Serwis fabrycznej instalacji LPG w Astra J 1.4t - Warszawa
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 sie 2019, 13:40
- Imię: Szymon
- Auto: Astra J 1.4T LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Serwis fabrycznej instalacji LPG w Astra J 1.4t - Warszawa
Witam,
Czy ktoś mógłby polecić jakiś dobry serwis instalacji LPG na trenie lub w okolicach Warszawy?
Chodzi o fabryczną instalację w Astrze J 1.4T. Dzwoniłem do kilku warsztatów i nie są w stanie się podpiąć do tego samochodu.
Problem dotyczy przerywania samochodu na LPG tzn. występują takie kilkusekundowe serie szarpnięć.
Jeśli nie odpuszę wtedy gazu wyskakuje „check engine” ,wyskakuje napis „Sprawdź system ESP” i miga kontrolka kontroli trakcji.
Przesukałem forum ale wykluczam sugerowane tam problemy z cewką zapłonową lub/i czujnika położenia wału, ze względu na to, że nie dzieje się to gdy jadę na benzynie.
Może ktoś z Was miał taki problem i jest w stanie coś podpowiedzieć ewentualnie porzucić namiary na dobry warsztat w okolicach Warszawy.
ASO pozostawiam jako ostateczność.
Z góry dzięki.
Czy ktoś mógłby polecić jakiś dobry serwis instalacji LPG na trenie lub w okolicach Warszawy?
Chodzi o fabryczną instalację w Astrze J 1.4T. Dzwoniłem do kilku warsztatów i nie są w stanie się podpiąć do tego samochodu.
Problem dotyczy przerywania samochodu na LPG tzn. występują takie kilkusekundowe serie szarpnięć.
Jeśli nie odpuszę wtedy gazu wyskakuje „check engine” ,wyskakuje napis „Sprawdź system ESP” i miga kontrolka kontroli trakcji.
Przesukałem forum ale wykluczam sugerowane tam problemy z cewką zapłonową lub/i czujnika położenia wału, ze względu na to, że nie dzieje się to gdy jadę na benzynie.
Może ktoś z Was miał taki problem i jest w stanie coś podpowiedzieć ewentualnie porzucić namiary na dobry warsztat w okolicach Warszawy.
ASO pozostawiam jako ostateczność.
Z góry dzięki.
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
no i dobrze bo tam cie tylko skroja 3 stowy za diagnoze
zacznijmy od tego - kiedy wymieniane:
filtr powietrza
filtr fazy cieklej lpg
filtr fazy lotnej lpg
swiece
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 sie 2019, 13:40
- Imię: Szymon
- Auto: Astra J 1.4T LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Przyznam się że jeżdżę z tym już prawie 8tys. (przy mojej jeździe 8tys -> ok.2miesiace)
Na początku zdarzało się bardzo rzadko stąd, pierwsza wizyta u gazownika, który nie mógł się podpiąć więc wymienił tylko wszytki filtry -> 6tys. temu.
Kolejnym strzałem były właśnie świece -> wymian 4tys. temu - nie pomogło.
Komputer pokazuje błedy P0172 - korekta dawki paliwa/
P0300 0 Wykryto wypadanie cewek.
Więc kolejna miała być cewka ale na benzynie się to nie dzieje, więc zaniechałem.
Do kompletu mam jeszcze problem z turbiną ale to już oddzielny temat.
P0299 - Brak ciśnieni doładowania.
Na początku zdarzało się bardzo rzadko stąd, pierwsza wizyta u gazownika, który nie mógł się podpiąć więc wymienił tylko wszytki filtry -> 6tys. temu.
Kolejnym strzałem były właśnie świece -> wymian 4tys. temu - nie pomogło.
Komputer pokazuje błedy P0172 - korekta dawki paliwa/
P0300 0 Wykryto wypadanie cewek.
Więc kolejna miała być cewka ale na benzynie się to nie dzieje, więc zaniechałem.
Do kompletu mam jeszcze problem z turbiną ale to już oddzielny temat.
P0299 - Brak ciśnieni doładowania.
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
masz za bogata mieszanke na lpg
jaki masz przebieg? jaki kolor medow (wtryskiwacze gazowe)
jaki masz przebieg? jaki kolor medow (wtryskiwacze gazowe)
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
to wiecej nie pomoge
przy tym przebiegu powinno dzialac bez problemow
przy tym przebiegu powinno dzialac bez problemow
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 sie 2019, 13:40
- Imię: Szymon
- Auto: Astra J 1.4T LPG
- Silnik: B14NET
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Jakieś przemyślenia miałeś może jednak się podzielisz?:) auto po przejściach i stało ponad pół roku. Może to coś zmienia?
Wymienić wtryskiwacze.? Da się jakoś sprawdzić który leje?
Wymienić wtryskiwacze.? Da się jakoś sprawdzić który leje?
-
- Posty: 318
- Rejestracja: 18 cze 2019, 11:39
- Imię: Sylwek
- Auto: Astra J MY2013 ST Cosmo 1.4 LPG
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 29 razy
- Pomocny: 121 razy
Do tego sterownika da się podłączyć!
Jestem w trakcie prac, mam już komunikację, pracuję nad plikiem konfiguracyjnym potrzebnym do prawidłowego zidentyfikowania sterownika.
Będzie instrukcja ze zdjęciami na forum jak do końca ogarnę temat.
A w Twoim przypadku mogą być klejące się wtryski. Można spróbować je wyczyścić. Ja zrobiłem sobie generator PWM do impulsowego sterowania wtryskami. Tak na wszelki wypadek Na sztucznym obciążeniu wszystko działa. Jeśli ktoś mógłby odstąpić uszkodzony, lejący wtryskiwacz MED (warunek :sprawna cewka) proszę o PW. Mógłbym wytestować urządzenie i zamieścić opis budowy na forum.
Jestem w trakcie prac, mam już komunikację, pracuję nad plikiem konfiguracyjnym potrzebnym do prawidłowego zidentyfikowania sterownika.
Będzie instrukcja ze zdjęciami na forum jak do końca ogarnę temat.
A w Twoim przypadku mogą być klejące się wtryski. Można spróbować je wyczyścić. Ja zrobiłem sobie generator PWM do impulsowego sterowania wtryskami. Tak na wszelki wypadek Na sztucznym obciążeniu wszystko działa. Jeśli ktoś mógłby odstąpić uszkodzony, lejący wtryskiwacz MED (warunek :sprawna cewka) proszę o PW. Mógłbym wytestować urządzenie i zamieścić opis budowy na forum.
-
- Posty: 318
- Rejestracja: 18 cze 2019, 11:39
- Imię: Sylwek
- Auto: Astra J MY2013 ST Cosmo 1.4 LPG
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 29 razy
- Pomocny: 121 razy
Coś już widać
To jeszcze nie to o co mi chodzi ale będę walczył dalej
To jeszcze nie to o co mi chodzi ale będę walczył dalej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- notchbacklpg
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 12 razy
Pojeździj na benzynie. Jak problem nie będzie występował to może wtryski. Napisz mi wtedy priv i możemy spróbować je wyczyścić. Jestem z Białołęki.
[External Link Removed for Guests]