Odłączanie zasilania LPG w gorące dni
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Odłączanie zasilania LPG w gorące dni
Astra H Z18XE instalacja STAG
Zaczęło sie od tego, że przy temperaturze > 20 stopni jak długo jechałem z górki bez gazu to przełącznik B/G sygnalizował usterkę i odłączał gaz. byłem na przeglądzie i stwierdzono, że jest to ponoć normalne bo wielozawór jest z tyłu, gaz przelewa się do przodu jak jedziemy z górki więc jest OK.
Teraz jak zrobiło się gorąco to auto jak postoi na słońcu i silnik rozgrzeje się do temperatury roboczej to przy niewielkim przechyleniu auta znowu brzęk przełącznika, miganie sygnalizujące usterkę i odłączenie gazu.
O co chodzi?
Zaczęło sie od tego, że przy temperaturze > 20 stopni jak długo jechałem z górki bez gazu to przełącznik B/G sygnalizował usterkę i odłączał gaz. byłem na przeglądzie i stwierdzono, że jest to ponoć normalne bo wielozawór jest z tyłu, gaz przelewa się do przodu jak jedziemy z górki więc jest OK.
Teraz jak zrobiło się gorąco to auto jak postoi na słońcu i silnik rozgrzeje się do temperatury roboczej to przy niewielkim przechyleniu auta znowu brzęk przełącznika, miganie sygnalizujące usterkę i odłączenie gazu.
O co chodzi?
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
A co pokazuje sterownik wtedy ?
Na pierwszy strzal ktoras cewka w EZ ma dosc
Na pierwszy strzal ktoras cewka w EZ ma dosc
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Przemek-nie wiem,ale wyrazy współczucia.Moja instalacja nie grymasi,nie licząc dwukrotnie zbędnego przełączenia z gazu na benzynę. Piotruś nie strasz kieszeni.Auta czasami "chorują"...podobnie jak ludzie.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Jeżeli chodzi o błędy w sterowniku LPG to nie było żadnych.czarnypiotrek pisze:QR_BBPOST A co pokazuje sterownik wtedy ?
Na pierwszy strzal ktoras cewka w EZ ma dosc
Co do cewki to może mieć to związek ze zmianami temperatury?
Cewka jest wymienna? Co prawda jeszcze rok gwarancji ale...
EDIT:
Automat pisze:QR_BBPOST Przemek-nie wiem,ale wyrazy współczucia.Moja instalacja nie grymasi,nie licząc dwukrotnie zbędnego przełączenia z gazu na benzynę. Piotruś nie strasz kieszeni.Auta czasami "chorują"...podobnie jak ludzie.
Ale czego wspolczujesz?
To jest tylko urządzenie jak każde inne i jak każde inne psuje się...
Mi tylko zależy na znalezieniu powodu usterki i sie ja usunie...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Im cieplej tym gorzej. Kosztuje chyba kilkanascie zlotych.przemty pisze:QR_BBPOST Co do cewki to może mieć to związek ze zmianami temperatury? Cewka jest wymienna? Co prawda jeszcze rok gwarancji ale...
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Mówisz o tym EZ montowanym na reduktorze?
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Tak. A konkretnie o tym niebieskim czyms... drugie takie jest na wielozaworze.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Nie no ja wiem co to cewka jest jedynie chodziło mi czy o tym samym myślimy...
A co do samego wpływu temperatury na cewkę to trochę mnie to dziwi bo akurat my elektrozawory wkładamy w różne dziwne i gorące miejsca pojazdów i nie mamy takich problemów w gorące dni...
A co do samego wpływu temperatury na cewkę to trochę mnie to dziwi bo akurat my elektrozawory wkładamy w różne dziwne i gorące miejsca pojazdów i nie mamy takich problemów w gorące dni...
[External Link Removed for Guests]
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Najbardziej "boli" niesprawność auta,następnie komputera a później cała inna reszta - przynajmniej u mnie jest taka kolejność .Masz o tyle dobrze,że usuwanie usterki auta w środku lata jest o niebo bardziej znośne aniżeli zimą.przemty pisze:QR_BBPOST Ale czego wspolczujesz?
Ostatnio zmieniony 04 sie 2017, 18:29 przez Automat, łącznie zmieniany 1 raz.