Problemy z lpg
- molo
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 sty 2012, 22:08
- Imię: Łukasz
- Auto: astra f 1995r
- Silnik: X16XEL + IIg. lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Problemy z lpg
Witam,
Mam problem z instalacją lpg (założona w 2005 roku). Mechanik nie może sobie z tym poradzić.
Samochód: astra '95 X16XEL, przebieg 278 tys. km - samochód ma problemy z ruszaniem (dusi się, nie chce przyspieszać), dopiero na 3 biegu jak ma koło 2000 obrotów normalnie reaguje na gaz, na drugim biegu normalnie przyspiesza powyżej 3000-3500 obrotów. Poza tym na 4, czy 5 biegu jak obroty wynoszą od 1700 do 2000 dławi się i dopiero po chwili reaguje na gaz. Na biegu jałowym obroty stabilne 800-900.
Na benzynie nie ma takich problemów, ale na jałowym biegu jak stoję to skaczą jej obroty (600 do 1100).
W trakcie szybkiej jazdy (140-150km/h) automaczycznie przełącza się na benzynę (nie ma różnicy czy jest w butli mało, czy dużo gazu).
3 miesiące temu był wymieniany zestaw naprawczy parownika (gazu) , przewody i świece zapłonowe, 1 miesiąc temu cewka zapłonowa.
Mam problem z instalacją lpg (założona w 2005 roku). Mechanik nie może sobie z tym poradzić.
Samochód: astra '95 X16XEL, przebieg 278 tys. km - samochód ma problemy z ruszaniem (dusi się, nie chce przyspieszać), dopiero na 3 biegu jak ma koło 2000 obrotów normalnie reaguje na gaz, na drugim biegu normalnie przyspiesza powyżej 3000-3500 obrotów. Poza tym na 4, czy 5 biegu jak obroty wynoszą od 1700 do 2000 dławi się i dopiero po chwili reaguje na gaz. Na biegu jałowym obroty stabilne 800-900.
Na benzynie nie ma takich problemów, ale na jałowym biegu jak stoję to skaczą jej obroty (600 do 1100).
W trakcie szybkiej jazdy (140-150km/h) automaczycznie przełącza się na benzynę (nie ma różnicy czy jest w butli mało, czy dużo gazu).
3 miesiące temu był wymieniany zestaw naprawczy parownika (gazu) , przewody i świece zapłonowe, 1 miesiąc temu cewka zapłonowa.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 05 gru 2011, 12:54
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra F HB
- Silnik: X14NZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 09 maja 2012, 18:43
- Imię: Miłosz
- Auto: Astra F kombi, Vectra B sedan
- Silnik: X17DTL, X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Andrychów
- molo
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 sty 2012, 22:08
- Imię: Łukasz
- Auto: astra f 1995r
- Silnik: X16XEL + IIg. lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 09 maja 2012, 18:43
- Imię: Miłosz
- Auto: Astra F kombi, Vectra B sedan
- Silnik: X17DTL, X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Andrychów
Może parownik coś źle złożony. Sprawdź jeszcze silniczek krokowy (główny). Wężyk od czujnika podciśnienia w kolektorze i sam czujnik.
- molo
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 sty 2012, 22:08
- Imię: Łukasz
- Auto: astra f 1995r
- Silnik: X16XEL + IIg. lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- molo
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 sty 2012, 22:08
- Imię: Łukasz
- Auto: astra f 1995r
- Silnik: X16XEL + IIg. lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Przepraszam, że długo nie odpisywałem, ale wyjechałem i nie miałem czasu się zając Asią.
Problemem zniknął po wyjęciu elektroniki sterującej dawką gazu. Miałem w najbliższym czasie założyć nową, ale odkąd sterowanie dawką jest mechaniczne (za pomocą śruby) to samochód jeździ idealnie, więc daruję sobie elektronikę.
Pozdrawiam
Problemem zniknął po wyjęciu elektroniki sterującej dawką gazu. Miałem w najbliższym czasie założyć nową, ale odkąd sterowanie dawką jest mechaniczne (za pomocą śruby) to samochód jeździ idealnie, więc daruję sobie elektronikę.
Pozdrawiam