Jaki Reduktor
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 14 wrz 2012, 23:12
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C14SE
- Województwo: podkarpackie
Jaki Reduktor
Witam
Mam problem z astra a dokładnie z gazem po zatankowaniu 11l przejechałem tylko 55 km . Gazownik powiedział mi ze do wymiany reduktor wiec mam pytanie jaki był by najlepszy ? i w miarę tani i czy opłaca się kupować używany ?
Mam problem z astra a dokładnie z gazem po zatankowaniu 11l przejechałem tylko 55 km . Gazownik powiedział mi ze do wymiany reduktor wiec mam pytanie jaki był by najlepszy ? i w miarę tani i czy opłaca się kupować używany ?
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Emmegas ml94 . Nie do zdarcia . Regulacja bajeczna on + 32mm mixer sprawia, że po roku od montażu bypassu nie odkręcam dalej .
-
- Posty: 5892
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 64 razy
- Pomocny: 147 razy
Spać Ci się chciało chyba mocno bo założyłeś temat nie w tym dziale
W podpisie silnik 1.4. W temacie nic więcej więc zakładam że to c14nz.
Reduktor jak wyżej albo ten, który mam u siebie czyli LOVATO RG92E. Tani w zakupie, prosty w regulacji, zestawy naprawcze w oryginale również tanie jak barszcz i reduktor również ciężki do zajechania.
Z tego co wiem, to do Emmegas ML94 w razie czego zestawy naprawcze oscylują w granicach 100zł (mowa o oryginale bo innych nie warto kupować bo efekt może być jeszcze gorszy). Podobnie do LOVATO będzie. Regenerować warto, bo w efekcie końcowym mamy nowy reduktor o ile obudowa nie jest uszkodzona (pęknięta, wykrzywiona).
Ceny obu reduktorów są zbliżone ale w przypadku LOVATO, zdarzają się fajne komplety za ciut ponad 200zł (reduktor + zawór gazowy z filtrem). Sam reduktor kupisz już od 150zł.
W używki bym się nie pchał. Najlepiej jechać tam, gdzie zakładają LPG. Wtedy jest wielce prawdopodobne, że w cenie reduktora masz montaż.
W podpisie silnik 1.4. W temacie nic więcej więc zakładam że to c14nz.
Reduktor jak wyżej albo ten, który mam u siebie czyli LOVATO RG92E. Tani w zakupie, prosty w regulacji, zestawy naprawcze w oryginale również tanie jak barszcz i reduktor również ciężki do zajechania.
Z tego co wiem, to do Emmegas ML94 w razie czego zestawy naprawcze oscylują w granicach 100zł (mowa o oryginale bo innych nie warto kupować bo efekt może być jeszcze gorszy). Podobnie do LOVATO będzie. Regenerować warto, bo w efekcie końcowym mamy nowy reduktor o ile obudowa nie jest uszkodzona (pęknięta, wykrzywiona).
Ceny obu reduktorów są zbliżone ale w przypadku LOVATO, zdarzają się fajne komplety za ciut ponad 200zł (reduktor + zawór gazowy z filtrem). Sam reduktor kupisz już od 150zł.
W używki bym się nie pchał. Najlepiej jechać tam, gdzie zakładają LPG. Wtedy jest wielce prawdopodobne, że w cenie reduktora masz montaż.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 14 wrz 2012, 23:12
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C14SE
- Województwo: podkarpackie
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Heh nie polecam Rge, powód? ML94 bije na głowę RGE92, czemu? A no dlatego że ML94 jako jeden z nielicznych śrubę regulacji membran ma ustawioną prostopadle do membrany co to daje? Jak Ci się rozjeżdza membrana (normalne przy użytkowaniu że traci swoją elastyczność) to masz równomierny nacisk na membranę, bezproblemowo przy stopniowym zużyciu reduktora Membrana się nie odkształca.
RGE92 ma regulację z boku, dźwignia naciska membranę i zawsze będzie pod skosem się membrana odkształcać.
Oczywiście to ma znaczenie powiedzmy po 2-3 latach używania reduktora. Regenaracja wg mnie jest bez sensu, ml94 nowy kosztuje 200 zł, zestaw 100 zł, nie tracę czasu co prawda dokładam 100 zł lecz bardzo cenię swój czas... .
RGE92 ma regulację z boku, dźwignia naciska membranę i zawsze będzie pod skosem się membrana odkształcać.
Oczywiście to ma znaczenie powiedzmy po 2-3 latach używania reduktora. Regenaracja wg mnie jest bez sensu, ml94 nowy kosztuje 200 zł, zestaw 100 zł, nie tracę czasu co prawda dokładam 100 zł lecz bardzo cenię swój czas... .
-
- Posty: 5892
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 64 razy
- Pomocny: 147 razy
Szlachcicnormek pisze:Regenaracja wg mnie jest bez sensu, ml94 nowy kosztuje 200 zł, zestaw 100 zł, nie tracę czasu co prawda dokładam 100 zł lecz bardzo cenię swój czas... .
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 14 wrz 2012, 23:12
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C14SE
- Województwo: podkarpackie
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Masz 4 przewody: Gazowa rurka miedziana, wąż do mixera i węże wodne. Jak kupisz reduktor dostaniesz baryłki do przewodu gazowego, więc od tego zacznij, potem reszta węży. Kup troszkę płynu chłodniczego na dolewkę bo zleci. Najlepiej zajmij się tym, w ten sposób ze wyjmujesz stary i od razu zakładasz nówkę, wtedy zobaczysz co i jak.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 14 wrz 2012, 23:12
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C14SE
- Województwo: podkarpackie