Ceny instalacji LPG (jaki silnik najlepiej?)
- krychu280
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 wrz 2014, 19:29
- Auto: Volkswagen Passat B5, Fiat Siena
- Silnik: 1.9 TDI, 1.2
- Województwo: wielkopolskie
Najtrwalszy silnik do gazu? Jaki wybrać?
Siemanko! Jestem tutaj nowy, ALE nie piszę, bo nie chciało mi się szukać!
Szukałem, tematów milion, lecz każdy porusza swój problem i nie mogłem się doczytać :/
Mam zamiar kupić asterkę F oczywiście w gazie.
Moje pytanie, jaki silnik najlepiej trawi lpg? Który ma najtrwalsze gniazda zaworowe?
Od mechanika z opla, otrzymałem odpowiedź że astra I najlepiej w silniku 1.6 16v (100 konna?)
- pytanie do forumowiczów, czy się zgadza? Bo nie wiem czego mam szukać :/
Jeśli pominąłem już poruszany taki temat, prosiłbym o skierowanie do niego, a nie denerwowanie się że nie doczytałem i nie znalazłem tematu. Przepraszam za problem i pozdrawiam!
Krystian!
Szukałem, tematów milion, lecz każdy porusza swój problem i nie mogłem się doczytać :/
Mam zamiar kupić asterkę F oczywiście w gazie.
Moje pytanie, jaki silnik najlepiej trawi lpg? Który ma najtrwalsze gniazda zaworowe?
Od mechanika z opla, otrzymałem odpowiedź że astra I najlepiej w silniku 1.6 16v (100 konna?)
- pytanie do forumowiczów, czy się zgadza? Bo nie wiem czego mam szukać :/
Jeśli pominąłem już poruszany taki temat, prosiłbym o skierowanie do niego, a nie denerwowanie się że nie doczytałem i nie znalazłem tematu. Przepraszam za problem i pozdrawiam!
Krystian!
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 21 sie 2011, 1:40
- Imię: Marek
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: FZG
1.6 8V o oznaczeniu X16SZ / X16SZR. Silnik pancerny, prosty, świetnie znosi instalacje LPG II generacji. Mocy trochę mało, ale idzie się przyzwyczaić
- krychu280
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 wrz 2014, 19:29
- Auto: Volkswagen Passat B5, Fiat Siena
- Silnik: 1.9 TDI, 1.2
- Województwo: wielkopolskie
Czyli 16 zaworówka odpada?
1.6 8v to ten z 75 kucami?
I jaka różnica między X16SZ / X16SZR ?
1.6 8v to ten z 75 kucami?
I jaka różnica między X16SZ / X16SZR ?
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 21 sie 2011, 1:40
- Imię: Marek
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: FZG
Temat o różnicach:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- mk5
- Posty: 6254
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
x16szr bedzie młodszy to nastepca x16sz, który był produkowany bodaj do 1996 r potem juz x16szr
x16sz jest bezkolizyjny x16szr ponoc juz nie.
Do lpg idealne.Hydrauliczne zawory +prostota ale ciezko juz kupic w dobrym stanie.
x16sz jest bezkolizyjny x16szr ponoc juz nie.
Do lpg idealne.Hydrauliczne zawory +prostota ale ciezko juz kupic w dobrym stanie.
- krychu280
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 wrz 2014, 19:29
- Auto: Volkswagen Passat B5, Fiat Siena
- Silnik: 1.9 TDI, 1.2
- Województwo: wielkopolskie
Cięzko kupić w dobrym stanie? - ale chodzi o blacharkę czy o silnik?
1.8 8v jest bezkolizyjny, a z 16v co się dzieje?
1.8 8v jest bezkolizyjny, a z 16v co się dzieje?
- mk5
- Posty: 6254
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Blacharkę w AF niestety lubi ruda.1.6 16v lubia olej i to w duzych ilosciach co ciekawe nie wszystkie.
Ciezko kupic ze wzgledu na blache i silnik
Ja osobiscie jak bym kupował to szukałbym jak najmłodszego x16szr
Ps.Miałem AF x16sz 1995 auto nie do zajechania.Do tej pory jezdzi u chrzesniaka blacha w bardzo dobrym stanie(była profesjonalnie zakonserwowana).Przebieg auta obecny 260tys licznikowy w rzeczywistosci pewnie grubo pewnie 380tys..
Ciezko kupic ze wzgledu na blache i silnik
Ja osobiscie jak bym kupował to szukałbym jak najmłodszego x16szr
Ps.Miałem AF x16sz 1995 auto nie do zajechania.Do tej pory jezdzi u chrzesniaka blacha w bardzo dobrym stanie(była profesjonalnie zakonserwowana).Przebieg auta obecny 260tys licznikowy w rzeczywistosci pewnie grubo pewnie 380tys..
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
generalnie jak w 16V strzeli Ci pasek rozrządu to zazwyczaj silnik jest do wywalenia (tłoki spotykają się z zaworami i kaplica) w 8V wymieniasz pasek ustawiasz rozrząd i jedziesz dalej. Jeśli chodzi o gaz to tylko jedno Ci powiem zawsze lepiej kupić bez gazu i dać komuś zaufanemu do zrobienia ojciec ma w 1.6 16V gaz od ponad 200 000 km i nic się nie dzieje oczywiście sekwencja. Jeśli szukasz pancernego i łatwego w obsłudze (i taniego) to tak jak chłopaki Ci radzą 1.6 8V na pewno młodszy trafisz więc możliwe,że w ładniejszym stanie, jeśli więcej mocy to starszy 2.0 8V. Jak chcesz kupić z gazem już założonym to w sumie zostają Ci tylko te dwie jednostki napędowe bo im naprawdę trudno krzywdę zrobić, do 16V musisz mieć dobrze założoną sekwencje żeby miało to jakikolwiek sens, a wierz mi,że dobrze a źle założony gaz to kosmiczna różnica w użytkowaniu No chyba,że masz kogoś kto zna się trochę chociaż na LPG albo sam masz trochę wiedzy w tym temacie. Ja na prostowanie instalacji LPG w swoim kombi wydałem siedem stówek ale teraz o LPG to pamiętam tylko jak tankuje.krychu280 pisze:1.8 8v jest bezkolizyjny, a z 16v co się dzieje?
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.