Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
- bolobol
- Posty: 878
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 98 razy
Re: Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
Raczej wątpię, ale i nie wykluczam.
Jesteś pewien, ża te nowe wtryski, dedykowane są do tej instalacji?
Jesteś pewien, ża te nowe wtryski, dedykowane są do tej instalacji?
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2016, 12:00
- Imię: Mirek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Może założyć wszystkie IG6 i później po kolei podmieniać pojedynczo na tego starego MEDa (aby przestało wypadać)? - byc moze to pozwolilo by ustalic ktory/e IG6 sa uszkodzone?
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 07 lip 2020, 19:27
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 4 razy
Doszedłem właśnie metodą prób, że na zimnym silniku wtryski działają bardzo dobrze, natomiast po nagrzaniu wszystkiego przy dynamicznej jeździe, pojawia się problem wypadania zapłonu na wtryskach IG6 zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Nie da się jechać tak, na postoju występują takie wibracje że faktycznie jakby przynajmniej jeden cylinder nie działał.
- bolobol
- Posty: 878
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 98 razy
Jesteś pewien, że dobrze te wtryski zamontowałeś? Czy są dobrze dociśnięte podkładkami które były w zestawie? (Patrz pkt. 4 poniższej instrukcji):
[External Link Removed for Guests]
Tylko to mi przyszło do głowy...
[External Link Removed for Guests]
Tylko to mi przyszło do głowy...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: dolnośląskie
Mam ten sam problem. Po wymianie na IG6 korekty długoterminowe spadły z -30 do ok -10% na jałowym, natomiast po przejechaniu o 20km autostradą zaczynają wpadać zapłony. Wystarczy wtedy na ok 2 minuty przełączyć na benzynę i znowu na LPG można przyjechać ok 20-30km do pojawienia się ponownych szarpnięć. Będę w tym tygodniu podmieniał pojedynczo na starego MEDa może uda mi się trafić na felerny wtrysk.
-
- Posty: 4866
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 100 razy
Co wszywalo na to ze to padly wtryski ? moze jest jeszcze jakas inna usterka ?Ziolo pisze: ↑04 lut 2024, 20:06Mam ten sam problem. Po wymianie na IG6 korekty długoterminowe spadły z -30 do ok -10% na jałowym, natomiast po przejechaniu o 20km autostradą zaczynają wpadać zapłony. Wystarczy wtedy na ok 2 minuty przełączyć na benzynę i znowu na LPG można przyjechać ok 20-30km do pojawienia się ponownych szarpnięć. Będę w tym tygodniu podmieniał pojedynczo na starego MEDa może uda mi się trafić na felerny wtrysk.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: dolnośląskie
Po powrocie na MEDy nie ma wypadania zapłonów.czarnypiotrek pisze: ↑06 lut 2024, 13:08Co wszywalo na to ze to padly wtryski ? moze jest jeszcze jakas inna usterka ?
-
- Posty: 4866
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 100 razy
To nie jest odpowiedź na pytanie
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:44
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: dolnośląskie
Na MEDach były korekty długoterminowe na -30 -32% , występował błąd p0172 zbyt bogata mieszanka, nierówna praca silnika na jałowym. Nie występowały inne błędy. Po założeniu IG6 korekty spadły do-10, -13% natomiast pojawiły się wypadania zapłonów po 20 minutach jazdy ze stała prędkością p0300. Wymieniłem świece i cewkę. Na benzynie nie ma tego zjawiska. Po powrocie na MEDy również brak jest wypadania zapłonów tylko znowu jest za bogato. Moim zdaniem po nagrzaniu któryś z wyrysków IG6 zaczyna się zacinać. Będę teraz testował pojedynczo który to robi i dam znać czy dojdę do jakichś wniosków.