Witam zamierzam wymienic parownik stary to Tomaseetto 100 hp obecnie gazownicy twierdza ze te parowniki to lipa troche jest przejechane ma moze 80 tys iteraz moje pytanie brzmi jaki kupic nowy ? osobiscie mialem w fce BRC i bylem bardzo zadowolony z niego .. i tak wlasnie rozwazam te firme czy jest roznica w spalaniu miedzy parownikiem ktory jest do silnika o wydajnosci do 100 koni a do silnikow powyzej ?? wiadomo ze mocy nie przybedzie . moze inna firma jest lepsza w jakosci parownika ??
Reszta mojaj instalacji to tak II generacja sterownik bingo s 1,4 silniczek krokowy tez jest
Jaki Kupic parownik ?
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
Jaki Kupic parownik ?
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
W handlu dostępne są też wersje do 140 KM. Jeśli chcesz się pozbyć Tomasetto to ja polecił bym lovato, teoretycznie obsługują silniki do 90 kW, czyli twój się mieści spokojnie.
Nie wiem jaki rodzaj At07 masz, czy z filtrem czy bez. Zależnie od tego bedziesz jeszcze bedziesz musiał dokupić filtr z elektrozaworem.
Jeśli masz silnnik 75 KM to AT-07 100KM wystarczy.
Nie wiem jaki rodzaj At07 masz, czy z filtrem czy bez. Zależnie od tego bedziesz jeszcze bedziesz musiał dokupić filtr z elektrozaworem.
Jeśli masz silnnik 75 KM to AT-07 100KM wystarczy.
LPG CHARGED
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
No tak w tomasseto mam ten filtr wlasnie w parowniku a brc tego juz nie ma ?w fece mialem tAK ze za przewodem ktory byl wkrecony do parownika byla taka mala siateczka druciana ale taM CHYBA byl jeszcze dodatkowy elektro zawor na przewodzie przed parownikiem generalnie kiklu gazownikow twierdzi ze te tomasseto to lipa jest.
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Czy lipa, ciężko powiedzieć, na pewno nie starcza na 100 KM.
Lipne reduktory tomasetto to at-09 alaska - do sekwencyjnego wtrysku. niby do 130 km a starczaja do 90
Co do filtra przed reduktorem.
Kupując reduktor bez filtra musisz go dokupic np. [External Link Removed for Guests]
Znajduje się on przed reduktorem na przewodzie miedzianym, później miedz z filtra do reduktora.
Ja bym zastanowił się nad regeneracją tego co masz i dobrej regulacji, ale to tylko moje zdanie.
Lipne reduktory tomasetto to at-09 alaska - do sekwencyjnego wtrysku. niby do 130 km a starczaja do 90
Co do filtra przed reduktorem.
Kupując reduktor bez filtra musisz go dokupic np. [External Link Removed for Guests]
Znajduje się on przed reduktorem na przewodzie miedzianym, później miedz z filtra do reduktora.
Ja bym zastanowił się nad regeneracją tego co masz i dobrej regulacji, ale to tylko moje zdanie.
LPG CHARGED
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
to wiem ze trzeba dokupic jutro bede ugazownika dosc kumatego i zobacze co stwierdzi na temat kondycji obecnego parownika i potem bede cos myslal dalej
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;