Instalacja gazu w fazie ciekłej Lpi V generacja

porady i pomoce
Awatar użytkownika
bodzio1991

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 21 gru 2013, 11:00
Auto: Astra J
Silnik: 16XER
Województwo: mazowieckie

Instalacja gazu w fazie ciekłej Lpi V generacja

#1

Nieprzeczytany post autor: bodzio1991 »

Witam. Czy ktoś interesował się taka instalacja do swojej astry? Ostatnio znalazłem sporo informacji na ten temat i wydaje mi się ze ta opcja jest najlepsza. Nie trzeba czekać aby samochód się zagrzał, instalacja jest praktycznie bezobsługowa, osiągi identyczne jak na benzynie i co najważniejsze nie powoduje wypalania głowicy. Jedynym minusem jest cena, która wynosi około 5 tysięcy złotych. Co na ten temat sądzicie?

Awatar użytkownika
Darroo

Astro-maniak
Posty: 672
Rejestracja: 26 kwie 2013, 12:52
Imię: Darek
Auto: Renault Megane IV Grand Coupe
Silnik: 1.3 TCE
Rocznik: 2018
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin

#2

Nieprzeczytany post autor: Darroo »

"Wypalenie głowicy" nie powoduje instalacja gazowa sama w sobie tylko zle dobranie jej elementów, nieprofesjonalny montaż lub zła regulacja.
Czy oby na pewno w 5 tys zł można się już zmieścić z montażem V gen :idea: ? Skoro tak, to nie ma już wielkiej tragedii, ponieważ dobra instalacja IV gen. to koszt od niecałych 3 tys zł w górę.
Przy V gen. nie masz reduktora ale za to masz pompę gazu montowaną przy zbiorniku (na tą chwilę jeszcze dosyć głośne). Kiedyś ze względu na słabą jakość gazu pompy te były dosyć awaryjne. Podobno zostało to już poprawione.
Przez to, że gaz podawany jest w fazie ciekłej, to komputer gazowy ma mniej do roboty (mniej różnego rodzaju korekt niż w przypadku IV gen.).
Jak nie szkoda Ci pieniędzy to jak najbardziej warto zamontować dobrą instalację V gen.

Awatar użytkownika
bodzio1991

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 21 gru 2013, 11:00
Auto: Astra J
Silnik: 16XER
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: bodzio1991 »

Muszę rozejrzeć się za warsztatami montującymi taką instalacje i dowiedzieć się więcej na ten temat.

wojtekgrzybek

Astro-maniak
Posty: 1531
Rejestracja: 07 wrz 2011, 22:32
Imię: Wojtek
Auto: Opel Vectra B
Silnik: x30xe
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Leżajsk

#4

Nieprzeczytany post autor: wojtekgrzybek »

Ja robilem pare takich instalacji, calkiem przyjemnie chodza, trzeba pamietac zeby nie wyjezdzac gazu do zera bo pompa sie zatrze. Malo kto wie ze jest tez w niej fiterek ktory sie wymienia, pompa teoretycznie jest nierozbieralna. Olej do niej tez ciezko zdobyc :)

Wtryski maja rozne kolory, rozna wydajnosc :)
Kontakt:
gg: 9060325
Moja astra:
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Darroo

Astro-maniak
Posty: 672
Rejestracja: 26 kwie 2013, 12:52
Imię: Darek
Auto: Renault Megane IV Grand Coupe
Silnik: 1.3 TCE
Rocznik: 2018
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin

#5

Nieprzeczytany post autor: Darroo »

Wojtekgrzybek skoro montowałeś takie instalacje to może napiszesz coś na temat ich cen dla końcowego klienta łącznie z montażem. Piszesz o instalacjach LiquidSi czy coś innej firmy? Co do pompy, to ona potrzebuje specjalnego oleju do pracy, który co jakiś czas należy wymieniać? Jeżeli tak to jak często i jaki jest jego koszt?

wojtekgrzybek

Astro-maniak
Posty: 1531
Rejestracja: 07 wrz 2011, 22:32
Imię: Wojtek
Auto: Opel Vectra B
Silnik: x30xe
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Leżajsk

#6

Nieprzeczytany post autor: wojtekgrzybek »

Nie montowalem od zera ale serwisuje :) Ogolnie sa bardzo trwale, ale po jakims czasie po otwarciu zbiornika widac syf, sa tam specjalne magnesy na butli zeby pompa ich nie zaciagala. Olej nie jest tani ale przede wszystkim trudnodostepny. Jest co raz wiecej czesci do tych instalacji, ludzie sie ich pozbywaja bo nikt nie chce ich serwisowac. Nie raz za grosze mozna kupic cala kompletna instalacje z demontazu bo ktos sobie zazyczyl wymiane na sekwencje np :)

Mowa o LPI Vialle :)
Kontakt:
gg: 9060325
Moja astra:
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ