astra g 1.4 16v a gaz?
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
astra g 1.4 16v a gaz?
koledzy mam pytanie czy dobrze zrobię jak zamontuje gaz do 16v i nic nie bedzie działo się z silnikiem??
i ile mogło by mnie to kosztować?
i ile mogło by mnie to kosztować?
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 05 lip 2011, 22:46
- Imię: Dawid
- Auto: astra 1.4 16V
- Silnik: x14xe
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Jaworznia
Ja mam gaz w asterce a mam silnik 1.4 16V x14xe mam astre f ale myśle że w g jest taki sam silnik mam gaz zwykły nie sekwencje jednak jest na śrubce i dodatkowym silniczku który dozuje dawke gazu chodzi elegancko od 2004r nie strzela w filtr ani nic a co najlepsze astra pali w mieście 8/9 litrów i nie czuć różnicy na pb i na lpg przynajmniej ja nie czuje
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
a ile mniej więcej może kosztować sekwencja??
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Obowiązkowo gaz sekwencyjny. Cena zależnie od klamotów ok 2500.
2 generacja w samochodach z wielopunktem to w dzisiejszych czasach pomyłka - tak jakby przerobka z wtrysku na gaźnik. Coś jak by oglądać telewizje w czarnobialym telewizorze - niby się da, ale czegoś brakuje. Sekwencja jest praktycznie bez obsługowa i przyjemniejsza w codziennej eksploatacji (bez strzałów, samoczynne przezuczanie gdy sie skonczy gaz i wkoncu prezyzyjna dawka gazu.
A jakie klamoty - to zależy od gazownika i twojego portfela
Ps. Gaz na śrubke i z krokowcem to tzw poltorej generacji - czyli pierwsza generacja udająca 2
2 generacja w samochodach z wielopunktem to w dzisiejszych czasach pomyłka - tak jakby przerobka z wtrysku na gaźnik. Coś jak by oglądać telewizje w czarnobialym telewizorze - niby się da, ale czegoś brakuje. Sekwencja jest praktycznie bez obsługowa i przyjemniejsza w codziennej eksploatacji (bez strzałów, samoczynne przezuczanie gdy sie skonczy gaz i wkoncu prezyzyjna dawka gazu.
A jakie klamoty - to zależy od gazownika i twojego portfela
Ps. Gaz na śrubke i z krokowcem to tzw poltorej generacji - czyli pierwsza generacja udająca 2
LPG CHARGED
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 05 lip 2011, 22:46
- Imię: Dawid
- Auto: astra 1.4 16V
- Silnik: x14xe
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Jaworznia
Nie był bym pewny że sekwencja jest taka super i wogóle mam sekwencje w 2 samochodzie kia shuma i nie chodzi ona jak powinna od samego początku od 4 tys obrotów jest przeskok czyli szarpnięcie samochodem ,gazu pali ponad 10l przy nodze mojego taty a on wolno i spokojnie jeździ ,do tego w tym roku musiałem wymieniać na własny koszt listwe wtryskową bo się zapiekły 2 wtryski za instalacje zapłacone było w 2008r 3400zl także ja mam złe zdanie na temat sekwencji i nie ja jeden :/
-
- Posty: 235
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
- Imię: Michal
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: x16szr + LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Wszystko zależy od komponentów i wystrojenia instalacji. Montując sekwencję za 1800-2000(cęstokoroć za dużo większe pieniądze) instalacja bedzie zamontowana po kosztach, bez zdejmowania kolektora, stosujac autokalibracje a nie prawdziwe strojenie. To że nie chodzi jak powinna świadczy tylko o kiepskim montażu lub/i słabych komponentach lub/i niewyregulowaniu całości lub/i braku serwisowania.czesioos pisze:Nie był bym pewny że sekwencja jest taka super i wogóle mam sekwencje w 2 samochodzie kia shuma i nie chodzi ona jak powinna od samego początku od 4 tys obrotów jest przeskok czyli szarpnięcie samochodem ,gazu pali ponad 10l przy nodze mojego taty a on wolno i spokojnie jeździ ,do tego w tym roku musiałem wymieniać na własny koszt listwe wtryskową bo się zapiekły 2 wtryski za instalacje zapłacone było w 2008r 3400zl także ja mam złe zdanie na temat sekwencji i nie ja jeden :/
Jak znam życie to pewnie była listwa firmy waltek (zółta lub czerwona) i z nią bedą zawsze problemy jesli nie bedzie co jakiś czas kalibrowana.
Co do spalania to trzeba liczyć max 20% wiecej jak benzyny i we wtrysku sekwencyjnym nie da się przykręcić sruby coby mnie lpg brało. Ponad 10 czyli 11 czy 19? Opisz może jaka jest to instalacja, jakie masz tam komponenty, jaki motor i jakie dystance auto robi na jednym rozruchu i wtedy bedzie wiadomo o czym mowimy.
Mówisz że pseudo druga generacja jest lepsza od czwartej? Dziwne, ale co kraj to obyczaj.
W 2/1 generacji jest mniej więcej spadek liniowy mocy, czyli cały czas auto jest słabsze. W instalacji sekwencyjnej nie występuje już wąskie gardło w postaci miksera, czyli silnik nie jest dlwiony. Dawką gazu steruje wyłacznie sterownik gazowy posłkując sie odczytami ze sterownika benzynowego a co za tym idzie z wszelakich czujników silnika.
4 generacja w rękach myślącego gazownika i dbającego o nią użytkownika powoduje, że się o instalacji przypomina podczas przeglądów. Aby tak było trzeba spełnić kilka warunków tj: odpowiednie komponenty, odpowiedznia regulacja i serwisowanie instalacji. Po spełnieniu tych warunków gwarantuję że silnik bedzie chodził jak trzeba. JAk się ich nie spełni to zaczyna się niezadowolenie.
Po raz kolejny powtorzę: 1 lub 2 generacja w aucie z wielopunktem to istna kastracja silnika spowodowana zwężką i sposobem dawkowania gazu. Niewyklucza to jedna faktu ze wielopunkt bedzie chidził z 1/2 generacją - bedzie chodził ale to już nie bedzie to - to bedze nadal taki czarno-biały telewizor w epoce telewizji HD.
Opisz jaką masz instalację w 2 aucie to bedziemy wtedy dyskutować.
LPG CHARGED
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
To może i ja. Mam sekwencję na wielopunkcie i nie widzę innego rozwiązania. Nic się nie dzieje, przeskakuje samo na gaz, w zasadzie obsługa ogranicza się do lania paliwa. Pali przy spokojnej jeździe w granicach 8-8.5, więc nie na źle. Narzekania biorą się ze źle dobranej instalacji do silnika, albo niekompetencją gazownika. Tylko uwaga - o ile I i II generacja mogły jeździć bez serwisu ile wlezie, a regulowało się samemu śrubą, to sekwencja co max 15tys wymaga zmiany filtrów i przeglądu. Jak się ktoś przyzwyczaił do braku serwisu i potem jeździ tak z sekwencją, to narzekał będzie. Coś za coś.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 20:13
- Imię: Kuba
- Auto: Opel Astra G
- Silnik: X16XEL
- Lokalizacja: Zamość
U mnie chodzi sekwencja na 1.6 16v, w trasie potrafię zejść (co nie jest łatwe i do tego strasznie nudne ) do 6.5 l /100 km, wynik 7 - 7,5 jest standardem. Do 10 l dochodzi tylko w mieście, przy włączonej klimie i nie lekkiej nodze. Także dobrze wystrojona sekwencja nie daje o sobie znać.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
a jakich części najlepiej użyć przy zakładaniu gazu? jakiego producenta??
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina