Problem z instalacja II generacji.Prosba o porade
- Kamil20
- Posty: 27
- Rejestracja: 11 lip 2013, 16:12
- Imię: Kamil
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Konin
Problem z instalacja II generacji.Prosba o porade
Witam wszytkich na poczatku chciałem dodac ze nie znalazłem nic zwiazanego z moim problemem/Posaidam Opla astre F z Instalacja gazowa II generacji.Auto na gazie jedzie dosc dobrze lecz pojawił sie proble gdy przy predkosci 90-120 km/h nacisne na sprzegło auto gasnie lecz nie zawsze.Obroty na jałowym biegu sa w granicach 500-600.Dodam jeszcze ze na postoju gdy silnik pracuje czuc gazem z pod maski.Jutro mam zamiar podjechac na warsztat.Spalanie to około 8-9 litów.Macie moze jakies pomysły?Moze najpierw wyregulowac istalacje?Pozdrawiam
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 17:20
- Imię: Sylwek
- Auto: Astra I
- Silnik: 1.4
- Województwo: podkarpackie
instalacja moze nie dostawac napięcia, mialem podobnie ale jak dodawałem gazu gwałtownie to mi odcinało gaz i gasła, spalanie masz dobre niby ja na jednopunkcie mialem to samo i raczej takie powinno byc
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Kolego, podstawowa sprawa dla LPG to filtry gazu i powietrza i przy okazji szczelność instalacji, oraz dobra kondycja układu zapłonowego. Zdaje mi się,że obroty na jałowym masz za niskie co najmniej o jakieś 300 obr/min.
Zacząłbym od wymiany filtrów, sprawdzenia szczelności instalacji i regulacji odpowiedniej, a potem zastanawiał się dalej jak kłopoty nie miną.
Zacząłbym od wymiany filtrów, sprawdzenia szczelności instalacji i regulacji odpowiedniej, a potem zastanawiał się dalej jak kłopoty nie miną.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 17:20
- Imię: Sylwek
- Auto: Astra I
- Silnik: 1.4
- Województwo: podkarpackie
dokladnie to mi umkneło obroty powinienes miec jakies 800 na jałowym
- Kamil20
- Posty: 27
- Rejestracja: 11 lip 2013, 16:12
- Imię: Kamil
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Konin
Dzieki Panowie.Jestem umowiony dzisiaj do gazownika zobacze co mi powie.Przy okazji wymienie filtr powietrza oraz gazu.Jest jeszcze jedna rzecz co mnie zastanawia otóz w moim aucie nie ma tej gumy.Czy jest jakas roznica bez niej? [External Link Removed for Guests] (auto ze zdjecia nie jest moje)
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Jeśli chodzi o gaz II generacji to może być różnica, czy jest ta guma czy jej nie ma. To też zależy na ile dobrze gaziarz Ci to wyreguluje instalacje i najlepiej zapytaj czy sami Ci tego nie zdjęli, wg mnie powinieneś mieć założoną tą gume doprowadzającą powietrze do filtra,żeby nie szło takie ciepłe złapane przy silniku. Jak będziesz miał to założone to wtedy niech gazownik Ci wyreguluje.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.
- mk5
- Posty: 6262
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Pisałem juz w Twoim temacie jezeli ta guma jest zdjeta i nie zasłoniety wlot auto podczas jazdy bedzie gasło
Nawet jezeli jest załozona musi byc zasłoniety wlot i wyciety otwór by sie dostawało zimne powietrze do prawidłowego spalania
Nawet jezeli jest załozona musi byc zasłoniety wlot i wyciety otwór by sie dostawało zimne powietrze do prawidłowego spalania
- Kamil20
- Posty: 27
- Rejestracja: 11 lip 2013, 16:12
- Imię: Kamil
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Konin
Witam błem na szczelnosci gazu dzisiaj i wyregulowaniu.Szczelnosc Ok.Okazało sie ze w tłumiku na srodku sa dwie małe dziurki i tam czuc gazem jak auto pracuje.Gumy o ktorej pisałem wczesniej w sklepie nie idzie dossta a jutro podjade na szrit przy okazji.Dzieki na pomoc.
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
Często w II generacji tan gdzie jest ta guma daję się jakieś kolanko żeby auto jak jedzie nie dostawAło Z pędu za dużo powietrza bo wtedy gaśnie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 17:20
- Imię: Sylwek
- Auto: Astra I
- Silnik: 1.4
- Województwo: podkarpackie
ja u siebie zamiast tej gumy mialem zwykly waz od powietrza