Witam,
Ostatnio zmieniłem silnik w mojej Astrze (95') miałem już wcześniej LPG, ten silnik pierwszy raz jeździł na gazie.
Od samego początku ,po przejechaniu 2-3 km zamarzał, wymieniłem termostat, rozebrałem na części parownik - wyczyściłem, sprawdziłem węże, obniżyłem parownik itp. Jakieś pomysły?
Astra F X16SZ - wymieniłem wszytko- dalej gaśnie
- swlz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 mar 2011, 19:42
- Imię: Janek
- Auto: Panek
- Silnik: x16sz
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Zamarzł ? A płyn jest w układzie? Chłodnica cała ?
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
... za wcześnie przełącza sie na lpg - nie zagrzany płyn - i zobacz czy dobrze są podpięte węże ... w mały obieg ...swlz pisze: sprawdziłem węże, obniżyłem parownik itp. Jakieś pomysły?
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
- swlz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 mar 2011, 19:42
- Imię: Janek
- Auto: Panek
- Silnik: x16sz
Witam,
chłodnica nowa ,płynu nie ubywa , poprzedni silnik chodził bez problemu na obecnym układzie węży, dodam że auto stało dwa lata i czekało na naprawę . W poprzednim silniku pękł blok więc może mróz miał coś z tym wspólnego. Dodam że układ jest szczelny pompa ok, w parowniku membrana ok, . Węże od parownika są letnie, wskazówka na 95 st C , a gaz zamarza mimo rozgrzanego silnika/układu chłodzenia. Szukam nietypowej przyczyny , zastanawiam się nad wymianą parownika.
Parownik mam wpięty równolegle (nie szeregowo) do nagrzewnicy.
chłodnica nowa ,płynu nie ubywa , poprzedni silnik chodził bez problemu na obecnym układzie węży, dodam że auto stało dwa lata i czekało na naprawę . W poprzednim silniku pękł blok więc może mróz miał coś z tym wspólnego. Dodam że układ jest szczelny pompa ok, w parowniku membrana ok, . Węże od parownika są letnie, wskazówka na 95 st C , a gaz zamarza mimo rozgrzanego silnika/układu chłodzenia. Szukam nietypowej przyczyny , zastanawiam się nad wymianą parownika.
Parownik mam wpięty równolegle (nie szeregowo) do nagrzewnicy.
- swlz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 mar 2011, 19:42
- Imię: Janek
- Auto: Panek
- Silnik: x16sz
po przepięciu parownika szeregowo , najpierw nagrzewnica potem parownik jest ok , parownika nie idzie dotknąć na postoju na gazie. Przy okazji w jednym z trójników znalazłem plastikowe elementy przypominające łopatki pompy.