Czy była jakaś różnica odczytów na postoju i w czasie jazdy?Laufenn pisze:ja mierzyłem pod obciążeniem, na ekspresówce ustawiałem 120 km/h na tempomacie i obserwowałem odczyty, nie wiem czy to dobrze czy źle ??
Serwis fabrycznej instalacji LPG w Astra J 1.4t - Warszawa
- notchbacklpg
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 12 razy
Re: Serwis fabrycznej instalacji LPG w Astra J 1.4t - Warszawa
[External Link Removed for Guests]
- Laufenn
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 wrz 2021, 11:07
- Imię: Michał
- Auto: Golf 6
- Silnik: CHGA
- Rocznik: 2011
- Województwo: świętokrzyskie
Tak, na postoju było ok. -7, pod obciążeniem od -24 do -28
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
Szkoda czasu i pieniędzy
żadne myjki ciśnieniowe, żadne płukanki w izopropanolu nie naprawia zatartego mechanizmu wtryskiwacza
btw: 5700 km przejechanych od wymiany wtryskiwaczy w na IG6
instalacja działa niczym szwajcarski zegarek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2021, 11:59 przez GDA70, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 cze 2011, 10:52
- Imię: Damrades
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 NET 1.4T LPG
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Tychy
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 9 razy
Też przymierzam się do wymiany i zastanawia mnie fakt że wtryski med były zmieniane konstrukcyjnie z 6 na 12 otworów bo nie wyrabiały a vercesi mają jedną dziurkę i dają radę?
Chyba że się mylę bo zdjęć vercesi nie ma za wiele.
I dlaczego tylko tylko jedna firma tym handluje jak są lepsze?
- Laufenn
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 wrz 2021, 11:07
- Imię: Michał
- Auto: Golf 6
- Silnik: CHGA
- Rocznik: 2011
- Województwo: świętokrzyskie
Na Vericesi pracuję bardzo dobrze, może nawet ciut lepiej niż na MEDach. Dlaczego handluje tym jedna firma w PL, nie wiem, może mają umowę na wyłącznośćdamrades pisze: ↑01 gru 2021, 10:20Też przymierzam się do wymiany i zastanawia mnie fakt że wtryski med były zmieniane konstrukcyjnie z 6 na 12 otworów bo nie wyrabiały a vercesi mają jedną dziurkę i dają radę?
Chyba że się mylę bo zdjęć vercesi nie ma za wiele.
I dlaczego tylko tylko jedna firma tym handluje jak są lepsze?
- Astropitek
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 lut 2022, 9:21
- Imię: Walldi
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: wielkopolskie
Widzę że kilka osób wymieniło wtryski.
Możecie napisać jakie teraz i po jakim dystansie macie korekty?
GDA70 i Laufenn zmienili na VERCESI a notchbacklpg na MED.
Co do MED to czytałem że 40 tyś wytrzymują a mnie ciekawi VERCESI czy trzymają jakosc i czy warto je kupić.
Dzięki za poradę.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 mar 2021, 20:25
- Imię: Robert
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2016
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 2 razy
@GDA70 przyłączam się do pytania @Astropitek , sam jeżdżę na pomarańczowych MEDach, które były wymieniane przy ok 120tys km, auto kupiłem jak miało 135tys, a teraz ma 190tys, więc wytrzymały zdecydowanie więcej niż 40tys i nie mam żadnych uwag co do ich działania, może poza podwyższonymi w tym okresie korektami ujemnymi. Z początku (ok. 140tys) LTFT na wolnych obrotach, trzymała się w okolicach -7, obecnie jest -12. Jakie korekty trzyma na Vercesi na wolnych?
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
- Imię: Pawel
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 10 razy
Tak do -22 nie sypie błędami potem zaczynają się błędy i nierówna pracatrueinf pisze: ↑06 lut 2022, 15:06@GDA70 przyłączam się do pytania @Astropitek , sam jeżdżę na pomarańczowych MEDach, które były wymieniane przy ok 120tys km, auto kupiłem jak miało 135tys, a teraz ma 190tys, więc wytrzymały zdecydowanie więcej niż 40tys i nie mam żadnych uwag co do ich działania, może poza podwyższonymi w tym okresie korektami ujemnymi. Z początku (ok. 140tys) LTFT na wolnych obrotach, trzymała się w okolicach -7, obecnie jest -12. Jakie korekty trzyma na Vercesi na wolnych?
- Astropitek
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 lut 2022, 9:21
- Imię: Walldi
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: wielkopolskie
[quote=pafigo79
Tak do -22 nie sypie błędami potem zaczynają się błędy i nierówna praca
[/quote]
@PAFIGO79 piszesz o MEDach czy VERCESI?
U mnie -22 na MEDach 120 tyś na razie błędów nie wywala.
Mnie interesują Vercesi bo MEDy już znam.
Tak do -22 nie sypie błędami potem zaczynają się błędy i nierówna praca
[/quote]
@PAFIGO79 piszesz o MEDach czy VERCESI?
U mnie -22 na MEDach 120 tyś na razie błędów nie wywala.
Mnie interesują Vercesi bo MEDy już znam.
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
- Imię: Pawel
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 10 razy
@PAFIGO79 piszesz o MEDach czy VERCESI?Astropitek pisze: ↑12 lut 2022, 14:54[quote=pafigo79
Tak do -22 nie sypie błędami potem zaczynają się błędy i nierówna praca
U mnie -22 na MEDach 120 tyś na razie błędów nie wywala.
Mnie interesują Vercesi bo MEDy już znam.
[/quote]
O MEDach