Jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 2006
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry
Cześć tak jak w temacie jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry z 2006 roku i silniku 1,8. Samochód prawie jak nówka ma przejechane dopiero 100 tysięcy i to nie cale. Więc prawie jak igła. Są jakieś uniwersalne instalacje do wszystkich samochodów ?
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ten silnik bardzo dobrze chodzi na gazie. Miałem taki z Zafirze A.
Na pewno sekwencyjna.
Ja miałem instalację BRC Sequent 24 i nie wiedziałem,że na gazie jeżdżę. O konkretne podzespoły instalacji czy polecany warsztat najlepiej popytać na forach "gaziarzy" np :[External Link Removed for Guests]
Na pewno sekwencyjna.
Ja miałem instalację BRC Sequent 24 i nie wiedziałem,że na gazie jeżdżę. O konkretne podzespoły instalacji czy polecany warsztat najlepiej popytać na forach "gaziarzy" np :[External Link Removed for Guests]
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 12:46
- Imię: Tomek
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z18XE
- Województwo: lubelskie
Ale ale...Jeżeli to auto z 2006 to mogło mieć już 140 KM, a te silniki nie mają hydraulicznej kompensacji luzu zaworów. Niech autor się określi albo doczyta na forum.
Ja mam wersję 125KM i też BRC Sequent. Nie narzekam, spalanie średnie ok. 10L/100km, w mieście ok. 12L/100km.
Ja mam wersję 125KM i też BRC Sequent. Nie narzekam, spalanie średnie ok. 10L/100km, w mieście ok. 12L/100km.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 2006
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Jak tak czysto chodzi to musiałeś u bardzo dobrego mechanika zakładać. Albo to bardzo dobra instalacja jest. Tak czy siak, dobrze robota została wykonanamarwisn pisze:Ten silnik bardzo dobrze chodzi na gazie. Miałem taki z Zafirze A.
Na pewno sekwencyjna.
Ja miałem instalację BRC Sequent 24 i nie wiedziałem,że na gazie jeżdżę. O konkretne podzespoły instalacji czy polecany warsztat najlepiej popytać na forach "gaziarzy" np :[External Link Removed for Guests]
EDIT:
A to jest wielka różnica między rodzajami ?Tommyfun pisze:Ale ale...Jeżeli to auto z 2006 to mogło mieć już 140 KM, a te silniki nie mają hydraulicznej kompensacji luzu zaworów. Niech autor się określi albo doczyta na forum.
Ja mam wersję 125KM i też BRC Sequent. Nie narzekam, spalanie średnie ok. 10L/100km, w mieście ok. 12L/100km.
Mechanik nie jest w stanie dobrać odpowiedniego sterownika do regulacji. Bo tak to jednym lepiej drugim gorzej. Musi być coś do korygowania. No chyba, że firma która produkuje gaz sama strzeliła sobie w stopę. Ale nie wierze, że nie ma możliwości jakieś wyregulowania tego. Bo to było by spadkiem zainteresowania dla producenta gazu albo / i osoby montującej gaz.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Facelifting był pod koniec 2006 roku. Więc jak auto z końca roku to może mieć już ten nowszy.Tommyfun pisze:Ale ale...Jeżeli to auto z 2006 to mogło mieć już 140 KM, a te silniki nie mają hydraulicznej kompensacji luzu zaworów.
Różnica taka, że te 140 KM gorzej znoszą gaz, a niektórzy twierdzą, że wręcz jest dla nich szkodliwy. Mają miękkie głowice i następuje szybsze wypalanie gniazd zaworowych.Graniasty pisze: A to jest wielka różnica między rodzajami ?
Ponieważ nie mają hydraulicznej regulacji luzu zaworowego trzeba to robić za pomocą tzw. szklanek. Kłopotliwe i dość kosztowne. Zalecane na LPG co 30.000 km.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 2006
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Różnica taka, że te 140 KM gorzej znoszą gaz, a niektórzy twierdzą, że wręcz jest dla nich szkodliwy. Mają miękkie głowice i następuje szybsze wypalanie gniazd zaworowych.
Ponieważ nie mają hydraulicznej regulacji luzu zaworowego trzeba to robić za pomocą tzw. szklanek. Kłopotliwe i dość kosztowne. Zalecane na LPG co 30.000 km.
A to bardzo kosztowne jest?
Ale powróćmy do pytania, jaka instalacja będzie najlepsza.
Brc ma na kilku forach bardzo złą opinie, z tego co piszą jest dla debili.
I jest tam najlepiej proponowany stag. Czemu ludzie tak nie znoszą brc.
Jest w tym trochę prawdy, czy po prostu instalacja jest tak dobra.
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
Pierwsze co, to napisz jaki masz silnik.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 2006
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Z tego co mi się zdaje to 1,8 ecotec 140 KoniElektronit pisze:Pierwsze co, to napisz jaki masz silnik.
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
To jak ci się przestanie zdawać, to my ci napiszemy jaką powinieneś mieć instalację.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 2006
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
" z tego co mi się zdaję "
Użyłem tego tylko po to aby wypowiedź nabrała smaczku.
Przepraszam, że zostałem opacznie zrozumiany.
Użyłem tego tylko po to aby wypowiedź nabrała smaczku.
Przepraszam, że zostałem opacznie zrozumiany.