Otwór w parowniku
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 sty 2011, 12:12
- Imię: Piotr
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 8V
- Lokalizacja: Wrocław
Otwór w parowniku
witam panowie!mam pytanie w związku z parownikiem brc tecno-do czego jest ten otwór zaznaczony na zdjęciu?nie wiem czy nie powinien być zaślepiony...bo trochę gazem daje możliwe ze z niego..(pytam bo myślę że instalacja była zakładana nie przez zakład specjalizujący sie w tym tylko przez "złotą rączkę" bo juz zauważyłem kilka mankamentów(zły montaż)[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
no ja kiedys tez widzalem wlasnie taki parownik i tez ma taka dziure wlasnie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 sty 2011, 15:24
- Imię: Ktosiu
- Auto: Astra F caravan 95r.
- Silnik: X16XEL,LPG II
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: T-ów
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 sty 2011, 12:12
- Imię: Piotr
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 8V
- Lokalizacja: Wrocław
hmmm no dziwne to jest trochę...zastanawia mnie ten gwint na tym otworze;p poza tym przez niego można sobie pooglądać membrany ;]
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 20:55
- Imię: Andrzej
- Auto: astra H kombi
- Silnik: z18xer
- Rocznik: 2006
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
otwór jest potrzebny do swobodnego poruszana sie membrany w środku, gdyby membrana była całkowicie zamknięta to poruszająca sie w środku membrana nie mogłaby sie ruszać gdyż powietrze wewnątrz stanowiło by dla niej opór. ja mam parownik lovato i u mnie nie ma takiej dziury tylko są takie małe dziurki w obudowie jest ich chyba ze 4 szt. acha i jeszcze jedno dlatego że są te odpowietrzenia membrany nie montuje sie parownika poprzecznie tylko wzdłużnie żeby ped powietrza nie zakłócał pracy membrany. A jeśli daje gazem zobacz czy sie nie poluzowała śruba od miedzianej rurki z doprowadzenia gazu do parownika, albo parownik nie szczelny ile ma już nalatane ??
pozdrawiam
pozdrawiam
- bogoszkocja
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 sty 2011, 8:44
może i się myle ,ale ten otwór jest do montarzu tzw.kompensacji ciśnień.poczytaj o tym na necie tego troche jest.przeważnie stosuje sie to gdy przy wiekszej prędkosci i wyżuceniu na luz silnik gaśnie.wtedy mamy zjawisko "zdmuchnięcia gazu"a podłanczając kompensacje zapobiegamy temu.aby nie bawić sie w takie rzeczy gazownicy demontują seryjny wlot powietrza do filtra przez co powietrze nie jest wtłaczane do puszki przy wiekszej prędkości.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 sty 2011, 12:12
- Imię: Piotr
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 8V
- Lokalizacja: Wrocław
aha okej...dzięki wielki za odp...ciekawostka rozwiana ;P miałem właśnie ten problem "zdmuchiwania gazu" przy większych prędkościach ale poradziłem sobie z nim zaślepiając lekko wlot powietrza do filtra...hmmm ale trochę dziwne że gazownik mi tego nie zrobił tylko musiałem sam grzebać ;] co do zapachu gazu to miałem sprawdzaną instalacje co do szczelności w tamtym roku,bd musiał jeszcze raz to zrobić żeby mieć na 100% pewność ;] pozdrawiam
- wacek
- Posty: 1024
- Rejestracja: 13 sty 2011, 15:38
- Imię: Sebastian
- Auto: OMEGA B FL
- Silnik: Y32SE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Zrób inaczej to daj rurę która zakręca się o 180 stopi. Powietrze się nie będzie wpychać, i będziesz miał większą przepływność niż z przytkanym wlotem
Kiedyś samochody były projektowane przez inżynierów, a dziś... przez księgowych
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 sty 2011, 12:12
- Imię: Piotr
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 8V
- Lokalizacja: Wrocław