Dużo pali. Astra f 1.4 8v '95. Domowe sposoby.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 cze 2011, 10:32
- Imię: Kuba
- Auto: Astra f
- Silnik: 1.4 60KM + LPG
- Województwo: dolnośląskie
Dużo pali. Astra f 1.4 8v '95. Domowe sposoby.
Witam. Tak jak w temacie. Astra pali ok 12l, gdzie kiedys spalala 9. Gazownik zaleca wymiane reduktora (350zl). Reduktor ma juz swoje lata ale nie wiem ile dokladnie poniewaz auto kupilem rok temu. Czy są jakies domowe sposoby na poprawe tego spalania? Bo o mocy (której prawie nie ma) juz nie wspominam. Pozdrawiam
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Tak, jeżeli to faktycznie reduktor to wymiana reduktora we własnym zakresie. ML94 kosztuje 209 zł z przesyłką i starczy Ci na pewno dłużej niż blacha w F-ce
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 22 sie 2012, 21:58
- Imię: Piotr
- Auto: Astra F Caravan, Corsa B, Zafira A
- Silnik: X16XEL Z12SE Y20DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Dzierżoniów DDZ
Zawsze można sprówować regenracji. W sprzedaży są zestawy membran i uszczelek do regenreacji.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 cze 2011, 10:32
- Imię: Kuba
- Auto: Astra f
- Silnik: 1.4 60KM + LPG
- Województwo: dolnośląskie
Można to wymienić samemu tylko trzeba wiedzieć jak na i jeszcze trzeba dać na regulacje a to dadatkowe 50 zł. Gazownika powiedzal mi ze przed wymiana reduktora wymieni jeszcze filtr gazu i ogólnie sprawdzi cały układ. Co z takich podstawowych rzeczy dotyczących gazu mogę sprawdzić u siebie na podwórku?
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 22 sie 2012, 21:58
- Imię: Piotr
- Auto: Astra F Caravan, Corsa B, Zafira A
- Silnik: X16XEL Z12SE Y20DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Dzierżoniów DDZ
Wymienić filtr gazu możesz sam - koszt ~6 pln.
Regeneracji tez możesz dokonac sam - później trzeba wyrególować, to fakt.
Wystarczy robiuć fotki przy każdym kroku podczas roznierania i wg. tego poskałdać z nowymi elementami.
Wymiana całego parownika, to droga na skróty i to kosztowna.
Regeneracji tez możesz dokonac sam - później trzeba wyrególować, to fakt.
Wystarczy robiuć fotki przy każdym kroku podczas roznierania i wg. tego poskałdać z nowymi elementami.
Wymiana całego parownika, to droga na skróty i to kosztowna.
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Wymiana całego parownika to droga na skróty .
Membrany firmowe to koszt ok. 70 zł, można kupić za 30 ale podziękuję... Czas potrzebny na czyszczenie/regeneracje reduktora to od 3-5 h zależy od tego jaki to reduktor. Zamontowanie/podpięcie/odpowietrzenie układu max 1h.
Pozytywny zakończony zabieg to 50/50 wydatki niby małe ale... czas ! Ja bardzo swój cenię i wolę poświęcić 1h włożyć nowy reduktor za 209 zł, stary sprzedać za 50 zł dla maniaków od regeneracji i cieszyć się zaoszczędzonym czasem .
Do interesu dokładam 89 zł i za to mam spokój na co najmniej 5 lat
Membrany firmowe to koszt ok. 70 zł, można kupić za 30 ale podziękuję... Czas potrzebny na czyszczenie/regeneracje reduktora to od 3-5 h zależy od tego jaki to reduktor. Zamontowanie/podpięcie/odpowietrzenie układu max 1h.
Pozytywny zakończony zabieg to 50/50 wydatki niby małe ale... czas ! Ja bardzo swój cenię i wolę poświęcić 1h włożyć nowy reduktor za 209 zł, stary sprzedać za 50 zł dla maniaków od regeneracji i cieszyć się zaoszczędzonym czasem .
Do interesu dokładam 89 zł i za to mam spokój na co najmniej 5 lat
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 05 paź 2011, 20:03
- Imię: maniek
- Auto: astra g
- Silnik: 1.6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: ok.płock
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 cze 2011, 10:32
- Imię: Kuba
- Auto: Astra f
- Silnik: 1.4 60KM + LPG
- Województwo: dolnośląskie
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Wklej fotkę tego co masz pod maską, samego reduktora i aktualnego filterka.
Ogólnie polecam jak zawsze niezawodny ML94, do tej pory (rok od instalacji 15000k na LPG) jeździ z zakręconym bypassem ...
Ogólnie polecam jak zawsze niezawodny ML94, do tej pory (rok od instalacji 15000k na LPG) jeździ z zakręconym bypassem ...
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 cze 2011, 10:32
- Imię: Kuba
- Auto: Astra f
- Silnik: 1.4 60KM + LPG
- Województwo: dolnośląskie
Byłem wczoraj z kumplem przy samochodzie i próbowaliśmy regulować obrotami ale silnik praktycznie nie reagował... a oto zdjęcia
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]