Montaż LPG - Astra H 1.8 125KM
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Re: Montaż LPG - Astra H 1.8 125KM
Wybrnąłeś jak poeta.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Trzeba Fotona od bańki odzwyczaic i będzie dobrze.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
-
- Posty: 1200
- Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
- Imię: Marcin
- Auto: Różne takie
- Silnik: Petrol i Diesel
- Rocznik: 1998
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 64 razy
Najpierw na temat.
A czy ktoś dukał te naj naj naj nowsze sterowniki do gazu, czy bardziej cały przód instalacji który wyszedł na rynek kilka lat temu ?
Może mają lepszy cybermózg ? jak te typowe budżetowe, no już 30 lat minęło jak LPG jest na rynku.
Na przykład takie KME robi jakieś cudowne sterowniki.
Adaptacja OSA (OBD System Adaptation tj. Adaptacja OBD) dostępna jest w sterowniku NEVO PRO z wbudowanym modułem OBD. W instalacjach ze sterownikami NEVO i NEVO PLUS mechanizm OSA jest dostępny po dołożeniu Adaptera OBD v2, produkowanego przez naszą firmę. Mechanizm wykorzystujący dane z OBD pozwala na: dopasowanie składu mieszanki zgodnie ze strategią sterownika benzynowego monitorowanie trybu pracy systemu monitorowanie zaistniałych błędów w sterowniku benzynowym z możliwością ich kasowania
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Innowacyjne funkcje oprogramowania (dodawanie benzyny podczas pracy na gazie, wykrywanie zmiany typu układu wtryskowego, korekta na przyspieszenie, filtry przeciwzakłóceniowe, itp.)
No i jakieś zajebiste reduktory.
[External Link Removed for Guests]
REDUKTOR – OGRZEWANIE FAZY CIEKŁEJ
Ogrzewanie fazy ciekłej gazu, pozwala na efektywniejsze przekazywanie energii do medium gazowego, co pozwala na powiększenie przekrojów przepływów, a to wpływa na zwiększenie wydajności i mocy reduktora.
REDUKTOR – ZASOBNIK GAZU
Układ reduktora posiada zasobnik gazu ciekłego pozwalający na wyeliminowanie gwałtownych zmian ciśnienia gazu na wyjściu reduktora przy szybkich zmianach obciążeniu silnika.
REDUKTOR – ZMODYFIKOWANY ZAWÓR STERUJĄCY
Nowa konstrukcja zaworu sterującego pozwala na szybkie i bardziej precyzyjne dawkowanie ilości gazu ciekłego, eliminując efekt narostów ciśnienia gazu w trybie CUT-OFF.
No i dlaczego nie montują setu jednej firmy ? Tylko zawsze mixy
Czy posiadacze starszych silników jak Z18XE nie padają ofiarą pewnej klątwy czasów, setów LPG, bo to: " to dobrze chodzi i dobrze się stroi"
Czy warto się jednak zakręcić przy temacie i dać najnowszy sterownik który to lepiej ogarnia ?
Miałbym taką swoją kochaną Asterkę na sekwencji to bym chyba z czystej ciekawości obadał czy może jest coś lepszego na rynku.
Montują to co znają i to co działa i potrafią wystroić, no i budżetowo zazwyczaj.
Do refleksji.
/////
Powoli rzucam bańkę ale jest ciężko, zdarzy się incydentalnie, to chociaż staram się ogarniać te głupoty co wrzucę i kasuje.
A czy ktoś dukał te naj naj naj nowsze sterowniki do gazu, czy bardziej cały przód instalacji który wyszedł na rynek kilka lat temu ?
Może mają lepszy cybermózg ? jak te typowe budżetowe, no już 30 lat minęło jak LPG jest na rynku.
Na przykład takie KME robi jakieś cudowne sterowniki.
Adaptacja OSA (OBD System Adaptation tj. Adaptacja OBD) dostępna jest w sterowniku NEVO PRO z wbudowanym modułem OBD. W instalacjach ze sterownikami NEVO i NEVO PLUS mechanizm OSA jest dostępny po dołożeniu Adaptera OBD v2, produkowanego przez naszą firmę. Mechanizm wykorzystujący dane z OBD pozwala na: dopasowanie składu mieszanki zgodnie ze strategią sterownika benzynowego monitorowanie trybu pracy systemu monitorowanie zaistniałych błędów w sterowniku benzynowym z możliwością ich kasowania
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Innowacyjne funkcje oprogramowania (dodawanie benzyny podczas pracy na gazie, wykrywanie zmiany typu układu wtryskowego, korekta na przyspieszenie, filtry przeciwzakłóceniowe, itp.)
No i jakieś zajebiste reduktory.
[External Link Removed for Guests]
REDUKTOR – OGRZEWANIE FAZY CIEKŁEJ
Ogrzewanie fazy ciekłej gazu, pozwala na efektywniejsze przekazywanie energii do medium gazowego, co pozwala na powiększenie przekrojów przepływów, a to wpływa na zwiększenie wydajności i mocy reduktora.
REDUKTOR – ZASOBNIK GAZU
Układ reduktora posiada zasobnik gazu ciekłego pozwalający na wyeliminowanie gwałtownych zmian ciśnienia gazu na wyjściu reduktora przy szybkich zmianach obciążeniu silnika.
REDUKTOR – ZMODYFIKOWANY ZAWÓR STERUJĄCY
Nowa konstrukcja zaworu sterującego pozwala na szybkie i bardziej precyzyjne dawkowanie ilości gazu ciekłego, eliminując efekt narostów ciśnienia gazu w trybie CUT-OFF.
No i dlaczego nie montują setu jednej firmy ? Tylko zawsze mixy
Czy posiadacze starszych silników jak Z18XE nie padają ofiarą pewnej klątwy czasów, setów LPG, bo to: " to dobrze chodzi i dobrze się stroi"
Czy warto się jednak zakręcić przy temacie i dać najnowszy sterownik który to lepiej ogarnia ?
Miałbym taką swoją kochaną Asterkę na sekwencji to bym chyba z czystej ciekawości obadał czy może jest coś lepszego na rynku.
Montują to co znają i to co działa i potrafią wystroić, no i budżetowo zazwyczaj.
Do refleksji.
/////
Powoli rzucam bańkę ale jest ciężko, zdarzy się incydentalnie, to chociaż staram się ogarniać te głupoty co wrzucę i kasuje.