Fabryczna instalacja
- Wojtek22222
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra j
- Silnik: 14net
- Województwo: śląskie
Fabryczna instalacja
Witam, przejrzałem forum no i nie znalazłem odpowiedzi
A więc astra j 1.4t lpg fabryczne
Wtryski medy 20tys km
Nowy reduktor stag
Błędy przed wymianą reduktora to
P01a6
P01b7
P01a9
Korekty szły bardzo ubogo. Na benzynie wszytko okej. Z uwagi że reduktor(również był stag) poprzedni miał 100tys km przejechane nie trzymał ciśnienia to został zamontowany nowy.
Po wymianie korekty się nie poprawiły błędy zostały P01a6
P01b7.
Padlo na wymiane czujnika ciśnienia gazu. Zamontowany bosch o tych samych nr. Zero poprawy co korekt gazu
Więc wrócił stary czujnik. No i jakimś trafem chwilę korekty gazu są okej za chwilę znów robi się bardzo ubogo szarpie I wywala gaz.
Po sprawdzeniu powracają bledy P01a6 P01b7 oraz dodatkowo p01a5. No i podczas jazdy autostradą korekty prawidłowe. Tylko zjade na drogi lokalne korekty walą na ubogo czasem na bogato.
Może ktoś ma pomysł? Może orginalny czujnik landi coś zmieni? Ktoś poleci na Śląsku gazownika który to ogarnie
A więc astra j 1.4t lpg fabryczne
Wtryski medy 20tys km
Nowy reduktor stag
Błędy przed wymianą reduktora to
P01a6
P01b7
P01a9
Korekty szły bardzo ubogo. Na benzynie wszytko okej. Z uwagi że reduktor(również był stag) poprzedni miał 100tys km przejechane nie trzymał ciśnienia to został zamontowany nowy.
Po wymianie korekty się nie poprawiły błędy zostały P01a6
P01b7.
Padlo na wymiane czujnika ciśnienia gazu. Zamontowany bosch o tych samych nr. Zero poprawy co korekt gazu
Więc wrócił stary czujnik. No i jakimś trafem chwilę korekty gazu są okej za chwilę znów robi się bardzo ubogo szarpie I wywala gaz.
Po sprawdzeniu powracają bledy P01a6 P01b7 oraz dodatkowo p01a5. No i podczas jazdy autostradą korekty prawidłowe. Tylko zjade na drogi lokalne korekty walą na ubogo czasem na bogato.
Może ktoś ma pomysł? Może orginalny czujnik landi coś zmieni? Ktoś poleci na Śląsku gazownika który to ogarnie
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
A skąd pomysł aby wymienić na reduktor inny niż fabryczny Landi Renzo Li10?
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
- Wojtek22222
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra j
- Silnik: 14net
- Województwo: śląskie
Taki zaproponowano, koszt jego nieduży a działa poprawnie z fabryczną instalacją
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
z tego co piszesz jednak nie dziala
ja za 130 zl zregenerowałem reduktor, przy okazji wymienilem kolanka na miedziane wiec nie trzeba kupować nowego
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
- Wojtek22222
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra j
- Silnik: 14net
- Województwo: śląskie
- Wojtek22222
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra j
- Silnik: 14net
- Województwo: śląskie
Ciśnienie mierzone, prawidłowo ustawione. Testowane również na innych ustawieniach-bez zmian.
Co do czujnika założony czujnik z bosch 5.5bar I bez zmian.
Przejrzałem wzrokowo wiązkę przy czujniku i wydaje się cała
Znowu dzisiaj korekty prawidłowe, ale po przeejchaniu około 20km znów błędy wróciły. Nie dalo się ich skasować co skutkuje brak możliwości przełączenia na gaz. Znów po kilku km udało się skasować błędy. Instancja się uruchomiła
Co do czujnika założony czujnik z bosch 5.5bar I bez zmian.
Przejrzałem wzrokowo wiązkę przy czujniku i wydaje się cała
Znowu dzisiaj korekty prawidłowe, ale po przeejchaniu około 20km znów błędy wróciły. Nie dalo się ich skasować co skutkuje brak możliwości przełączenia na gaz. Znów po kilku km udało się skasować błędy. Instancja się uruchomiła
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
- Imię: Pawel
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 10 razy
Może to i ta wiązka bo nie daje się usunąć...potem pojedziesz potrzacha i znowu się da usunąć ..zobacz przy centralce...(na 2 czujnikach to samo więc to nie one)
Przy okazji jaki ten reduktor masz od STAGA...kosztuja jedną trzecią tego co Landi.
Przy okazji jaki ten reduktor masz od STAGA...kosztuja jedną trzecią tego co Landi.
- Wojtek22222
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2019, 19:59
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra j
- Silnik: 14net
- Województwo: śląskie
Stag ac r01, nie ma żadnej różnicy w jeździe, 100tys km zrobione I teraz się pojawił problem.
Gdzie dokładniej przejrzeć tą instalacje.?
Zamówiłem orginalny czujnik z landi zobaczymy może będzie różnica
Gdzie dokładniej przejrzeć tą instalacje.?
Zamówiłem orginalny czujnik z landi zobaczymy może będzie różnica
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 10:50
- Imię: Pawel
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 10 razy
Tu masz zdjęcia do okablowania centralki...po kolorach dojdziesz które idą do czujnika ...zobacz jak styki przy centralce.......potem możesz sie pokusić i puścić drugą prowizoryczną wiązkę żeby ją wykluczyć.
za ten schemat nie ręcze ale pewnie do opla nie zmieniali wszystkiego.
[External Link Removed for Guests]
Kurcze ten Stag AC R01 to 250 pln kosztuje...jakość i trwałość nie mogą być gorsze....opel i Landi wyśle zbójów na ciebie
szkoda że ja niedawno wymiłem na Li10 turbo...czemu miałby nie pasować jakby za małe ciśnienie dawał na listwie toby sypało błędami