Witam mam oto taki parownik :
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Na moim 10 letnim potrafilem za 10 zl czyli 4 litry lpg dobić w trasie do 50 km na nowym obecnym nie ważne czy w trasie czy miescie tylko 40 km. Rownież silnik przy ruszaniu na niskich obrotach od czasu do czasu strzeliw filtrze powietrza. Ta gume od silnika krokowego mi juz rozerwalo.
Przedewszystkim chodzi mi o spalanie, może nie być jakoś mocny ale wazne by troche mniej palił . Ktora śruba badz pokrętłem? Czy to moze nie zalezy od regulacji ?
Regulacja parownika astra 1.4 8v mpi 82 ps
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 23 lip 2011, 11:05
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 1.4 8v 82 mpi
- Województwo: łódzkie
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Na górze masz bypass, skręć go całkowicie (masz nowy reduktor) i zakładam że dobrze dobrany mixer. Śruba umieszczona prostopadle do reduktora to śruba od membran, główna regulacja która Cię interesuje. też mam I generację i niedawno wymieniałem sam parownik ustawiłem go na bogato, żeby dojechać na regulację i tam na analizatorze mam ustawioną mieszankę pode mnie, czyli bogato. Polecam byś wybrał się do dobrego gaziarza i za 30 zł będziesz miał kłopot z głowy.
Strzały masz dlatego, że masz I generacje przy wielopunkcie.
Strzały masz dlatego, że masz I generacje przy wielopunkcie.