czy to wina reduktora??

porady i pomoce
kornel

Astro-maniak
Posty: 155
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:51
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: kornel »

hestos, Może powinieneś zasięgnąć informacji, jaki byłby koszt zmiany na sekwencję - przecież część instalacji i tak pozostanie...? Z moich obserwacji forumowych wynika jasno i bezsprzecznie, że większość osób z taką kombinacją, jak Twoja, ma problemy bądź to z regulacją, bądź to właśnie z nadmiernym spalaniem. Zapytać przecież możesz - to nic nie kosztuje?
Jakby co, to...?

hestos

Astro-maniak
Posty: 111
Rejestracja: 01 wrz 2008, 20:55
Imię: Andrzej
Auto: astra H kombi
Silnik: z18xer
Rocznik: 2006
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: hestos »

juz sie pytałem i koszt to 1200zł przerobienie na sekwencje i dla tego nie chce tego robic bo dla mnie to za dużo a nie mam zamiaru juz wydawac za dużo na auto

kornel

Astro-maniak
Posty: 155
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:51
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: kornel »

hestos, Zatem - po przeczytaniu całego wątku - pozostaje Ci wymiana reduktora; tylko nie na Lovato i Tomasetto... :)
Jakby co, to...?

hestos

Astro-maniak
Posty: 111
Rejestracja: 01 wrz 2008, 20:55
Imię: Andrzej
Auto: astra H kombi
Silnik: z18xer
Rocznik: 2006
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: hestos »

jeszcze jedno pytanko , czy ten syf co spuściłem z reduktora mógł zakłucac prace samego reduktora??

kornel

Astro-maniak
Posty: 155
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:51
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: kornel »

hestos,
hestos pisze: syf co spuściłem z reduktora mógł zakłucac prace samego reduktora??
Tak, bo jeśli było go trochę, a zbiera się w dolnej części reduktora, to występuje zmiana elastyczności membrany; może wpływać na niedomykanie wewnętrznego zaworka gazu.
Jakby co, to...?

hestos

Astro-maniak
Posty: 111
Rejestracja: 01 wrz 2008, 20:55
Imię: Andrzej
Auto: astra H kombi
Silnik: z18xer
Rocznik: 2006
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: hestos »

jeszcze jedno dzisiaj odkryłem próbowałem sam troszke podregulować parownik i efekt następujący gdy kręce w prawo śrubą na parowniku nie ma wogóle żadnej reakcji samochód dalej jest dynamiczny , a raczej powinien być słabszy prawda zrobiłem ze 3 obroty tą śruba i nic auto ma obroty takie jak miało regulacja była na rozgrzanym silniku czy to jest normalne??

SeloD

Astro-maniak
Posty: 1835
Rejestracja: 21 sty 2009, 21:43
Imię: Krzysztof
Auto: Astra J Sedan
Silnik: B16XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: SeloD »

kornel pisze:hestos, Zatem - po przeczytaniu całego wątku - pozostaje Ci wymiana reduktora; tylko nie na Lovato i Tomasetto... :)
A co jest złego w reduktorze Lovato?

Hestos nie dług w ustawieniach śruby samodzielnie bo coś spierniczysz :) naprawdę regulacja gazu u gazownika to nie są wielkie wydatki... co do reduktora to z wymianą u dobrego gazownika MAX 350 zł.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

RaDi

Astro-maniak
Posty: 350
Rejestracja: 02 cze 2009, 17:02
Imię: Radosław
Auto: Astra F Sedan
Silnik: 1,6 75KM
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: RaDi »

Wymieniłem dziś reduktor, zapłaciłem 280 zł.
Musiałem go wymienić bo szarpało przy puszczaniu gazu, gasł po wciśnięciu sprzęgła i teraz jest ok :)

riko

Astro-maniak
Posty: 199
Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
Imię: Ryszard
Auto: Astra g kombi
Silnik: 1.6/16v lpg
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Budy Barcząckie
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: riko »

No dobrze,ale gdy nie ma tej śruby do spuszczania syfu z reduktora to co się z nim dzieje.Mam reduktor asterik...
Caravan do końca...

ODPOWIEDZ