Ulatnia się gaz+elektrozawór

porady i pomoce
nowy33d

Astro-maniak
Posty: 133
Rejestracja: 16 maja 2008, 11:28
Imię: Damian
Auto: Opel Astra F
Silnik: X16SZR
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Ulatnia się gaz+elektrozawór

#1

Nieprzeczytany post autor: nowy33d »

Witam.
Mam taki problem,że gdzieś wycieka mi gaz,przez co mam problem z odpaleniem auta-domyślam się,że większa ilość gazu dostaje się przez noc do cylindrów i przez to ten problem. Ale ostatnio przez noc uciekło mi 15 litrów (piętnaście) gazu...

Dziś sprawdziłem elektrozawory i ten na parowniku po odłączeniu zasilania gasi auto(więc powinien zapobiec wyciekowi)

Natomiast elektrozawór na przewodzie (ten z filtrem) po odłączeniu wsuwki nie powoduje zgaszenia auta tylko tak cicho "cyka" (na parowniku to "cyka" głośno,a tu bardzo cichutko)

Czyszczenie nic nie dało. Nie znam się jak ma to działać,ale czy skoro jeden działa to nie powinien odciąć gazu?

Dodam informację,że elektrozawór na parowniku jest podłączony "+" zielony przewód,a "-"czarny,natomiast elektrozawór na przewodzie odwrotnie,ale tak było zawsze i dobrze działało.

Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak mogło tyle gazu przez jedną noc i dzień uciec? I czy to przez ten elektrozawór?No,a drugi powinien to zatrzymać chyba... No chyba,że to działa na jakiejś innej zasadzie?

Połączenia przewodów są szczelne na 100% (sprawdzałem sprayem do gazu)

Instalacja to BRC just
Parownik BRC Tecno

Awatar użytkownika
masterMUNGO

ex-Staff
Posty: 1498
Rejestracja: 14 wrz 2009, 5:27
Imię: Andrzej
Auto: Astra G
Silnik: X16XEL
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: masterMUNGO »