Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG

porady i pomoce
Awatar użytkownika
bolobol

Astro-maniak
Posty: 878
Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
Silnik: B14NET- Turbo 140KM
Rocznik: 2015
Województwo: śląskie
Wdzięczny: 25 razy
Pomocny: 98 razy

Re: Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG

#2501

Nieprzeczytany post autor: bolobol »

Raczej wątpię, ale i nie wykluczam. ☹️
Jesteś pewien, ża te nowe wtryski, dedykowane są do tej instalacji?
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...

Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]

toka

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 07 lip 2020, 19:27
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 4 razy

#2502

Nieprzeczytany post autor: toka »

Kupiłem dokładnie te same co wszyscy, IG6 pomarańczowe.

Mirekb

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 30 mar 2016, 12:00
Imię: Mirek
Auto: Astra J ST
Silnik: B14NET
Rocznik: 2015
Województwo: podkarpackie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 1 raz

#2503

Nieprzeczytany post autor: Mirekb »

Może założyć wszystkie IG6 i później po kolei podmieniać pojedynczo na tego starego MEDa (aby przestało wypadać)? - byc moze to pozwolilo by ustalic ktory/e IG6 sa uszkodzone?

toka

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 07 lip 2020, 19:27
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 4 razy

#2504

Nieprzeczytany post autor: toka »

Doszedłem właśnie metodą prób, że na zimnym silniku wtryski działają bardzo dobrze, natomiast po nagrzaniu wszystkiego przy dynamicznej jeździe, pojawia się problem wypadania zapłonu na wtryskach IG6 zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Nie da się jechać tak, na postoju występują takie wibracje że faktycznie jakby przynajmniej jeden cylinder nie działał.

Awatar użytkownika
bolobol

Astro-maniak
Posty: 878
Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
Silnik: B14NET- Turbo 140KM
Rocznik: 2015
Województwo: śląskie
Wdzięczny: 25 razy
Pomocny: 98 razy

#2505

Nieprzeczytany post autor: bolobol »

Jesteś pewien, że dobrze te wtryski zamontowałeś? Czy są dobrze dociśnięte podkładkami które były w zestawie? (Patrz pkt. 4 poniższej instrukcji):
[External Link Removed for Guests]
Tylko to mi przyszło do głowy...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...

Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]

Ziolo

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
Imię: Tomasz
Auto: Astra J LPG
Silnik: B14NET
Województwo: dolnośląskie

#2506

Nieprzeczytany post autor: Ziolo »

Mam ten sam problem. Po wymianie na IG6 korekty długoterminowe spadły z -30 do ok -10% na jałowym, natomiast po przejechaniu o 20km autostradą zaczynają wpadać zapłony. Wystarczy wtedy na ok 2 minuty przełączyć na benzynę i znowu na LPG można przyjechać ok 20-30km do pojawienia się ponownych szarpnięć. Będę w tym tygodniu podmieniał pojedynczo na starego MEDa może uda mi się trafić na felerny wtrysk.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4866
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 100 razy

#2507

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Ziolo pisze:
04 lut 2024, 20:06
Mam ten sam problem. Po wymianie na IG6 korekty długoterminowe spadły z -30 do ok -10% na jałowym, natomiast po przejechaniu o 20km autostradą zaczynają wpadać zapłony. Wystarczy wtedy na ok 2 minuty przełączyć na benzynę i znowu na LPG można przyjechać ok 20-30km do pojawienia się ponownych szarpnięć. Będę w tym tygodniu podmieniał pojedynczo na starego MEDa może uda mi się trafić na felerny wtrysk.
Co wszywalo na to ze to padly wtryski ? moze jest jeszcze jakas inna usterka ?

Ziolo

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
Imię: Tomasz
Auto: Astra J LPG
Silnik: B14NET
Województwo: dolnośląskie

#2508

Nieprzeczytany post autor: Ziolo »

czarnypiotrek pisze:
06 lut 2024, 13:08
Co wszywalo na to ze to padly wtryski ? moze jest jeszcze jakas inna usterka ?
Po powrocie na MEDy nie ma wypadania zapłonów.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4866
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 100 razy

#2509

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Ziolo pisze:
07 lut 2024, 11:32
Po powrocie na MEDy nie ma wypadania zapłonów.
To nie jest odpowiedź na pytanie

Ziolo

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
Imię: Tomasz
Auto: Astra J LPG
Silnik: B14NET
Województwo: dolnośląskie

#2510

Nieprzeczytany post autor: Ziolo »

czarnypiotrek pisze:
08 lut 2024, 8:50
To nie jest odpowiedź na pytanie
Na MEDach były korekty długoterminowe na -30 -32% , występował błąd p0172 zbyt bogata mieszanka, nierówna praca silnika na jałowym. Nie występowały inne błędy. Po założeniu IG6 korekty spadły do-10, -13% natomiast pojawiły się wypadania zapłonów po 20 minutach jazdy ze stała prędkością p0300. Wymieniłem świece i cewkę. Na benzynie nie ma tego zjawiska. Po powrocie na MEDy również brak jest wypadania zapłonów tylko znowu jest za bogato. Moim zdaniem po nagrzaniu któryś z wyrysków IG6 zaczyna się zacinać. Będę teraz testował pojedynczo który to robi i dam znać czy dojdę do jakichś wniosków.

ODPOWIEDZ