Problem z Gazem na nizszych obrotach

porady i pomoce
draago

Astro-maniak
Posty: 105
Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
Imię: Tomasz
Auto: BMW E90 325i
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock / Bourne
Kontakt:

Problem z Gazem na nizszych obrotach

#1

Nieprzeczytany post autor: draago »

Witam mam pewien problem od dzisiaj cos sie zwalilo z moim gazem otoz gdy przelaczy na gaz to spoko chodzi dopiero gdy np. stane na swiatlach albo jestem na skrzyzowaniu gdzie obroty stanowczo opadaja to silnik jakby sie krztusil pomimo dodania gazu nic sie nie zmienia dopiero po okolo 25 sec silnik jakby odzyskuje sprawnosc i dostaje przyspieszenia (obroty wzrastaja). Zaniepokoilo mnie to gdyz stojac na skrzyzowaniu musialem skrecic w lewo dodajac gazu zaczolem jechac powoli jakbym sie toczyl. Dzieje sie to na zimnym jak i po rozgrzaniu silnika. Co to moze byc?

ticz

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 20 lis 2007, 16:34
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z nienacka
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: ticz »

nieprawidłowa proporcja gaz-powietrze
sprawa wygląda tak, że musisz wydać te 20zł na regulację gazu albo bawić się śrubką na krokowcu, tudzież poprawiac dolot powietrza - zakładając, że masz instalacje bez kompa...

draago

Astro-maniak
Posty: 105
Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
Imię: Tomasz
Auto: BMW E90 325i
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock / Bourne
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: draago »

Tak mam bez kompa, ale dziwi mnie to bo wczesniej nie bylo takiego problemu O.o

ticz

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 20 lis 2007, 16:34
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z nienacka
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: ticz »

draago pisze:ale dziwi mnie to bo wczesniej nie bylo takiego problemu
każdy tak mówi - podskocz na regulację - to nie duże pieniądze, a jak spaprają to poprawią ;)

draago

Astro-maniak
Posty: 105
Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
Imię: Tomasz
Auto: BMW E90 325i
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock / Bourne
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: draago »

Macie racje lepiej podskoczyc i niech zrobia sami :P Ja nie bede sie bawił heh ;>

[ Dodano: 2008-01-19, 12:43 ]
Byłem na regulacji gazu no i gazownik stwierdził ze to sonda gdyz napiecie na sondzie bylo powyzej 1 V (jednoprzewodowa), po wymianie sondy problem niestety nie ustąpił. Macie moze jakieś pomysły co moze byc przyczyna problemu ?

Awatar użytkownika
krystian7876

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 28 wrz 2007, 13:02
Imię: Krystian
Auto: Astra G sport
Silnik: Y20DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Inowrocław

#6

Nieprzeczytany post autor: krystian7876 »

Witam,moze masz uszkodzony czujnik temperatury cieczy chlodzacej

draago

Astro-maniak
Posty: 105
Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
Imię: Tomasz
Auto: BMW E90 325i
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock / Bourne
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: draago »

Szczerze to juz nie wiem co robic, bylem u mechanika gdyz stwierdzil ze komputer do wymiany po wymianie troche sie poprawilo nastepnie doszedl do wniosku ze przepustnica w pozycji zamknietej dostaje jednak powietrze ( ustawil tak ze nie dostaje) po tych czynnosciach sonda pracuje w normie. Wszystko to dotyczylo benzyny gdyz podobno tez trzeba wyregulowac. Natomiast co do gazu to stwierdzil ze najlepiej abym kupil czesci i zmieni mi inst. gazowa na sekwencyjna i to jego zdaniem załatwi sprawę 200zl. Z ciekawosci pojechalem jeszcze do innego gazownika, natomiast on powiedzial ze to parownik do dupy gdyz po zakreceniu srobki na parowniku silnik dalej pracuje jak pracowal i zaleca wymiane 270zl lub zestaw naprawczy 50-70zl. szczerze to nie wiem kogo juz słuchac. ;|

[ Dodano: 2008-01-29, 19:20 ]
re up: Powiem Ci ze zauwazylem ze w ostatnim czasie poziom plynu chłodzacego spadl do 0 i musialem znowu zakupic i szybko ginie ;p

Mariusz.b86

Astro-maniak
Posty: 353
Rejestracja: 28 gru 2007, 11:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Mariusz.b86 »

Sprubuj z tym zestawem naprawczym bo mi też wydaje się że w tym problem :)
a po drugie 50-70zł to tak naprawde żadne pieniądze, a wymieniając instalacje gazową to te 50-70zl wiecej to pryszcz 8)
Ale to moje zdanie zrobisz jak uważasz
!BYŁA!Astra F Hatchback 2/3D 1.4 #[C14NZ]#

draago

Astro-maniak
Posty: 105
Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
Imię: Tomasz
Auto: BMW E90 325i
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock / Bourne
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: draago »

A myslisz ze gdybym przerobil na sekwencje to by tez pomoglo bo na lato planuje przerobic go na wielopunkt i mechanik ktory by to robil to powiedzial ze wtedy to koniecznos aby byl sekwencyjny gaz. Bo jesli by zmiana odrazu na sekwencje pomogla to bym nie kupowal zestawu naprawczego. a jesli nie to bede zmuszony kupic ;p

Mariusz.b86

Astro-maniak
Posty: 353
Rejestracja: 28 gru 2007, 11:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: Mariusz.b86 »

Tylko pomyśl czy ci to się opłaca zmieniać instalacie gazową na sekwecje bo jeśli tak no to zmień na sekwencyjny gaz :)
!BYŁA!Astra F Hatchback 2/3D 1.4 #[C14NZ]#

ODPOWIEDZ