobie mu regeneracje ale jak otworzyłem go to z lekka się przeraziłem :/
Czy takie wypalenia to coś normalnego ? Zakładać nowe membrany i jeździć czy lepiej będzie jak kupie nowy reduktor ?
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Wymyj tą obudowę porządnie i kup sobie cały zestaw naprawczy i tyle.
Tutaj masz manual do regeneracji reduktora:

[External Link Removed for Guests]

kiler530

Astro-maniak
Posty: 369
Rejestracja: 09 sie 2008, 20:16
Auto: Astra f Combi
Silnik: 1,6 SZR
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Ślesin
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: kiler530 »

zależy ile jeździsz nowy reduktor starczy ci na 80 tys km a jesli mało jeździsz to tego co masz lepiej zrobic
Nie ważny jest samochód tylko kierowca

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

taaa...a niby czemu nowy starczy na 80 ?

Jedyne co w reduktorze się zużywa to membrany więc nie widze sensu kupowania po raz drugi obudowy :)

Reduktor już zregenerowalem i od dzis smigam z nowymi membranami :) Tylko chyba na regulacje trzeba będzie podjechać :/
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

kiler530

Astro-maniak
Posty: 369
Rejestracja: 09 sie 2008, 20:16
Auto: Astra f Combi
Silnik: 1,6 SZR
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Ślesin
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: kiler530 »

wiesz nie jest powiedziane ze tylko na 80 ale jesli przy kupnie gazownik taki ci oferuje i tyle gwarnatuje to raczej po 20 tys takie cos ci nie walnie.
2 kwestia kto 1 autem robi 80 tys raczej nie robi w ciągu roku czy całego czasu użytkowania auta
wymiana membran jest dobrym pomyslem lecz nie w kazdym reduktorze sie to opłaca bo nie raz wychodzi ze dokładając nie duze pieniądze ma sie nowy z gwara a gwara na membrany to juz jest skoplikowana kwestia
Nie ważny jest samochód tylko kierowca

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

powiem tak...nowe membrany do mnie 50 zł, nowy reduktor 200 zł
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

voytek

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 18 gru 2008, 19:48
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: KrOsNo
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: voytek »

witam! mi astra tez nie chce palic i po przelaczeniu z beznyny na gaz gasnie.. bylem u gazownika twierdzi ze wyczyscil wzial za to 50 zl i jest dalej tak samo.. mowi ze jak to nie pomoze to trzeba wymieniac reduktor a koszt 200zl wiec tez sie zastanawiam czy wymieniac redyktor czy tylko wystarczy te membrany :/ a na instalacji mam zrobione 50 tys....
TTI TCB770 + ant. TTI ML-145

Traviz

Astro-maniak
Posty: 101
Rejestracja: 07 sty 2008, 11:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płońsk
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Traviz »

iwan87 pisze:taaa...a niby czemu nowy starczy na 80 ?
Bo wg producenta żywotność to 60tys.
Jeśli będziesz naprawdę dbał o instalacje to zrobisz sporo więcej.
Znam ludzi co zrobili koło 250 tys. na jednym reduktorze, ale z głową.
Astra-G.pl #26

[External Link Removed for Guests]


Obrazek

ODPOWIEDZ