Ciekawe, że na stronie mają wtryskiwacze Vercesi dedykowane do Opla Mokki - jaka to różnica. Też nie sądzę żeby u kolegi to była wina wtryskiwaczy.
Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 maja 2016, 14:53
- Imię: Krystian
- Auto: ASTRA 2011 - 1.4 T - 140KM
- Województwo: lubelskie
- Pomocny: 1 raz
Re: Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 mar 2016, 12:00
- Imię: Mirek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Z boku listwy wtryskowej jest czujnik ciśnienia/temperatury(2w1), jak tam grzebałeś w okolicy to może coś się w tych kablach porobiło - chyba już gdzieś pisało ze tam lubi się wiązka ukruszyć. Ten czujnik na 100% ma wpływ na możliwość przełączenia, a same wtryskiwacze to po prostu muszą być podpięte i przełączyć się powinno.
- WildGrass
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 paź 2023, 17:44
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Astra J
- Województwo: mazowieckie
Cześć wszystkim.
Wymieniłem dzisiaj samodzielnie reduktor w AJ 1,4 turbo z powodu pękniętych króćców i przebiegu 180kkm. Reduktor nowy ze sklepu. Czy muszę wykonywać jakąś regulację ciśnienia gazu? Aktualnie przejechałem ~20km po wymianie i wydaje mi się, że instalacja pracuje tak jak powinna.
Wymieniłem dzisiaj samodzielnie reduktor w AJ 1,4 turbo z powodu pękniętych króćców i przebiegu 180kkm. Reduktor nowy ze sklepu. Czy muszę wykonywać jakąś regulację ciśnienia gazu? Aktualnie przejechałem ~20km po wymianie i wydaje mi się, że instalacja pracuje tak jak powinna.
- Kakondo
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 paź 2023, 19:18
- Imię: Karol
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2017
- Województwo: śląskie
Cześć wszystkim, to mój pierwszy post na forum, więc miło mi się przywitać.
@WildGrass ja również wymieniłem reduktor z tych samych powodów i miałem takie same wątpliwości. Ktoś mi podpowiedział że on jest fabrycznie ustawiony na 1,4 bar i że to jest ok. Poprosiłem w ASO o sprawdzenie ciśnienia i potwierdziło się, że jest ustawiony na 1,4. Także nie trzeba nic regulować, ale nie wiem czy to ciśnienie nie powinno być nieco niższe.
Ja z kolei mam inne pytanie. Po wymianie reduktora pojawił się pierwszy raz p0172. Skręciłem wtedy na ślepo lekko ciśnienie na reduktorze i błąd zniknął. Po remoncie głowicy, wymianie rozrządu na wolnych obrotach silnik zaczął podszarpywać na postoju i przy przełączaniu na LPG podczas przyspieszania. Pojawia się co jakiś czas błąd P0172. Sprawdziłem korekty. Na benzynie krótka waha się -4/+4 Długoterminowa w okolicy 0. Z kolei na gazie krótka -10/0 a długoterminowa na postoju sięga nawet -35.
Nowy reduktor, filtry, samochód posiadamy w rodzinie od nowości. Aktualny przebieg 156tyś, wtryski nigdy nie wymienione. Myślicie że przyczyną są lejące wtryski, czy macie pomysł co jeszcze sprawdzić przed ich wymianą?
@WildGrass ja również wymieniłem reduktor z tych samych powodów i miałem takie same wątpliwości. Ktoś mi podpowiedział że on jest fabrycznie ustawiony na 1,4 bar i że to jest ok. Poprosiłem w ASO o sprawdzenie ciśnienia i potwierdziło się, że jest ustawiony na 1,4. Także nie trzeba nic regulować, ale nie wiem czy to ciśnienie nie powinno być nieco niższe.
Ja z kolei mam inne pytanie. Po wymianie reduktora pojawił się pierwszy raz p0172. Skręciłem wtedy na ślepo lekko ciśnienie na reduktorze i błąd zniknął. Po remoncie głowicy, wymianie rozrządu na wolnych obrotach silnik zaczął podszarpywać na postoju i przy przełączaniu na LPG podczas przyspieszania. Pojawia się co jakiś czas błąd P0172. Sprawdziłem korekty. Na benzynie krótka waha się -4/+4 Długoterminowa w okolicy 0. Z kolei na gazie krótka -10/0 a długoterminowa na postoju sięga nawet -35.
Nowy reduktor, filtry, samochód posiadamy w rodzinie od nowości. Aktualny przebieg 156tyś, wtryski nigdy nie wymienione. Myślicie że przyczyną są lejące wtryski, czy macie pomysł co jeszcze sprawdzić przed ich wymianą?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
Oczywiscie ze wtryskiwacze lpg do wymiany
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
- Kakondo
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 paź 2023, 19:18
- Imię: Karol
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2017
- Województwo: śląskie
Założyłem wtryski Vercesi IG6, korekty spadły w okolice zera podczas jazdy, na postoju są lekko ujemne. Błąd p0172 zniknął. Narazie wszystko jest ok.
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 07 lip 2020, 19:27
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 4 razy
Ja również założyłem dzisiaj Vercesi IG6, jednak na tych wtryskach pojawia się wypadanie zapłonu i ogólnie szarpie silnikiem - nawet na postoju.
Jakieś rady? Na medach które miałem włożone wcześniej nie miałem takich objawów. Korekty spadły w okolice zera, jednak nie da się jechać bo zapłony wypadają, czego na medach nie było
Jakieś rady? Na medach które miałem włożone wcześniej nie miałem takich objawów. Korekty spadły w okolice zera, jednak nie da się jechać bo zapłony wypadają, czego na medach nie było
- bolobol
- Posty: 887
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 98 razy
Włóż MED'y które wyjąłeś i i sprawdź, czy dalej zapłony wypadają, bo coś mi się widzi, że teraz będą wypadać.
Obym się mylił...
Obym się mylił...
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
ja założyłem w czerwcu 2021
zrobilem na nich ponad 37 tys km juz i sprawuja sie idealnie
a tez kilka miesięcy walczylem z med-ami
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.