Problem z instalacja II generacji.Prosba o porade

porady i pomoce
Awatar użytkownika
Kamil20

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 11 lip 2013, 16:12
Imię: Kamil
Auto: Opel Astra F
Silnik: X16SZR
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Konin

Problem z instalacja II generacji.Prosba o porade

#1

Nieprzeczytany post autor: Kamil20 »

Witam wszytkich na poczatku chciałem dodac ze nie znalazłem nic zwiazanego z moim problemem/Posaidam Opla astre F z Instalacja gazowa II generacji.Auto na gazie jedzie dosc dobrze lecz pojawił sie proble gdy przy predkosci 90-120 km/h nacisne na sprzegło auto gasnie lecz nie zawsze.Obroty na jałowym biegu sa w granicach 500-600.Dodam jeszcze ze na postoju gdy silnik pracuje czuc gazem z pod maski.Jutro mam zamiar podjechac na warsztat.Spalanie to około 8-9 litów.Macie moze jakies pomysły?Moze najpierw wyregulowac istalacje?Pozdrawiam

sylweq93

Astro-maniak
Posty: 135
Rejestracja: 29 kwie 2012, 17:20
Imię: Sylwek
Auto: Astra I
Silnik: 1.4
Województwo: podkarpackie

#2

Nieprzeczytany post autor: sylweq93 »

instalacja moze nie dostawac napięcia, mialem podobnie ale jak dodawałem gazu gwałtownie to mi odcinało gaz i gasła, spalanie masz dobre niby ja na jednopunkcie mialem to samo i raczej takie powinno byc

marek87mat

Astro-maniak
Posty: 739
Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
Imię: Marek
Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: marek87mat »

Kolego, podstawowa sprawa dla LPG to filtry gazu i powietrza i przy okazji szczelność instalacji, oraz dobra kondycja układu zapłonowego. Zdaje mi się,że obroty na jałowym masz za niskie co najmniej o jakieś 300 obr/min.
Zacząłbym od wymiany filtrów, sprawdzenia szczelności instalacji i regulacji odpowiedniej, a potem zastanawiał się dalej jak kłopoty nie miną.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.

sylweq93

Astro-maniak
Posty: 135
Rejestracja: 29 kwie 2012, 17:20
Imię: Sylwek
Auto: Astra I
Silnik: 1.4
Województwo: podkarpackie

#4

Nieprzeczytany post autor: sylweq93 »

dokladnie to mi umkneło obroty powinienes miec jakies 800 na jałowym

Awatar użytkownika
Kamil20

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 11 lip 2013, 16:12
Imię: Kamil
Auto: Opel Astra F
Silnik: X16SZR
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Konin

#5

Nieprzeczytany post autor: Kamil20 »

Dzieki Panowie.Jestem umowiony dzisiaj do gazownika zobacze co mi powie.Przy okazji wymienie filtr powietrza oraz gazu.Jest jeszcze jedna rzecz co mnie zastanawia otóz w moim aucie nie ma tej gumy.Czy jest jakas roznica bez niej? [External Link Removed for Guests] (auto ze zdjecia nie jest moje)

marek87mat

Astro-maniak
Posty: 739
Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
Imię: Marek
Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: marek87mat »

Jeśli chodzi o gaz II generacji to może być różnica, czy jest ta guma czy jej nie ma. To też zależy na ile dobrze gaziarz Ci to wyreguluje instalacje i najlepiej zapytaj czy sami Ci tego nie zdjęli, wg mnie powinieneś mieć założoną tą gume doprowadzającą powietrze do filtra,żeby nie szło takie ciepłe złapane przy silniku. Jak będziesz miał to założone to wtedy niech gazownik Ci wyreguluje.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6262
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 96 razy
Pomocny: 114 razy

#7

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

Pisałem juz w Twoim temacie jezeli ta guma jest zdjeta i nie zasłoniety wlot auto podczas jazdy bedzie gasło :!:
Nawet jezeli jest załozona musi byc zasłoniety wlot i wyciety otwór by sie dostawało zimne powietrze do prawidłowego spalania

Awatar użytkownika
Kamil20

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 11 lip 2013, 16:12
Imię: Kamil
Auto: Opel Astra F
Silnik: X16SZR
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Konin

#8

Nieprzeczytany post autor: Kamil20 »

Witam błem na szczelnosci gazu dzisiaj i wyregulowaniu.Szczelnosc Ok.Okazało sie ze w tłumiku na srodku sa dwie małe dziurki i tam czuc gazem jak auto pracuje.Gumy o ktorej pisałem wczesniej w sklepie nie idzie dossta a jutro podjade na szrit przy okazji.Dzieki na pomoc.

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Często w II generacji tan gdzie jest ta guma daję się jakieś kolanko żeby auto jak jedzie nie dostawAło Z pędu za dużo powietrza bo wtedy gaśnie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

sylweq93

Astro-maniak
Posty: 135
Rejestracja: 29 kwie 2012, 17:20
Imię: Sylwek
Auto: Astra I
Silnik: 1.4
Województwo: podkarpackie

#10

Nieprzeczytany post autor: sylweq93 »

ja u siebie zamiast tej gumy mialem zwykly waz od powietrza :D

ODPOWIEDZ