Fabryczna instalacja

porady i pomoce
Awatar użytkownika
Wojtek22222

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
Imię: Wojciech
Auto: Astra j
Silnik: 14net
Województwo: śląskie

Fabryczna instalacja

#1

Nieprzeczytany post autor: Wojtek22222 »

Witam, przejrzałem forum no i nie znalazłem odpowiedzi

A więc astra j 1.4t lpg fabryczne
Wtryski medy 20tys km
Nowy reduktor stag

Błędy przed wymianą reduktora to
P01a6
P01b7
P01a9
Korekty szły bardzo ubogo. Na benzynie wszytko okej. Z uwagi że reduktor(również był stag) poprzedni miał 100tys km przejechane nie trzymał ciśnienia to został zamontowany nowy.

Po wymianie korekty się nie poprawiły błędy zostały P01a6
P01b7.
Padlo na wymiane czujnika ciśnienia gazu. Zamontowany bosch o tych samych nr. Zero poprawy co korekt gazu😒

Więc wrócił stary czujnik. No i jakimś trafem chwilę korekty gazu są okej za chwilę znów robi się bardzo ubogo szarpie I wywala gaz.
Po sprawdzeniu powracają bledy P01a6 P01b7 oraz dodatkowo p01a5. No i podczas jazdy autostradą korekty prawidłowe. Tylko zjade na drogi lokalne korekty walą na ubogo czasem na bogato.

Może ktoś ma pomysł? Może orginalny czujnik landi coś zmieni? Ktoś poleci na Śląsku gazownika który to ogarnie

Awatar użytkownika
GDA70

Astro-maniak
Posty: 381
Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
Auto: Astra J Sedan
Silnik: B14NET LPG
Rocznik: 2016
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3CiTy
Wdzięczny: 22 razy
Pomocny: 15 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: GDA70 »

A skąd pomysł aby wymienić na reduktor inny niż fabryczny Landi Renzo Li10?
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.

Awatar użytkownika
Wojtek22222

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
Imię: Wojciech
Auto: Astra j
Silnik: 14net
Województwo: śląskie

#3

Nieprzeczytany post autor: Wojtek22222 »

Taki zaproponowano, koszt jego nieduży a działa poprawnie z fabryczną instalacją

Awatar użytkownika
GDA70

Astro-maniak
Posty: 381
Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
Auto: Astra J Sedan
Silnik: B14NET LPG
Rocznik: 2016
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3CiTy
Wdzięczny: 22 razy
Pomocny: 15 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: GDA70 »

Wojtek22222 pisze:
22 lip 2021, 15:12
a działa poprawnie z fabryczną instalacją
z tego co piszesz jednak nie dziala

ja za 130 zl zregenerowałem reduktor, przy okazji wymienilem kolanka na miedziane wiec nie trzeba kupować nowego
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.

Awatar użytkownika
Wojtek22222

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
Imię: Wojciech
Auto: Astra j
Silnik: 14net
Województwo: śląskie

#5

Nieprzeczytany post autor: Wojtek22222 »

Reduktor działa, bo jak przeczytasz to błąd pojawił się po 100tys km

pafigo79

Astro-maniak
Posty: 263
Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
Imię: Pawel
Auto: Astra J
Silnik: 1.4NET
Rocznik: 2015
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 10 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: pafigo79 »

Wiązka? Styki,,,te błędy to błędy tego czujnika..za duże, za małe napięcie ,,zwarty do masy
Mierzyłeś ciśnienie na listwie?

Awatar użytkownika
Wojtek22222

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
Imię: Wojciech
Auto: Astra j
Silnik: 14net
Województwo: śląskie

#7

Nieprzeczytany post autor: Wojtek22222 »

Ciśnienie mierzone, prawidłowo ustawione. Testowane również na innych ustawieniach-bez zmian.
Co do czujnika założony czujnik z bosch 5.5bar I bez zmian.
Przejrzałem wzrokowo wiązkę przy czujniku i wydaje się cała😒
Znowu dzisiaj korekty prawidłowe, ale po przeejchaniu około 20km znów błędy wróciły. Nie dalo się ich skasować co skutkuje brak możliwości przełączenia na gaz. Znów po kilku km udało się skasować błędy. Instancja się uruchomiła
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

pafigo79

Astro-maniak
Posty: 263
Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
Imię: Pawel
Auto: Astra J
Silnik: 1.4NET
Rocznik: 2015
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 10 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: pafigo79 »

Może to i ta wiązka bo nie daje się usunąć...potem pojedziesz potrzacha i znowu się da usunąć ..zobacz przy centralce...(na 2 czujnikach to samo więc to nie one)

Przy okazji jaki ten reduktor masz od STAGA...kosztuja jedną trzecią tego co Landi.

Awatar użytkownika
Wojtek22222

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
Imię: Wojciech
Auto: Astra j
Silnik: 14net
Województwo: śląskie

#9

Nieprzeczytany post autor: Wojtek22222 »

Stag ac r01, nie ma żadnej różnicy w jeździe, 100tys km zrobione I teraz się pojawił problem.
Gdzie dokładniej przejrzeć tą instalacje.?
Zamówiłem orginalny czujnik z landi zobaczymy może będzie różnica

pafigo79

Astro-maniak
Posty: 263
Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
Imię: Pawel
Auto: Astra J
Silnik: 1.4NET
Rocznik: 2015
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 10 razy

#10

Nieprzeczytany post autor: pafigo79 »

Sylwo28 pisze:
31 sie 2019, 18:10
Witam wszystkich,

Na początek - nie biorę odpowiedzialności za jakiekolwiek ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku zastosowania się do poniższego poradnika. Wszystkie czynności wykonujecie na własna odpowiedzialność !

Tu masz zdjęcia do okablowania centralki...po kolorach dojdziesz które idą do czujnika ...zobacz jak styki przy centralce.......potem możesz sie pokusić i puścić drugą prowizoryczną wiązkę żeby ją wykluczyć.

za ten schemat nie ręcze ale pewnie do opla nie zmieniali wszystkiego.

[External Link Removed for Guests]

Kurcze ten Stag AC R01 to 250 pln kosztuje...jakość i trwałość nie mogą być gorsze....opel i Landi wyśle zbójów na ciebie :lol:
szkoda że ja niedawno wymiłem na Li10 turbo...czemu miałby nie pasować jakby za małe ciśnienie dawał na listwie toby sypało błędami

ODPOWIEDZ