Astra F Gaśnie na gazie prosze o pomoc!
- marciocha
- Posty: 113
- Rejestracja: 02 maja 2011, 16:13
- Imię: piotr
- Auto: astra 1 combi
- Silnik: 1.8i+LPG
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŻ
- klocuu20
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 sie 2011, 16:28
- Imię: Tomek
- Auto: Opel Astra F Classic
- Silnik: 1.6 8V
hmm szczerze mowiac to nie wiem to takie cos w stylu papiero-gumy ? takie jakby troszke "wloskowate" z gory naprawde nie wiem jak to powiedziec
- marciocha
- Posty: 113
- Rejestracja: 02 maja 2011, 16:13
- Imię: piotr
- Auto: astra 1 combi
- Silnik: 1.8i+LPG
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŻ
Opisze od początku jak to było u mnie.Pojawiły się problemy z obrotami.Pojawiał się błąd przepustnicy wolnych obrotów.Mechanik zdemontował cały wtrysk,wyczyścił przepustnice.Potem wyciął z kartonu obie uszczelki,posmarował towotem i skręcił wszystko do kupy.Pytałem go czemu tak zrobił,odpowiedział że to wystarczy.Dodał że zamiast smaru można użyć sylikon na wysokie temp.Do tej pory nic się nie dzieje.Objawy ustały. SPRÓBUJ!
- klocuu20
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 sie 2011, 16:28
- Imię: Tomek
- Auto: Opel Astra F Classic
- Silnik: 1.6 8V
aha a powiedz mi jakiej grubosci ten karton ? tzn tylko ta taka cienka warstwa kartonu tak ? a zamiast towotem moge to posmarowac jakims innym smarem albo czyms podobnym jak myslisz ?
- marciocha
- Posty: 113
- Rejestracja: 02 maja 2011, 16:13
- Imię: piotr
- Auto: astra 1 combi
- Silnik: 1.8i+LPG
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŻ
Karton taki,jaki jest na tyle bloku rysunkowego.Posmaruj smarem stałym,np łt4
- klocuu20
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 sie 2011, 16:28
- Imię: Tomek
- Auto: Opel Astra F Classic
- Silnik: 1.6 8V
ok dziekuje za rade dzisaj juz chyba tego nie bd robil wiec mysle ze w poniedzialek dopiero dam znac jak poszlo
- badoch
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 sie 2011, 22:34
- Imię: Dawid
- Auto: hatchback cl
- Silnik: c14nz
Przyczyną tej usterki w moim przypadku było powietrze wtłaczane przez pęd samochodu zdejmij gumę przed filtrem powietrza i daj znać czy pomogło
- klocuu20
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 sie 2011, 16:28
- Imię: Tomek
- Auto: Opel Astra F Classic
- Silnik: 1.6 8V
Czesc
Wiec tak uszczelke wymienilem trwalo to naprawde dlugo bo stwierdizlem ze kupie orginalna a nie bd sie bawil w karton.. uszczelke dostalem w Oplu za 55zl dosyc dlugo trwalo jej sprowadzenie odrazu ja wymienilem owszem poczulem poprawe auto juz prawie wogole nie gasnie ale nadal wyskuje engine kiedy np jade i kilka dziesiat metrow przed skrzyzowaniem zdejme noge z gazu kiedy sie zaytrzymam do 0 ten sam objaw obroty spadaja do 500 lub mniej no ale naszczesciej auto juz nie gasnie (raz na 100km mi sie to zdazylo teraz) jednak problem engina pozostal :/ a co do gumy przed filtrem powietrza to musze to sprawdzic
Wiec tak uszczelke wymienilem trwalo to naprawde dlugo bo stwierdizlem ze kupie orginalna a nie bd sie bawil w karton.. uszczelke dostalem w Oplu za 55zl dosyc dlugo trwalo jej sprowadzenie odrazu ja wymienilem owszem poczulem poprawe auto juz prawie wogole nie gasnie ale nadal wyskuje engine kiedy np jade i kilka dziesiat metrow przed skrzyzowaniem zdejme noge z gazu kiedy sie zaytrzymam do 0 ten sam objaw obroty spadaja do 500 lub mniej no ale naszczesciej auto juz nie gasnie (raz na 100km mi sie to zdazylo teraz) jednak problem engina pozostal :/ a co do gumy przed filtrem powietrza to musze to sprawdzic
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Mi auto gasło jak kończył się parownik i żadna regulacja nie pomagała. Pomogła wymiana, znaczy regeneracja
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
- klocuu20
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 sie 2011, 16:28
- Imię: Tomek
- Auto: Opel Astra F Classic
- Silnik: 1.6 8V
mozna jakos ocenic stan zużycia parownika ? jak to sprawdzic ? ile dales za regeneracje ? ile ksoztuje nowy ? oczywiscie jesli sie orietujesz
p.s ostatnio 2 razy stalo mi sie cos takigo ze nie chcial mi wskoczyc gaz wiadomo po odpaleniu przegazowka do 3tys i normalnie wskakuje a teraz w jakichs tam odstepach czasu niechcial wskoczyc dopiero jak przejechlaem kawalek i przegazowalem to zaskoczyl moze to miec jakis zwiazek ?
p.s ostatnio 2 razy stalo mi sie cos takigo ze nie chcial mi wskoczyc gaz wiadomo po odpaleniu przegazowka do 3tys i normalnie wskakuje a teraz w jakichs tam odstepach czasu niechcial wskoczyc dopiero jak przejechlaem kawalek i przegazowalem to zaskoczyl moze to miec jakis zwiazek ?