Straszne spalanie 1.6se

porady i pomoce
Matis92

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 10 maja 2011, 18:42
Imię: Mateusz
Auto: Opel astra f 93r
Silnik: 1.6 se 100KM
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: okolice grudziądza

Straszne spalanie 1.6se

#1

Nieprzeczytany post autor: Matis92 »

Witam.
Zakładam temat odnośnie wysokiego spalania w mojej astrze.
Silnik 1.6 se(wielopunkt)instalacje tą skompletowałem sam czyli parownik (Tomasetto AT07 Bluestar Z 100HP) ,mikser strumiennicowy montowany w rurze (otwór jakieś 35mm) centralkę to mam od gaźnikowca więc żadnego krokowca nie mam tylko zwykła manualna śruba do regulacji gazu.
I astra pali ok 15 litrów gazu/100km.
Gdy skręcę śrubę to nie idzie się uwlec podczas jazdy, a gdy śrubę dość odkręcę to idzie lepiej niż na benzynie.

Jak zredukować tak duże spalanie?

Zaznaczam iż filtr powietrza jest nowy

misiek775

Astro-maniak
Posty: 235
Rejestracja: 21 kwie 2008, 9:30
Imię: Michal
Auto: Opel Astra F
Silnik: x16szr + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Wielgie / Bydgoszcz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: misiek775 »

Ile na reduktorze przejechane?
LPG CHARGED

grzegrz

ex-Staff
Posty: 1422
Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
Imię: Grzesiek
Auto: Inne
Silnik: Inny
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Ziębice

#3

Nieprzeczytany post autor: grzegrz »

śruba śrubą, a na reduktorze regulacji nie masz?

16se czy c16se? lambde masz? jakie spalanie na pb?

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#4

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

trza było zrobić to jak należy i przed zakładaniem LPG miałeś o tym info a skoro myślisz ,że oszczędzisz na użytkowaniu auta z lpg oszczędzisz na montażu i legalnym LPG (czytaj bezpiecznym dla ciebie i innych) i myślisz że cała wiedzę którą ludzie zdobywali ucząc się czyli inwestując w siebie licząc że kiedyś im się to zwróci udostępnią Tobie kolego za friko to myślę że jesteś w błędzie. Skoro jesteś taki pomysłowy to teraz pozostało zainwestować w siebie i nauczyć się jak zrobić z byle czego tanie auto w użytkowaniu . Mam nadzieję że nigdy nie zdaży ci się żaden poważny wypadek i ktoś kto ci załatwi przegląd nie pujdzie za twe pomysły siedzieć albo nie będzie płacił dożywotniej renty osobą poszkodowanym .Szkoda że myślisz tylko o własnej d..ie a innych masz w niej
Pozdrawiam

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#5

Nieprzeczytany post autor: papieju »

I będzie palić na tej instalacji. Do C16SE najbiedniej II generacja, inaczej nie wysterujesz dobrze mieszanki. A powinna być sekwencja. Wtedy będzie palić w granicach 8, przy agresywnej jeździe do 10. Niestety, druciarstwo nie popłaca.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

maniek 2408

Astro-maniak
Posty: 302
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:03
Imię: maniek
Auto: astra g
Silnik: 1.6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: ok.płock

#6

Nieprzeczytany post autor: maniek 2408 »

widzisz kolego. przeważnie jest także taniej nie znaczy tak samo .mnie osobiście wkurza to że wkładają do 16v itp zwykłych instalacji lpg a potem jak oni nie zaoszczędzili .wiadomo nowe to nowe i zrobione porządnie przez odpowiednią osobę ,ale niestety takie czasy a nie inne i to one wprowadzają metody chałupnicze .

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#7

Nieprzeczytany post autor: papieju »

Tylko jak widać te metody chałupnicze nie są lepsze - co widać po spalaniu. Korki w domu też watujesz gwoździami bo taniej?
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

Matis92

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 10 maja 2011, 18:42
Imię: Mateusz
Auto: Opel astra f 93r
Silnik: 1.6 se 100KM
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: okolice grudziądza

#8

Nieprzeczytany post autor: Matis92 »

ludzie ja tylko grzecznie pytam czemu ona tak dużo pali a wy mi tu jakieś mądrości.nawet gdyby coś to moja sprawa.a tak wracając do tematu to co jak zaradzić temu spalaniu?? bo to nie jest normalne żeby 1.6 motorek aż tyle palił.sonda jest a pb palił dość sporo
ps.pytam jakiś normalnych forumowiczów :!:

andre_wj

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2011, 12:54
Imię: Andrzej
Auto: Astra F HB
Silnik: X14NZ
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

#9

Nieprzeczytany post autor: andre_wj »

Podbij do jakiegoś ogarniętego gazownika na regulację, myślę że tak do 50zł powinien wziąć za regulację na analizatorze. A tak btw, to jak długo śmigasz? Może czas na wymiane reduktora albo kompletu tj. świece, kable?

Na internecie jest też sporo o regulacji tego parownika, więc może przejrzyj to a sam coś wykminisz. Ogólnie instalka to troche rzeźba i I gen nigdy nie będzie jakoś specjalnie ekonomiczne, może pomyśł o wstawieniu komputera i krokowca na rure?

marcin 1980

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 18 sty 2012, 22:08
Imię: marcin
Auto: astra K
Silnik: B14XR
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: sieradz

#10

Nieprzeczytany post autor: marcin 1980 »

Mam astre 1,4 v 8 chodziła 8 lat na parowniku lavato (dopadła go starość ) kupiłem na szrocie taki ja ty miał 5 miesięcy i niestety spalanie było nie unormowane obroty na biegu jałowym zmienne myślę nie dam rady pojechałem do gazownika i opowiadam jak ma spowiedzi o moich przeszczepach a on że parownik jest dobry ale nie do tego silnika . kupiłem lavato oczywiście z szrotu z zapewnieniem że to prawie nówka i astra śmiga półtora roku jak nowa prosto z salonu a czy na wężu jest krokowiec czy śruba to rzecz gustu . Siostra ma śrubę i pali tak samo kwestia ustawienia .Mam jeszcze drugą astre 1,4 twimport i tam jest sekwencja wymuszona inną technologią i tam jest nisze spalanie . A jak masz metalowy kolektor to szkoda kasy na takie pierdołty kwestia dobrego doboru części i ustawienia . Moja pali 8 lit. twimport 7,2

ODPOWIEDZ