zatkany dolot

porady i pomoce
bieniek12

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:40
Imię: Ksmil
Auto: Astra F
Silnik: 1,8i 8v
Województwo: warmińsko-mazurskie

Re: zatkany dolot

#11

Nieprzeczytany post autor: bieniek12 »

1- to własnie ta rura, którą zamontowali mi fachowcy-gazownicy, 2- w tym miejscu wstawiony jest styropian aby zatykał dolot z grilla. 3-to jest śruba, którą jako jedyna krecili podczas regulacji, szukalem na parowniku lecz nigdzie zadnej sruby nie ma, gazownicy tez tam nic nie kombinowali

[External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

normek

Astro-maniak
Posty: 553
Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
Imię: Tomasz
Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
Silnik: X16SZ
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#12

Nieprzeczytany post autor: normek »

Ja u siebie mam zatkany wlot z grilla i czerpie tylko "ciepłe" powietrze z komory silnika - mniejszej średnicy rura je czerpie. Musiałem usunąć oryginalne rozwiązanie bo grzybek mi świrował (zawór podciśnieniowy w budzie filtra raz reagował raz nie).

Dla Twojej informacji masz źle zainstalowany reduktor (poprzecznie do osi kół), Ty masz wzdłużnie. Nie musisz nic z tym robić bo w końcu samochód tak jeździł szmat czasu ;).

bieniek12

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:40
Imię: Ksmil
Auto: Astra F
Silnik: 1,8i 8v
Województwo: warmińsko-mazurskie

#13

Nieprzeczytany post autor: bieniek12 »

Trafiłem na fachowców i tak to właśnie wyglada.... Dzieki za info:)
[External Link Removed for Guests]

analyzer65

Klubowicz AKP
Posty: 5868
Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
Imię: Adam
Auto: Opel Astra III
Silnik: Z14XEP
Rocznik: 2006
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Wdzięczny: 63 razy
Pomocny: 147 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: analyzer65 »

Fakt. Reduktor musi być zamontowany wzdłuż pojazdu i w pionie, a nie w poprzek jak na zdjęciu wyżej.

bieniek12

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:40
Imię: Ksmil
Auto: Astra F
Silnik: 1,8i 8v
Województwo: warmińsko-mazurskie

#15

Nieprzeczytany post autor: bieniek12 »

Czym to skutkuje, brac do głowy wogole przerobienie tzn przekrecenie tego reduktora?
[External Link Removed for Guests]

normek

Astro-maniak
Posty: 553
Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
Imię: Tomasz
Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
Silnik: X16SZ
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#16

Nieprzeczytany post autor: normek »

Ja też miałem zamontowany źle reduktor jak Ty, przy wymianie reduktora (nie brałem pod uwagę regeneracji) dorobiłem wspornik, założyłem nowe przewody troszkę roboty jest...

Jeżeli w zakrętach masz stratę mocy na lpg, bądź jakieś gaśnięcia to właśnie przez to. Umieszczenie poprzecznie w komorze silnika zapewnia optymalną pracę reduktora (wszystkie punkty krytyczne są zminimalizowane), takie umieszczenie jest kompromisem po prostu ;). Jeżeli Ci chodzi bez zarzutu to zlej to, bo po co się pierniczyć z czymś co działa dobrze.

kwitek153

Astro-maniak
Posty: 207
Rejestracja: 15 sie 2011, 22:15
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra GSI
Silnik: C20NE
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Puławy

#17

Nieprzeczytany post autor: kwitek153 »

ja mam tak założony parownik i nie narzekam nie mam żadnych problemów ale jak sobie zakupie nowy to tez pomyśle żeby go inaczej zamontować :)
na parowniku na pewno masz śrubkę a jakiej firmy parownik ?
GSI :)))))))
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
kris123

ex-Staff
Posty: 470
Rejestracja: 15 sty 2011, 13:44
Imię: Krzysiek
Auto: Audi A4
Silnik: 2.0
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Kutno

#18

Nieprzeczytany post autor: kris123 »

Też mam zamontowany tak parownik, i przez długi czas śmigał bez zarzutu. Aż wkońcu mu się odwidzialo i pojawiły się takie same objawy jak u ciebie. Załorzyłem rurę aluminiową na wlocie powietrza z grila i skierowałem ją za chłodicę. Problem jak ręką odioł. Teraz nonstop czerpie ciepłe powietrze. Żadnych otworów nie zatykałem w dodatku.

ODPOWIEDZ