Ragulacja Sekfecji sterownik stag4 Piny w wtyczce do inter

porady i pomoce
SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

Ragulacja Sekfecji sterownik stag4 Piny w wtyczce do inter

#1

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Pytanie ktos juz przerabial regulacje tego sterownika bo musial bym troszke pogrzebac bo cos duzo pali praogram m am interfejs tez no chyba ze 1,8 16 v pali 12 lpg nawet 13 to chyba troszke duzo ze sekfecja mam doczynienie pierwszy raz bo wczesniejsze instalacje mam w miare orarniete
a i nie wiem kiedy filtry byly wymieniane od lpg wymienie je w poniedzialek

dane lpg tyle co panietam
elektryka stag 4
reduktor brc chyba ?
wtryski valtec
Ostatnio zmieniony 18 mar 2013, 16:00 przez SIWY_OPOLE, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

zbigor

Astro-maniak
Posty: 1996
Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Lokalizacja: Warszawa

#2

Nieprzeczytany post autor: zbigor »

SIWY_OPOLE pisze:1,8 16 v pali 12 lpg nawet 13
tyle to pali mój 1.6 16V bez klimy. :lol:
Po zmianie filtrów zrób zrzut danych z programu do obsługi Staga z wykresem mnożnika itp. Na stronie AC masz instrukcję jak programować.
Warto by było wiedzieć jakie dysze mają te Valdemary i jaki przebieg bo to może być jeden z powodów zwiekszonego spalania. Te wtryskiwacze uchodzą za wyjątkowo słabe.
pzdr
zbigor

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

sproboje zrobic foty jak kompa podlacze na gazie NA OK 60 TYS JUZ ZROBIONE

filtry wymienione ale wczoraj probowalem sie poloczyc z kompem i narazie bez skutku jak sciagna kolejne programy to zonwu sproboje

-- 12 mar 2013, o 14:59 --

a drugie pytanie czy wymiana wtryskiwaczy nA INNE lepsze zniejszy spalanie ii ewentualnie na jakie znienic zeby pasowaly do tej instalacji
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Jako ze nie moglem sie poloczyc z instalacja pochachalem do warsztatu gdzie poprzedni wlasciciel montowal i panowie powiedzieli ze u nich to kosztuje 20 zl wiec ok podloczyl posprawdzal mininmalnie poprawil bo te dwie linie praktycznie byly takie same po czym [powiedzial ze to jest za darmo bo intalacje oni montowali wiec zaoszczedzielm 2 dyszki i podejrzalem wersje programu ktory mieli i juz mam taki sam jezeli spalanie bedzie dalej takie same to zaczniemy kombinowac dzis wymieniam jeszcze termostat

a jak podlocze mojego kompa to wrzuce zdjecia z moich ustawiem moze znajdzie sie cos do poprawienia
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#5

Nieprzeczytany post autor: papieju »

A jaki przebieg mają te Valteki? To strasznie słabe wtryski, mam je i mimo regeneracji spalanie nie spadło, obojętnie od stylu jazdy wciąga między 10.3 a 10.7. Z tańszych a w miarę do Reg Fasty niebieskie 3OHM, z tych bardzo dobrych Hana niebieskie, ale one sporo kosztują. Reg Fasty na allegro to jakieś 130-150zł za listwę. A jak spalanie na benzynie? Ja jednak stawiam na wtryski gazu, wypracowały swoje i szlus. Gazownik twierdzi że one w miarę działają do 50tys, parownik na sekwencji wytrzymuje około 100tys (oczywiście zależnie od tego czy więcej jeździmy w trasy i auto cały czas dogrzane czy na małe i z tym dogrzaniem tak sobie).
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Autko wczesniej jezdzilo na trasach a na lpg oklo 70 tys zrobilo juz zobacze teraz przy tankowaniu ile wyjdzie spalanie

dzis znowu bez skutku probowalem sie poloczyc z stagiem pytanie mam ktos rozpisane poloczenie pinow w wtyczki ze stagA do wtyczki kom .. bo bodejrzewam ze moja wtyczka przy interfejsie jest pomylona bo sam interfejs dziala a juz kiedys byl problem z te wtyczka ale do instalacji bingo s nowej generacji i wtedy w bingo przebabialem cos zeby dzialalo ..
a noze ktos na taka rozpiske
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

ferro

Astro-maniak
Posty: 186
Rejestracja: 02 sty 2012, 21:55
Imię: Krzysiek
Auto: Astra G
Silnik: 1.8
Województwo: śląskie

#7

Nieprzeczytany post autor: ferro »

czarny (-)
czerwony (+)
biały i niebieski -transmisja

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

TAK tylko chodzi ktory kabelek gdzie na byc wlutowany chodzi jak poloczyc wtyczke od staga 4 do wtyczki com do interfejsu bo za chiny nie moge sie poloczyc
u mnie w kabelku do interfejsu jest tak



[External Link Removed for Guests]
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ