Problem z którym nie radzą sobie gazowcy
-
- Posty: 1238
- Rejestracja: 11 maja 2009, 18:12
- Imię: Przemek
- Auto: była Asia f-ka jest Volvo v40
- Silnik: C16SE +LPG 1.8+lpg
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie/wlkp
- Kontakt:
kolego termostat raczej nie bo jak się zatnie otwarty to się długo grzeje ale w końcu osiąga 90 stopni jeśli już to parownik zapchany może być jeszcze lub jednak układ zapowietrzony ale nie wydaje mi się kolega ma taki silnik jak ty i podobnie się zachowuje tzn objawy jakby niedogrzany poprostu jak parownik grzeje to jest ok wrzuc jeszcze jakieś zdjęcie w który miejscu masz parownik czy nie za wysoko
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 lip 2008, 12:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ja to wiem
- Kontakt:
-
- Posty: 1238
- Rejestracja: 11 maja 2009, 18:12
- Imię: Przemek
- Auto: była Asia f-ka jest Volvo v40
- Silnik: C16SE +LPG 1.8+lpg
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie/wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 lip 2008, 12:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ja to wiem
- Kontakt:
Panowie mam jedno podstawowe pytanie: jak macie podłączone węże do reduktora? tzn z kąd do i czy na trójnikach? ja mam tak:
(proszę o wyrozumiałość ponieważ chciałem to przedstawić dokładnie jak mam to podłączone)
[External Link Removed for Guests]
mi się wydaje że to jest niepoprawnie dlatego że tym sposobem podłączenia reduktor pobiera dużo ciepła a z połączeniem włączonym ogrzewaniem w kabinie wychłodzenie jest za duże? i dlatego leci chłodniejsze powietrze i reduktor jest letni zamiast gorący, a przy połączeniu tego przez trójniki tak jak się należy były by "odosobnione" i tak zwany mały obieg miał by wszędzie gorący obieg:D:D:D mam racje? niech tylko mi ktoś przyzna racje bo tylko taka możliwość pozostaje
(proszę o wyrozumiałość ponieważ chciałem to przedstawić dokładnie jak mam to podłączone)
[External Link Removed for Guests]
mi się wydaje że to jest niepoprawnie dlatego że tym sposobem podłączenia reduktor pobiera dużo ciepła a z połączeniem włączonym ogrzewaniem w kabinie wychłodzenie jest za duże? i dlatego leci chłodniejsze powietrze i reduktor jest letni zamiast gorący, a przy połączeniu tego przez trójniki tak jak się należy były by "odosobnione" i tak zwany mały obieg miał by wszędzie gorący obieg:D:D:D mam racje? niech tylko mi ktoś przyzna racje bo tylko taka możliwość pozostaje
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać
rakiete na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0 Ghz
żeby odpalić Viste...
rakiete na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0 Ghz
żeby odpalić Viste...
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 08 cze 2009, 18:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Luboń
- Kontakt:
-
- Posty: 1238
- Rejestracja: 11 maja 2009, 18:12
- Imię: Przemek
- Auto: była Asia f-ka jest Volvo v40
- Silnik: C16SE +LPG 1.8+lpg
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie/wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 20 sty 2009, 21:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radzionków
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Mi w c18nz koledzy gazownicy kiedys wpieli zle reduktor i mi zamarzal ... nie istotne jak go wpieli za duzo tlumaczenia ...
Moim zdaniem idealny sposob to podpiac reduktor zeby bylo bez trojnikow ...
Dlaczego bez ... trojniki to 6 polaczen na ktorych moze cos ciec.
JAk reduktor wepnie sie szeregowo w waz ktory obzewa przepustnice to mamy tylko 4 połączenia ... w c18nz waz byl fajny gruby w innych jednopunktach powinno byc podobnie ... rozcinamy waz ktory wchodzi do korpusu przepustnicy jeden koniec na łączce prostej do reduktora drugi koniec na łączce prostej z reduktora do korpusu przepustnicy ...
Zeby bylo jeszcze lepiej robimy to na odpowiednio dluzszych wezach i jest bez laczek.
Reduktor nigdy mi nie zamarzł w tej konfiguracji nigdy tez nie bylo klopotu z odpowietrzeniem ukladu ... wszystko ladnie sie odpowietrzylo grawitacyjnie.
Trzeba tylko pilnowac aby gorna krawedz reduktoa byla ponizej poziomu cieczy w zbiorniczku.
Pozdro
Moim zdaniem idealny sposob to podpiac reduktor zeby bylo bez trojnikow ...
Dlaczego bez ... trojniki to 6 polaczen na ktorych moze cos ciec.
JAk reduktor wepnie sie szeregowo w waz ktory obzewa przepustnice to mamy tylko 4 połączenia ... w c18nz waz byl fajny gruby w innych jednopunktach powinno byc podobnie ... rozcinamy waz ktory wchodzi do korpusu przepustnicy jeden koniec na łączce prostej do reduktora drugi koniec na łączce prostej z reduktora do korpusu przepustnicy ...
Zeby bylo jeszcze lepiej robimy to na odpowiednio dluzszych wezach i jest bez laczek.
Reduktor nigdy mi nie zamarzł w tej konfiguracji nigdy tez nie bylo klopotu z odpowietrzeniem ukladu ... wszystko ladnie sie odpowietrzylo grawitacyjnie.
Trzeba tylko pilnowac aby gorna krawedz reduktoa byla ponizej poziomu cieczy w zbiorniczku.
Pozdro
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 lip 2008, 12:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ja to wiem
- Kontakt:
Dziękuje wam za odpowiedzi i zainteresowanie się moim problemem, u mnie "na wsi" już patrzyłem u kolegów w astrach i każdy miał właśnie podpięty na trójnikach i nie ma żadnych problemów dlatego mi się wydaje że w tym wypadku muszę zrobić na trójnikach.
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać
rakiete na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0 Ghz
żeby odpalić Viste...
rakiete na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0 Ghz
żeby odpalić Viste...
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 08 cze 2009, 18:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Luboń
- Kontakt: