może i tak ale na odwrót to by miało sens , słyszałem że auto na gazie powinno spalać około 2-óch litrów gazu więcej niż benzyny, w mojej asterce ta zasada się sprawdza.ptfromscr pisze:no benzyny to tak 9-10 ale gazu 8 a w trasie to w ogóle"...głupie było mi się zaśmiać jej w twarz ^_^
Dziwne zachowanie Astra 1.6 8V.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 maja 2008, 14:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Najlepiej pojechać do gazownika żeby sprawdził instalacje.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 maja 2009, 9:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław 71
- Kontakt:
w cyklu mieszanym pali mi 10L bo juz robilem testczyli masz zbiornik 40L , ja na 33litrach robie 320km w cyklu mieszanym. Moze poprostu musisz podjechac do jakiegoś najblizeszego zakładu gazowniczego i pogadać z nimi i dac zeby wyregulowali to wszystko.
to ja powiem tak ze aktualnie jestem w trakcie sprawy sadowej o odszkodowanie za rozbite auto i astra ma być 'przejściowa' i w zależności jak się będzie sprawować nie wiem czy chce inwestowac zwlaszcza jezeli moje spalanie 12-13 L kosztuje mnie i tak 20zl za 100KM gdzie np. moj kolezka w omedze 2.0 16V bez LPG placi prawie 60zl za 100km przeczyszcze krokowca zeby sie nie dlawil i moze jak bede mial luzne 50zl to zmienie swiece na nowe GM bo slyszalem ze sa calkiem porzadnepowiem tak. Po wymianie świec, regulacji gazu i wymianie filtra gazu autko spaliło mi 7,2 litra gazu w trasie, a mojemu bratu 6,5. Mi dlatego więcej bo miałem na pokładzie 4 osoby i mase toreb. W miescie pali mi 9 litrów przy ostrym piłowaniu. Silnik 1.6 8V z 94 roku, II gen. Ja mam zbiornik 38 litrów i robie teraz na nim 420km w cyklu mieszanym, głównie w łódzkich korkach. Przed przegladałem robiłem 280km... Takze spalanie 9 litrów gazu jest jak najbardziej prawdopodobne w tym silniku.
dlatego właśnie głupio było mi się jej zaśmiaćmoże i tak ale na odwrót to by miało sens , słyszałem że auto na gazie powinno spalać około 2-óch litrów gazu więcej niż benzyny, w mojej asterce ta zasada się sprawdza.
podrzucam jeszcze te zdjęcia silnika żeby zidentufikować moją insstalację
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
sorry za brudny silnik
dzisiaj znowu rano jak jechałem auto na wolnych obotach zaczęło falować, ale tym razem w dół a nie w górę :/ czy w c16nz jest sonda?? jak tak to jak sprawdzić czy jest walnięta??Co do obrotów to proponuje przeczyscic silnik krokowy
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 14 lut 2009, 20:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 maja 2008, 14:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Masz instalacje drugiej generacji. Układy II generacji przeznaczone są do samochodów wyposażonych w katalizator i sondę lambda. Urządzenia te posiadają dodatkową elektronikę współpracującą z oryginalnymi czujnikami, które znajdują się na silniku niskoprężnym. Dzięki temu system ten reguluje w sposób ciągły skład mieszanki powietrzno-gazowej uwzględniając aktualny sposób pracy silnika. W ten sposób ilość gazu dostarczanego do silnika podlega ciągłej regulacji w czasie jazdy samochodem zależnie od obciążenia, przyspieszania, zwalniania itp. Pozwala to na oszczędną i dynamiczną jazdę przy równoczesnym ograniczeniu emisji spalin. Jak chcesz mieć pewność to podaje ci linki z rodzajami instalacji lpg, wszystko jest pokazane i opisane .
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 maja 2009, 9:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław 71
- Kontakt:
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 05 lis 2008, 12:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ozorków
- Kontakt:
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 maja 2009, 9:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław 71
- Kontakt:
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 05 lis 2008, 12:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ozorków
- Kontakt:
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 maja 2009, 9:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław 71
- Kontakt:
okazało się, że poszedł regulator napięcia i popaliłem bezpieczniki:/ koszt = 100PLN, ale i tak pójdzie do poprawki bo mam chyba jakieś dziwne spadki napięcia:/ na wolnych obrotach naglę auto zamienia się w kluskę:/ nie da się dodać gazu podnieść obrotów, nic i po chwili gaśnie i zrobiło mi się to dzisiaj już 2 razy po dłuższym staniu na wolnych obrotach:/ może być wina krokowca??
[ Dodano: 2009-06-23, 13:40 ]
dzisiaj sytuacja z pierwszego postu się powtórzyła:/ wysoki obroty i dość duże falowanie:/ i tu moja diagnoza, którą chciałbym żebyście zweryfikowali:
dzieje się to 2gi raz na deszczu więc prawdopodobnie kable mają przebicia i jak nawilgotnieją to elektryka wariuje :/ może być taka opcja?? pozdro.
[ Dodano: 2009-06-23, 13:40 ]
dzisiaj sytuacja z pierwszego postu się powtórzyła:/ wysoki obroty i dość duże falowanie:/ i tu moja diagnoza, którą chciałbym żebyście zweryfikowali:
dzieje się to 2gi raz na deszczu więc prawdopodobnie kable mają przebicia i jak nawilgotnieją to elektryka wariuje :/ może być taka opcja?? pozdro.
Zapraszam ! [External Link Removed for Guests]1.6F HB by PTfromSCR