Arnate pisze:QR_BBPOST Jestem świeżo po instalacji następującego zestawu:Elektronika: STAG-4 Q-BOX BASICWtryskiwacze: Barracuda 115 NlReduktor: KME TURZbiornik: Bormech 680x225 67 l Wlew gazu: pełny pod klapkąCentralka LPG: w schowku przy kierownicy
?
67L ? nie siedzi tyłek? niby kg niewiele więcej, ale w ST jednak ten zwis trochę od tylnej osi oddalony i może się zroibć efekt dźwigni.... za to komfort rzadszego tankowania i zasieg pewnie cos kolo 600km?
Instalacja kme. Wtryski barracuda. Do zbiornika wchodzi ok 45l włącznik LPG koło otwierania maski.... fajne miejsce nie razi w oczy... . Wlew wkręcany obok bp.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2017, 22:39 przez bgora1, łącznie zmieniany 1 raz.
67L ? nie siedzi tyłek? niby kg niewiele więcej, ale w ST jednak ten zwis trochę od tylnej osi oddalony i może się zroibć efekt dźwigni.... za to komfort rzadszego tankowania i zasieg pewnie cos kolo 600km?
Nie czuję póki co jakichś "skutków ubocznych". Co do zasięgu to tankowałem dopiero pierwszy raz do pełna. Tak więc za jakiś czas, po drugiej wizycie na stacji, będę mógł się szerzej wypowiedzieć odnośnie spalania.
Będę zakładał lpg do swojej asterki. Spośród kilku propozycji konfiguracji instalacji wybrałem wg. mnie dwie najciekawsze, i montowane w dobrych warsztatach, nie wiem jednak na którą z nich się zdecydować. Chciałbym też, żeby zrobić dotrysk benzyny przy wyższych obrotach ze względu na chip do 170KM, tak żeby gniazda zaworowe były jednak trochę chłodzone.
I
Elektronika: Alex Optima Expert
Reduktor: KME Silver S8 240KM
Wtryskiwacze: Barracuda 130
II
Elektronika: Stag Q-box Plus
Reduktor: AC R01 250KM
Wtryskiwacze: AC W02
Druga opcja, czyli Stag byłaby o 100zł tańsza i montowana w autoryzowanym serwisie Stag. Co o tym sądzicie?
Co do pierwszego zestawu:
Po co Barracuda 130 do 170KM, orpocz tego chcesz ustawic dotrysk....?
Drugi zestaw bedzie napewno lepiej serwisowalny...
Czy wtryski benzynowe po tuningu petla? Czy bedzie zdejmowany kolektor do nawiertow ? Czy bedzie strojony z AFR na drodze ? Silnik A14NE* nie jest prosty w strojeniu.
krzychp77 pisze:Będę zakładał lpg do swojej asterki. Spośród kilku propozycji konfiguracji instalacji wybrałem wg. mnie dwie najciekawsze, i montowane w dobrych warsztatach, nie wiem jednak na którą z nich się zdecydować. Chciałbym też, żeby zrobić dotrysk benzyny przy wyższych obrotach ze względu na chip do 170KM, tak żeby gniazda zaworowe były jednak trochę chłodzone.
I
Elektronika: Alex Optima Expert
Reduktor: KME Silver S8 240KM
Wtryskiwacze: Barracuda 130
II
Elektronika: Stag Q-box Plus
Reduktor: AC R01 250KM
Wtryskiwacze: AC W02
Druga opcja, czyli Stag byłaby o 100zł tańsza i montowana w autoryzowanym serwisie Stag. Co o tym sądzicie?
Bardziej zadbaj o dobrą kalibracje aby mieszanka nie była za uboga to gniazda zaworowe będą zadowolone. Filtr gazu lotnej dwudrozny i podejście do listwy z dwóch stron.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2017, 8:37 przez jezyktor, łącznie zmieniany 2 razy.
Wracając do tematu mojej Astry - spalanie póki co wynosi koło 10 litrów LPG. Myślę że jest to całkiem dobry wynik. Na gazie przy tym nadwoziu chyba ciężko byłoby osiągnąć niższą wartość.
Edit (19.12.2017):
Po kilku kolejnych tankowaniach do pełna - ani razu nie przekroczyłem spalania 10l/100 km. Częściej jestem bliżej granicy 9.
Ostatnio byłem podgiąć pływak, z uwagi na to, że do butli wchodziło za mało gazu. Zasięg teraz powinien spokojnie wzrosnąć do ~550 km.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, 13:40 przez Arnate, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam
Mam pytanie chce zamontować lpg do 1.4T 2011 , nie ma on co prawda wzmocnionej głowicy po rozkodowaniu vin brak (KL7 ) i chciałem się zapytać czy sa jakieś przeciwwskazania czy można to spokojnie uczynić-oczywiście dobre komponenty lpg i gazownik Z góry dzięki za porade