Odcinanie pompy

porady i pomoce
utiwawa

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2007, 23:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Odcinanie pompy

#1

Nieprzeczytany post autor: utiwawa »

Witam
Mam Astrę F Kombi 1,6
Nie ukrywam że to moje pierwsze autko i nie do końca się znam :-)


Kupiłem go sobie i koleś co mi sprzedawał powiedział że jak jeżdżę na LPG by wyjmować bezpiecznik od pompy paliwowej.
Instalacja jest za Króla świeczki auto w 1997 zostało sprowadzone z niemiec już z instalacją jak się nie mylę to firmy BCR
i nie podłączona pompa jest pod sterowanik czy coś.... nie wiem

Pompa jest narażona na spalenie jak chodzi... kiedy auto jest na LPG?
Jak wyłanczanie jej jest koniecznie to jak zrobić to przez przekaźnik i nie montować dodatkowego przełącznika?

Jedni mówią ze nic jej się nie stanie a inni odwrotnie... to w końcu jak to z tym jest :-)?

kaczor77

Astro-maniak
Posty: 313
Rejestracja: 13 lip 2007, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: kaczor77 »

musisz miec w baku conajmniej 5l paliwa a najlepiej wiecej i wtedy z pompa bedzie oki.
utiwawa pisze:w 1997 zostało sprowadzone z niemiec już z instalacją
z tego co wiem to gaz ma 10 lat waznosci i chyba u ciebie dochodzi do konca. :?
[External Link Removed for Guests]

VRx

Astro-maniak
Posty: 3024
Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
Imię: mam i ja
Auto: Opel
Silnik: całkiem spory
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: VRx »

kaczor77 pisze:z tego co wiem to gaz ma 10 lat waznosci
Jak już piszesz to troszkę dokładniej. Nie gaz ma ważność, a raczej elementy instalacji mają homologację na określony czas. Ale głównie chodzi tu o zbiornik gazu. I nie zawsze musi to być 10 lat choć w większości przypadków jest.
Poza tym jeśli instalacja pochodzi z niemiec to może wogóle nie mieć polskiej homologacji (legalizacji).

kaczor77

Astro-maniak
Posty: 313
Rejestracja: 13 lip 2007, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: kaczor77 »

oki sorki za niedokladnosc ale zawsze sie ktos znajdzie kto uzupelni info. :D
[External Link Removed for Guests]

utiwawa

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2007, 23:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: utiwawa »

No to sie ciesze.... bo dok... od instalacji nie dostałem
W gminie mimo ze kończył się przegląd gazu to wbili datę taką jak na przeglądzie technicznym czyli do 2008

Czyli sprzedającego odwiedzić i odebrać resztę papierów od instalacji LPG
Całe szczęście że blisko :-)

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wencik »

kaczor77 pisze:musisz miec w baku conajmniej 5l paliwa a najlepiej wiecej i wtedy z pompa bedzie oki.
najlepiej ok 20l. Górki, wznosy , zakręty paliwo sie przelewa. A jak bedziesz mial 20l w zbiorniku to spoko nie musisz wyjmować bezpiecznika
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

Xmen

#7

Nieprzeczytany post autor: Xmen »

Witam :)

a tak nawiązując do odcinania pompy paliwa, to czy nie wpłynie to źle na wtrysk paliwa. Dokładniej chodzi mi o silnik X14NZ.

A co do głównego wątku tego posta to polecam naszemu koledze, zakup przekaźnika 30A NC (normalnie zamknięty) i wpięcie szeregowo w obwód między pompę paliwa a przekaźnik. Zasilanie cewki przekaźnika pociągnąć równolegle z elektrozaworu gazu. Koszt przedsięwzięcia nie powinien przekroczyć 10PLN :)

--
pozdrawiam

utiwawa

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2007, 23:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: utiwawa »

Dziękuję za wszelkie WYPOWIEDZI

Przekaźnik wsadzony :-)

ODPOWIEDZ