Opel Astra II 1.6 16v Ecotec - jaka instalacja
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2014, 12:55
- Imię: Tomek
- Auto: Mazda 626
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Opel Astra II 1.6 16v Ecotec - jaka instalacja
Witam,
nie kupiłem jeszcze Astry, ale byc moze stanie się to niedługo
Zastanawiam się nad kosztami LPG (auto najprawdopodobniej sprowadze z zagranicy, wiec bez LPG)
Gaziarz zaproponowal takie rozwiazania:
1) Instalacja Landirenzo omegas OBD w cenie 3400 zł. Gwarancja na instalację to 24 miesiące bez limitu przebiegu, a okresy między-przeglądowe to 15 tyś km.
2) Instalacja stag 4 z reduktorem Zavoli i wtryskiwaczami Hana w cenie 3000 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące bez limitu przebiegu. Okresy między-przeglądowe wyznaczone są co 10 tyś km.
3) Instalacja Lovato Smart KP w cenie 2700 zł, lub smart JP w cenie 2500 zł. Gwarancja - 24 miesiące bez limitu przebiegu (z wyłączeniem listwy wtryskowej, której gwarancja jest 24 miesiące lub 75 tyś km). Okresy między-przeglądowe to 15 tyś km.
4) Instalacja Zenit Pro z reduktorem Zavoli i wtryskiwaczami Hana w cenie 2850 zł. Gwarancja - 24 miesiące lub 50 000 km. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km.
5) Instalacja Zenit Compact z reduktorem Zavoli i wtryskiwaczami Rail w cenie 2400 zł. Gwarancja - 24 miesiące lub 50 000 km przebiegu. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km.
Która z nich warta uwagi? Pytam juz teraz, bo chcę oszacowac mniej więcej koszty, jakie będę musial poniesc po zakupie auta.
Chce kupic
- Astra II 1.6 8v (84 KM)
LUB
- Astra II 1.6 16V (101 KM)
Co myślicie o ww. instalkach?
nie kupiłem jeszcze Astry, ale byc moze stanie się to niedługo
Zastanawiam się nad kosztami LPG (auto najprawdopodobniej sprowadze z zagranicy, wiec bez LPG)
Gaziarz zaproponowal takie rozwiazania:
1) Instalacja Landirenzo omegas OBD w cenie 3400 zł. Gwarancja na instalację to 24 miesiące bez limitu przebiegu, a okresy między-przeglądowe to 15 tyś km.
2) Instalacja stag 4 z reduktorem Zavoli i wtryskiwaczami Hana w cenie 3000 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące bez limitu przebiegu. Okresy między-przeglądowe wyznaczone są co 10 tyś km.
3) Instalacja Lovato Smart KP w cenie 2700 zł, lub smart JP w cenie 2500 zł. Gwarancja - 24 miesiące bez limitu przebiegu (z wyłączeniem listwy wtryskowej, której gwarancja jest 24 miesiące lub 75 tyś km). Okresy między-przeglądowe to 15 tyś km.
4) Instalacja Zenit Pro z reduktorem Zavoli i wtryskiwaczami Hana w cenie 2850 zł. Gwarancja - 24 miesiące lub 50 000 km. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km.
5) Instalacja Zenit Compact z reduktorem Zavoli i wtryskiwaczami Rail w cenie 2400 zł. Gwarancja - 24 miesiące lub 50 000 km przebiegu. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km.
Która z nich warta uwagi? Pytam juz teraz, bo chcę oszacowac mniej więcej koszty, jakie będę musial poniesc po zakupie auta.
Chce kupic
- Astra II 1.6 8v (84 KM)
LUB
- Astra II 1.6 16V (101 KM)
Co myślicie o ww. instalkach?
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Na Stagu jest OK, ale cena zabija. Nie wiem za oni tyle liczą. Możesz jeszcze zobacz czy masz możliwość LPG-TECH 314 jak jednostka sterująca, nieco tańsza od Staga a technicznie bliźniacza i ma bardzo dobre opinie - jak i reszta wyrobów LPG-TECH
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
- Darroo
- Posty: 672
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 12:52
- Imię: Darek
- Auto: Renault Megane IV Grand Coupe
- Silnik: 1.3 TCE
- Rocznik: 2018
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Przy tych cenach, które napisałeś powyżej bez większego zastanowienia wybrałbym Landi Renzo. Miałem w poprzednim samochodzie i jakość zdecydowanie wyższa od pozostałych instalek, które Ci zaproponowano.
Strasznie wysoką cenę Staga na tych komponentach ktoś Ci podał. To nie powinno przekroczyć 2700 zł. A z kolei cena za Landi Renzo jest ciekawa. Pewnie tylko przy tej cenie nie dostaniesz reduktora IG1 a ten jednostopniowy LI02 chyba.
W przypadku Landi, to dostajesz bardzo dobre wtryskiwacze MED oraz dobrej jakości reduktor.
Poszukaj jeszcze. Kolega dobrze napisał, że może coś na TECH'u.
Pamiętaj, żeby nie oszczędzać na montażu, ponieważ fachowiec, który będzie Ci to zakładał jest ważniejszy od tego co zostanie założone.
Zajrzyj na lpg-forum a tam chłopaki na pewno polecą Ci jakiś sprawdzony warsztat w Twojej okolicy.
Strasznie wysoką cenę Staga na tych komponentach ktoś Ci podał. To nie powinno przekroczyć 2700 zł. A z kolei cena za Landi Renzo jest ciekawa. Pewnie tylko przy tej cenie nie dostaniesz reduktora IG1 a ten jednostopniowy LI02 chyba.
W przypadku Landi, to dostajesz bardzo dobre wtryskiwacze MED oraz dobrej jakości reduktor.
Poszukaj jeszcze. Kolega dobrze napisał, że może coś na TECH'u.
Pamiętaj, żeby nie oszczędzać na montażu, ponieważ fachowiec, który będzie Ci to zakładał jest ważniejszy od tego co zostanie założone.
Zajrzyj na lpg-forum a tam chłopaki na pewno polecą Ci jakiś sprawdzony warsztat w Twojej okolicy.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2014, 12:55
- Imię: Tomek
- Auto: Mazda 626
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Kurcze drogawe te instalacje - nie sadzilem ze az tak...
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Drogie bo mu polecili na najdroższych niemal gratach. Można taniej: komputer Tech/Stag, wtryski RegFast niebieskie, parownik Alaska AT-09, butla i osprzęt do wyboru - i można się ogarnąć z sekwencją za 2200 z robotą. Nie jest to górna półka ale jeździ w tysiącach aut i daje radę.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2014, 12:55
- Imię: Tomek
- Auto: Mazda 626
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Cześć, ceny wydają mi się duże, ale apropos tańszych zestawów u ojca w astrze F 1,6 ecotec siedzi stag300, reduktor lovato jeśli się nie mylę, i podobno najgorsze wtryski czyli czerwone valtek-i. Za instalacje daliśmy 2200zł kilka lat temu, auto ma nakręcone na gazie ponad 180 000 km i jedyne co było robione oprócz okresowych przeglądów to wymiana listwy wtryskowej 1 raz. Podobno mamy szczęście, że te valteki pierwsze wytrzymały ponad 100 000 przebiegu ale drugie już mają też duży przebieg i powiem Ci,że jeździ i nie sprawia kłopotów.sprat pisze:Pytanie tylko jak z trwałością takiego zestawu?
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Parownik około 100tys, nowy niecałe 200zł, wtryski powinny 70 nakręcić, skrajnie 50 - 140zł nowe. Komputer jak komputer, jak nie dostanie zwarcia albo nie ma wady to pociągnie latami.sprat pisze:Pytanie tylko jak z trwałością takiego zestawu?
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
- SiduKatowice
- Posty: 88
- Rejestracja: 05 mar 2014, 21:47
- Imię: Paweł
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: śląskie
ostatnio dzwoniłem do tartarini w K-ce celem rozeznania kosztów i za staga 300 do 1,4 16v krzyczą 2500 z instalacją i 2 letnią gwarancją bez limitu km
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 maja 2013, 18:38
- Imię: Przemek
- Auto: Astra II
- Silnik: 1,6 16v
- Województwo: śląskie
Proszę o pomoc którą z tych instalacji wybrać do Astra G 1,6 16v
1.
- STAG 4 PLUS
- Reduktor AC
- Wtryskiwacze AC
2.
- LpgTech 224
- Wtryskiwacze Barracuda
- Reduktor KME TUR
1.
- STAG 4 PLUS
- Reduktor AC
- Wtryskiwacze AC
2.
- LpgTech 224
- Wtryskiwacze Barracuda
- Reduktor KME TUR