Instalacja gazowa - opinie
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 kwie 2011, 17:15
- Imię: michal
- Województwo: pomorskie
Instalacja gazowa - opinie
Witam to pytanie kieruje do uzytkownikow astry g z silnikiem 1.6 8V Z16SE czyli wielopunkt. Chcialem sie dowiedziec ktora generacje gazu macie zalozona. I jak Wam sie ona spisuje. Czy macie z nimi jakies problemy, ile pali gazu, jak w zime sie przelancza na gez? Wiem ze podobne tematy byly, ale z nich nic nie mozna wyczytac konkretnego, gdyz sa rozne silniki opisywane, a mnie chodzi konkretnie o ten silnik Z16SE.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 maja 2011, 16:53
- Imię: Marek
- Auto: astra g
- Silnik: z16se
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Mam z16se,rok temu zakładałem instalacje 2 generacji stag 300,nie mam żadnych problemów z instalacją.
Pali na benzynie,po uzyskaniu ok 25 stopni i zwiększeniu obrotów przełacza się automatycznie na gaz,gaszę i zapalam znowu na benzynie,nic ręcznie nie przełacza się.
10 litrów spali,przy spokojnej jeżdzie i klimie na 1-2,
Pali na benzynie,po uzyskaniu ok 25 stopni i zwiększeniu obrotów przełacza się automatycznie na gaz,gaszę i zapalam znowu na benzynie,nic ręcznie nie przełacza się.
10 litrów spali,przy spokojnej jeżdzie i klimie na 1-2,
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 kwie 2011, 17:15
- Imię: michal
- Województwo: pomorskie
Kolego masz na pewno wielopunkt i instalacje 2 generacji czyli nie sekwencje? Bo czesto ludzie myla z jednopunktowym wtryskiem. Miales zakladany emulator do 2 sondy lambda? Jesli masz 2 generacje to dlaczego masz zalezna od temperatury przy przelaczaniu? Powinna raczej byc manualna kiedy chce to przelaczam lub zalezna od obrotow? Mozesz troszke na ten temat napisac.
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Do wielopunktu zakładaj sekwencję. Odpadną potencjalne problemy ze strzelaniem, kichaniem, zapiekaniem się wtrysków itd. Wydajność instalacji lepsza, a spalanie jednak lepsze niż na II generacji. Ta jest dobra na mono, nie na wielopunkcie. Wiem wiem, niektórym działa. Niektórzy jeżdżą też na łysych oponach i dziurawym wydechem i są zadowoleni. No i najważniejsze - na sekwencji nie odczujesz utraty mocy, czego nie da się uniknąć na II generacji.
A pro, może mi ktoś objaśnić różnice między C16SE i Z16SE?
A pro, może mi ktoś objaśnić różnice między C16SE i Z16SE?
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
- wacek
- Posty: 1024
- Rejestracja: 13 sty 2011, 15:38
- Imię: Sebastian
- Auto: OMEGA B FL
- Silnik: Y32SE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Z16SE - jest bardziej zielony od C16SE.
Z16SE ma EGR, a C16SE go nie ma.
Z16SE na elektryczną przepustnice a C16SE, ma linkową
Z16SE ma 85KM, C16SE na 100KM
Z16SE ma EGR, a C16SE go nie ma.
Z16SE na elektryczną przepustnice a C16SE, ma linkową
Z16SE ma 85KM, C16SE na 100KM
Kiedyś samochody były projektowane przez inżynierów, a dziś... przez księgowych
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Znaczy się wykastrowany przez eko-faszystów. C16SE spełnia Euro2, Z16SE - Euro3 czy już Euro4?
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
- wacek
- Posty: 1024
- Rejestracja: 13 sty 2011, 15:38
- Imię: Sebastian
- Auto: OMEGA B FL
- Silnik: Y32SE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Z tego co wyczytałem to Euro 3, ale za to nie wiedziałem, że C16SE spełnia Euro 2 myślałem że 1 abo w ogóle
Oki END OT
Oki END OT
Kiedyś samochody były projektowane przez inżynierów, a dziś... przez księgowych
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 maja 2011, 16:53
- Imię: Marek
- Auto: astra g
- Silnik: z16se
- Lokalizacja: Stalowa Wola
głupote napisałem ,mam 4 generacje instalacji lpg
reduktor-lavoli
zawór gazowy -tomasetto
wielozawór-tomasetto
obudowa wielozaworu-bormech
zawór tankowania-tomasetto
przełącznik/centralka -stag 300
rok temu płaciłem 2200zł,w okolicy Tarnobrzega,chodzi super,zadnych problemów
na chomologacji firmy Mimar,mają strone lpgsystem.net
reduktor-lavoli
zawór gazowy -tomasetto
wielozawór-tomasetto
obudowa wielozaworu-bormech
zawór tankowania-tomasetto
przełącznik/centralka -stag 300
rok temu płaciłem 2200zł,w okolicy Tarnobrzega,chodzi super,zadnych problemów
na chomologacji firmy Mimar,mają strone lpgsystem.net
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 kwie 2011, 17:15
- Imię: michal
- Województwo: pomorskie
A mozna zanizyc temperature przelaczenia na gez z 30 stopni troche nizej?
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
A można parownik wymieniać co 2 lata a nie co 6? Można.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside