[reduktor] regeneracja czy wymiana ?
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[reduktor] regeneracja czy wymiana ?
Rozkręciłem dzisiaj swój parownik za sugestią jednego forowicza iż to właśnie w nim może dochodzić do spalania się płynu chłodniczego. Wygląda on tak:
[External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests]
I teraz pojawia się pytanie co z tym fantem zrobić ? Doszedłem do wniosku, że jak już go wyciągnąłem to zrobie mu regeneracje ale jak otworzyłem go to z lekka się przeraziłem :/
Czy takie wypalenia to coś normalnego ? Zakładać nowe membrany i jeździć czy lepiej będzie jak kupie nowy reduktor ?
[External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests]
I teraz pojawia się pytanie co z tym fantem zrobić ? Doszedłem do wniosku, że jak już go wyciągnąłem to zrobie mu regeneracje ale jak otworzyłem go to z lekka się przeraziłem :/
Czy takie wypalenia to coś normalnego ? Zakładać nowe membrany i jeździć czy lepiej będzie jak kupie nowy reduktor ?
Black Lady from Cracow
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 09 sie 2008, 20:16
- Auto: Astra f Combi
- Silnik: 1,6 SZR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Ślesin
- Kontakt:
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
taaa...a niby czemu nowy starczy na 80 ?
Jedyne co w reduktorze się zużywa to membrany więc nie widze sensu kupowania po raz drugi obudowy
Reduktor już zregenerowalem i od dzis smigam z nowymi membranami Tylko chyba na regulacje trzeba będzie podjechać :/
Jedyne co w reduktorze się zużywa to membrany więc nie widze sensu kupowania po raz drugi obudowy
Reduktor już zregenerowalem i od dzis smigam z nowymi membranami Tylko chyba na regulacje trzeba będzie podjechać :/
Black Lady from Cracow
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 09 sie 2008, 20:16
- Auto: Astra f Combi
- Silnik: 1,6 SZR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Ślesin
- Kontakt:
wiesz nie jest powiedziane ze tylko na 80 ale jesli przy kupnie gazownik taki ci oferuje i tyle gwarnatuje to raczej po 20 tys takie cos ci nie walnie.
2 kwestia kto 1 autem robi 80 tys raczej nie robi w ciągu roku czy całego czasu użytkowania auta
wymiana membran jest dobrym pomyslem lecz nie w kazdym reduktorze sie to opłaca bo nie raz wychodzi ze dokładając nie duze pieniądze ma sie nowy z gwara a gwara na membrany to juz jest skoplikowana kwestia
2 kwestia kto 1 autem robi 80 tys raczej nie robi w ciągu roku czy całego czasu użytkowania auta
wymiana membran jest dobrym pomyslem lecz nie w kazdym reduktorze sie to opłaca bo nie raz wychodzi ze dokładając nie duze pieniądze ma sie nowy z gwara a gwara na membrany to juz jest skoplikowana kwestia
Nie ważny jest samochód tylko kierowca
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:48
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrOsNo
- Kontakt:
witam! mi astra tez nie chce palic i po przelaczeniu z beznyny na gaz gasnie.. bylem u gazownika twierdzi ze wyczyscil wzial za to 50 zl i jest dalej tak samo.. mowi ze jak to nie pomoze to trzeba wymieniac reduktor a koszt 200zl wiec tez sie zastanawiam czy wymieniac redyktor czy tylko wystarczy te membrany :/ a na instalacji mam zrobione 50 tys....
TTI TCB770 + ant. TTI ML-145
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 sty 2008, 11:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt: