Skan uszczelek do monowtrysku / mikser LPG

porady i pomoce
Usunięty użytkownik 861235

Skan uszczelek do monowtrysku / mikser LPG

#1

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Wrzucam skan, takie znalazłem no jest jeszcze oryginał Opla ale gaziarze i tak dają podobne do tych.
Ja dostałem jeszcze w zestawie do poloneza ABIMEX :mrgreen: ale to niby to samo.
Płyta uszczelkarska na allegro do kupienia, jedna powinna być gruba 3mm, ta główna, nad, pod mikser, a może tylko nad, nie pamiętam.
Skalpel, nożyk,nożyczki i ciach ciach, otwory wiertełkiem na deseczce sobie przybić przed wycięciem zewnętrznego kształtu.

Miłego rozbierania Monowtrysku :mrgreen:

Starałem się dobrze wyskalowac do 100% wymiar oryginał jak coś to poprawię.

Brakuje głównej od korpusu mono.
W ASO może dorwie, dość droga była.

EDIT:
Z drukowaniem trzeba rozmiar rzeczywisty żeby nie skalował do formatu papieru, no ale to jasna sprawa.

EDIT:
Rozpędziłem się przy okazji jednego wątku jak ktoś rozbiera to już dojadę do końca.
Tutoriale są ale nie PL, w krajach o największej przestępczości owszem :D

Chevy TBI Sistema Bomba Amigos!
(ciekawy jeden z okopconą sondą ale ni w ząb nie kumam co gadają :? )

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

Pewnie część filmów po czasie wyleci a może nie.

No nic, jest coś na temat.
Kto pierwszy raz rozbiera to pomocne.

UWAGA!
Tylko krokowy po czyszczeniu/wymianie może chochlika robić i silnik nie będzie miał wolnych obrotów tylko wskoczy od razu na 2500 albo lepiej.
Procedura jest taka:
Włączamy stacyjkę aż kontrolki się zaświecą ale nie odpalamy
Na włączonej tak stacyjce zdejmujemy wtyczkę z krokowego i stacyjkę na zero, wyłączamy
Zakładamy wtyczkę od krokowego i znowu włączamy stacyjkę i przed wyłaczeniem zdejmujemy z niego wtyczkę i tak 3 razy starczą.
Chodzi o to że krokowy jak dostanie zasilanie po stacyjce to się wysuwa a jak poczuje opór w kanale to się cofa.
Chyba przy każdym odpaleniu robi sobie taką szybką autokalibrację, tak dukam.
Jak jest na montażu za mocno wciśnięty to się nie ogarnie nie zamknie kanału, nie skalibruje się.
Musimy go tak oszukać tym zdejmowaniem wtyczki przed wyłączeniem zapłonu żeby doszedł do końca i gra.
Sprawdzone na 100% , nie trzeba kalibracji jakiś że ma chodzić bóg wie ile, ale to akurat warto zrobić jak już ma wolne obroty, odpalić i niech sobie od zimnego do gorącego aż wentylator pójdzie,pochodzi

Potocznie zwany monowtrysk to tak fachowo GM/Chevrolet (Chevy) TBI Throttle Body Injection
Jest bardziej amerykański jak niemiecki... Made in USA w przypadku GM przez Delco Electronics, Indiana niedaleko Michigan
(Niemieckie to Bosch Siemens itp. ale nie są ze sobą spójne częściami, choć to niby to samo, ta sama zasada działania)
Polonez był na TBI od GM, Abimex ale to chyba na licencji, holenderska firma to kopiowała czy jakoś tak i do nas szło.
Podzespoły do Opla do tego wtrysku robili oczywiście niemieccy producenci ale sam system jest Delco, no niezły bajzel generalnie ;)

Jakiś błąd to poprawcie, bo po piwku pisane.

Coś coś.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2018, 20:26 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ