Jaka instalacja gazowa do Astry G 1998r 1,6-8v-75 KM
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Jaka instalacja gazowa do Astry G 1998r 1,6-8v-75 KM
Tak sobie myślę,że najpierw trzeba podać jednostkę napędową do jakiej te cacka kombinujesz.
Właśnie dzisiaj odebrałem auto z instalacją LPG:
reduktor AC R01 150E
sterownik STAG QNEXT PLUS
listwa wtryskowa BARRACUDA
zbiornik w koło Bormech 630/220/ 55l
obudowa wielozaworu- Bormech
wielozawór TOMASETTO
zawór tankowania TOMASETTO
Wszystko z instalacją za 2 600 zł
2016-06-08
Dzisiaj przeleciałem się Poznania.Osobiście spotkałem i poznałem Przemty oraz Marcina( marwisn ) .
Pokazałem im moją "rakietę".To była dziewicza podróż na gazie.Na trasie na odcinku Piła-Poznań-Poznań-Rogoźno-Wągrowiec-Piła niemal 250 km,wykluczając jazdę typowo miejską(wówczas jechałem na benzynie) oraz nie przekraczając 120 km/godz (100-120 starałem się utrzymać) zużycie gazu wypadło 9,22 l/100 km(od strzału pistoletu do strzału w tej samej stacji gazu).Dodam,że pracowała klima.
Ponieważ gaz tutaj kosztuje 1,35 zł/1l ,to 100 km jazdy kosztowało: 12,45 zł .... i to automat !
2016-06-09
Nati,wciąż nawijasz te 300 km ? Problem wyjaśniony ????
Właśnie dzisiaj odebrałem auto z instalacją LPG:
reduktor AC R01 150E
sterownik STAG QNEXT PLUS
listwa wtryskowa BARRACUDA
zbiornik w koło Bormech 630/220/ 55l
obudowa wielozaworu- Bormech
wielozawór TOMASETTO
zawór tankowania TOMASETTO
Wszystko z instalacją za 2 600 zł
2016-06-08
Dzisiaj przeleciałem się Poznania.Osobiście spotkałem i poznałem Przemty oraz Marcina( marwisn ) .
Pokazałem im moją "rakietę".To była dziewicza podróż na gazie.Na trasie na odcinku Piła-Poznań-Poznań-Rogoźno-Wągrowiec-Piła niemal 250 km,wykluczając jazdę typowo miejską(wówczas jechałem na benzynie) oraz nie przekraczając 120 km/godz (100-120 starałem się utrzymać) zużycie gazu wypadło 9,22 l/100 km(od strzału pistoletu do strzału w tej samej stacji gazu).Dodam,że pracowała klima.
Ponieważ gaz tutaj kosztuje 1,35 zł/1l ,to 100 km jazdy kosztowało: 12,45 zł .... i to automat !
2016-06-09
Nati,wciąż nawijasz te 300 km ? Problem wyjaśniony ????
- Nati712
- Posty: 224
- Rejestracja: 31 maja 2015, 22:53
- Imię: Natalia
- Auto: Astra G
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: klodzko DKL
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Tak tak bo parownik mam z przodu i wiatr rusza membrana i odlacza gaz zrobiłam oslonke i juz wszystko ok. To nie swirce dal większe spalanie na 9 l i nic nie szarpie. Śmiga jaak zloto tankuje 40 l i dalej trzaskam tysiące km
Kiedy Znajdziemy Się Na Zakręcie....
Redukcja But I Odcięcie
Redukcja But I Odcięcie
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Nie ma to jak wiatr we włosach (byle nie w parowniku). Auto lepiej słucha buta czy szpilek ???? .
- Baltik29
- Posty: 153
- Rejestracja: 06 paź 2015, 13:55
- Imię: brak
- Auto: astra f
- Silnik: 1.4 X14NZ
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 22 sty 2014, 13:37
- Auto: Opel astra J
- Silnik: 1.7
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 1 raz
stag300 dobry sterownik - wytargałem na tym silniku 75KM 1,6 aż 240 tys km i spokojnie jechał dalej- zasada filtry co 10 tys plus oczywiście filtry gazu, zawsze odpalałem na benzynie i ręcznie przełączałem na gaz po osiągnięciu gdzieś około 60 C, co 70 - 80 tys wywalałem parownik i nowy żeby obroty nie pływały na postoju bo zachodzą membrany takim strasznym nalotem a sama wymiana membran to szkoda roboty. Gaz tylko markowy bo drożej znaczy taniej bo się więcej kilometrów robi więć droższy znaczy bardziej energetyczny i czysty bez opiłków. Trzy - czasami w tych astrach padnie jeden segment cewek (zalane są w całym korpusie) i na benzynie jedzie git ale na gazie iskra jest już za mała więc trzeba wymienić wszystkie cewki w.n. Olej półsyntetyk GM. Chyba tyle a i co jakiś czas mapy trzeba sprawdzić czy jest ok
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Dzięki,cenne wskazówki na najbliższą przyszłość.Nagrodę Nobla temu,kto rzetelnie sprawdzi jakość gazu.
U mnie automatyczne przełączanie na gaz następuje po osiągnięciu przez silnik temperatury 25 stopni Celcjusza.
Nie wyobrażam sobie,aby będąc w trasie szukać "dobrego gazu".Tankuję jak mi wygodnie.Omijam ew. to co podpadnie.
W sumie jako kierowca mam przejechane na gazie ok. 250 tys km i problemów z jakością gazu nie miałem.
(instalacja LPG starej generacji na silniku 8 zaworowym)
U mnie automatyczne przełączanie na gaz następuje po osiągnięciu przez silnik temperatury 25 stopni Celcjusza.
Nie wyobrażam sobie,aby będąc w trasie szukać "dobrego gazu".Tankuję jak mi wygodnie.Omijam ew. to co podpadnie.
W sumie jako kierowca mam przejechane na gazie ok. 250 tys km i problemów z jakością gazu nie miałem.
(instalacja LPG starej generacji na silniku 8 zaworowym)
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Kolejne wyniki ze świeżego montażu LPG w mojej AH. Jadąc na autostradzie bardzo wolno,mniej więcej 14-15 km/godz, a momentami 16, AH spaliła 9,63 litra gazu na 100 km.W trasie nie będącej autostradą,nie przekraczając 12 km/godz auto spaliło 10,1 l gazu( duży ruch na trasie Piła-Grudziądz). W obu przypadkach jechały 3 osoby plus bagaż i pełen zbiornik benzyny.W cyklu miejskim biega moja stara Jetta 2.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Gaz markowy tzn.jaki?Ostanio tankuje na orlenie ,auto bardziej zamulone ,wiecej pali,cena 1.58.Wczesniej Nieznana stacja ,z tym,ze duza i przy drodze krajowej,gaz lepszej jakosci ,mniejsze zuzycie,auto lepiej sie wkreca .Cena 1.53.Nastepnie powrot do orlenu i ,to samo,czyli gorzej.Wczoraj na tej niemarkowej stacji,i poprawa.W orlenach w innych miastach,to samo.To w koncu ktore jest ,na ktorej stacji.Natomiast ,przy Twojej instalacji ,nie mialej przelaczania po obrotach?
EDIT:
A jezeli chodzi o mapy komp.benzyny,masz racje.W tych x16szr strasznie rozjezdza po jezdzie na lpg.Zauwazylem ,ze im nizsza temp.na zewnatrz ,mapa zachowuje sie jak mniej rozjechana.Powyzej 10 stopni na plusie robi,coraz gorzej.Mialem kiedys vectre 1.8.16v,ze zwykla instalacja na srube ,i tam nic takiego nie mialo miejsca.
EDIT:
A jezeli chodzi o mapy komp.benzyny,masz racje.W tych x16szr strasznie rozjezdza po jezdzie na lpg.Zauwazylem ,ze im nizsza temp.na zewnatrz ,mapa zachowuje sie jak mniej rozjechana.Powyzej 10 stopni na plusie robi,coraz gorzej.Mialem kiedys vectre 1.8.16v,ze zwykla instalacja na srube ,i tam nic takiego nie mialo miejsca.