Problem z Gazem na nizszych obrotach
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
- Imię: Tomasz
- Auto: BMW E90 325i
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock / Bourne
- Kontakt:
Problem z Gazem na nizszych obrotach
Witam mam pewien problem od dzisiaj cos sie zwalilo z moim gazem otoz gdy przelaczy na gaz to spoko chodzi dopiero gdy np. stane na swiatlach albo jestem na skrzyzowaniu gdzie obroty stanowczo opadaja to silnik jakby sie krztusil pomimo dodania gazu nic sie nie zmienia dopiero po okolo 25 sec silnik jakby odzyskuje sprawnosc i dostaje przyspieszenia (obroty wzrastaja). Zaniepokoilo mnie to gdyz stojac na skrzyzowaniu musialem skrecic w lewo dodajac gazu zaczolem jechac powoli jakbym sie toczyl. Dzieje sie to na zimnym jak i po rozgrzaniu silnika. Co to moze byc?
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 lis 2007, 16:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z nienacka
- Kontakt:
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
- Imię: Tomasz
- Auto: BMW E90 325i
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock / Bourne
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 lis 2007, 16:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z nienacka
- Kontakt:
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
- Imię: Tomasz
- Auto: BMW E90 325i
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock / Bourne
- Kontakt:
Macie racje lepiej podskoczyc i niech zrobia sami Ja nie bede sie bawił heh ;>
[ Dodano: 2008-01-19, 12:43 ]
Byłem na regulacji gazu no i gazownik stwierdził ze to sonda gdyz napiecie na sondzie bylo powyzej 1 V (jednoprzewodowa), po wymianie sondy problem niestety nie ustąpił. Macie moze jakieś pomysły co moze byc przyczyna problemu ?
[ Dodano: 2008-01-19, 12:43 ]
Byłem na regulacji gazu no i gazownik stwierdził ze to sonda gdyz napiecie na sondzie bylo powyzej 1 V (jednoprzewodowa), po wymianie sondy problem niestety nie ustąpił. Macie moze jakieś pomysły co moze byc przyczyna problemu ?
- krystian7876
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 13:02
- Imię: Krystian
- Auto: Astra G sport
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Inowrocław
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
- Imię: Tomasz
- Auto: BMW E90 325i
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock / Bourne
- Kontakt:
Szczerze to juz nie wiem co robic, bylem u mechanika gdyz stwierdzil ze komputer do wymiany po wymianie troche sie poprawilo nastepnie doszedl do wniosku ze przepustnica w pozycji zamknietej dostaje jednak powietrze ( ustawil tak ze nie dostaje) po tych czynnosciach sonda pracuje w normie. Wszystko to dotyczylo benzyny gdyz podobno tez trzeba wyregulowac. Natomiast co do gazu to stwierdzil ze najlepiej abym kupil czesci i zmieni mi inst. gazowa na sekwencyjna i to jego zdaniem załatwi sprawę 200zl. Z ciekawosci pojechalem jeszcze do innego gazownika, natomiast on powiedzial ze to parownik do dupy gdyz po zakreceniu srobki na parowniku silnik dalej pracuje jak pracowal i zaleca wymiane 270zl lub zestaw naprawczy 50-70zl. szczerze to nie wiem kogo juz słuchac. ;|
[ Dodano: 2008-01-29, 19:20 ]
re up: Powiem Ci ze zauwazylem ze w ostatnim czasie poziom plynu chłodzacego spadl do 0 i musialem znowu zakupic i szybko ginie ;p
[ Dodano: 2008-01-29, 19:20 ]
re up: Powiem Ci ze zauwazylem ze w ostatnim czasie poziom plynu chłodzacego spadl do 0 i musialem znowu zakupic i szybko ginie ;p
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 28 gru 2007, 11:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
- Kontakt:
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
- Imię: Tomasz
- Auto: BMW E90 325i
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock / Bourne
- Kontakt:
A myslisz ze gdybym przerobil na sekwencje to by tez pomoglo bo na lato planuje przerobic go na wielopunkt i mechanik ktory by to robil to powiedzial ze wtedy to koniecznos aby byl sekwencyjny gaz. Bo jesli by zmiana odrazu na sekwencje pomogla to bym nie kupowal zestawu naprawczego. a jesli nie to bede zmuszony kupic ;p
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 28 gru 2007, 11:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
- Kontakt: