Pali jak czołg
- wacek
- Posty: 1024
- Rejestracja: 13 sty 2011, 15:38
- Imię: Sebastian
- Auto: OMEGA B FL
- Silnik: Y32SE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Re: Pali jak czołg
EGR zatkać to ustrojstwo, są poradnik do tego jest na 90%
Kiedyś samochody były projektowane przez inżynierów, a dziś... przez księgowych
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 sty 2011, 19:11
- Imię: lukasz
- Auto: Opel Astra G
- Silnik: 1,6 8V ( X16SZR )
- Lokalizacja: Bydgoszcz
wolałem kupić i sobie wymienićwacek pisze:EGR zatkać to ustrojstwo, są poradnik do tego jest na 90%
- chudymkl
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 sie 2011, 12:20
- Imię: sebastian
- Auto: Astra F Kombi
- Silnik: 1,6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Zabrze
koledzy ja niestety tez mam ten sam problem w mojej astrze 1,6 8v auto paliło ok 9-10 litrów /100km LPG z dnia na dzień zmieniło się to i teraz mi pali 16-17litrów LPG gazownik powiediał żeby sonde wymienic wymieniłem na orginał z GM i niestety dalej to samo.
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Gazownik powiedział żeby lambdę wymienić, ale oglądał Ci instalację? Co przy instalacji powiedział?? Może reduktor Ci umarł hm? Jakiej firmy masz?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 maja 2008, 11:56
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tuchola/Gdańsk
- Kontakt:
Trzeba sprawdzić czy na benzynie też spala większe ilości paliwa - jeżeli tak to coś z silnikiem, jeśli nie to instalacja gazowa.
- dejol87
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lip 2011, 16:25
- Imię: Andrzej
- Auto: Opel Astra F GSI
- Silnik: 2.0 16v x20xev
Straszne macie to spalanie, ale pewnie instalacja I generacji ze zbyt bogatą mieszanką.
Spytaj się innego gazownika, co to jest. I generacja ma to do siebie, że jest ustawiana na tzw. śrube. I gdy stoisz w korku na światłach ekonomiczniej już przełączyć na benzyne, bo spala naprawde pokaźne ilości.
Mi mój 2 litrowy ecotec spalał max 13 litrów a na budziku powyżej 200 km/h nie było żadkością - sekwencja.
Wcześniej miałem 1.6 8V z instalacją z rozbitej vectry i zrobiłem właśnie na I generacje, bo komputer do gazu okazał się uszkodzony. Spalanie wtedy właśnie też wynosiła 12-13 litrów, ja po prostu z braku funduszy zrzuciłem mu przepust gazu śrubą.
Nie wkręcało się na wysokich obrotach, ale spalało max 10 litrów. Coś za coś.
Zakładam, że mialeś II gen i coś zaczęło się psuć. komputer głupiał, może krokowiec gazu się zepsuł i twój gazownik przekombinował ... wsadził śrube i zadowolony.
PS. Kopci z rułki na wolnych , mocno gazem czuć ??
Spytaj się innego gazownika, co to jest. I generacja ma to do siebie, że jest ustawiana na tzw. śrube. I gdy stoisz w korku na światłach ekonomiczniej już przełączyć na benzyne, bo spala naprawde pokaźne ilości.
Mi mój 2 litrowy ecotec spalał max 13 litrów a na budziku powyżej 200 km/h nie było żadkością - sekwencja.
Wcześniej miałem 1.6 8V z instalacją z rozbitej vectry i zrobiłem właśnie na I generacje, bo komputer do gazu okazał się uszkodzony. Spalanie wtedy właśnie też wynosiła 12-13 litrów, ja po prostu z braku funduszy zrzuciłem mu przepust gazu śrubą.
Nie wkręcało się na wysokich obrotach, ale spalało max 10 litrów. Coś za coś.
Zakładam, że mialeś II gen i coś zaczęło się psuć. komputer głupiał, może krokowiec gazu się zepsuł i twój gazownik przekombinował ... wsadził śrube i zadowolony.
PS. Kopci z rułki na wolnych , mocno gazem czuć ??
Sprzedam prawie wszystkie części do Astry GSI.
min. gotowy silnik do swapa(koła,przeguby,skrzynia,instalacja itd.
belke tylna z tarczobębnami z ABS, praktycznie wszystko. tel (0) 602 44 23 26
min. gotowy silnik do swapa(koła,przeguby,skrzynia,instalacja itd.
belke tylna z tarczobębnami z ABS, praktycznie wszystko. tel (0) 602 44 23 26