jaka instalacia lpg do turbo
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 sty 2008, 17:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Holandia
- Kontakt:
jaka instalacia lpg do turbo
Moze ktos ma lpg lub mial przy autku z turbo, interesuje mnie co najlepiej zamontowac
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 sty 2008, 17:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Holandia
- Kontakt:
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
Nie opowiadajcie bzdur panowie
Jak najbardziej lpg moze pracowac z turbina, nie jest to zadna nowosc.
Co do zuzycia to wrecz przeciwnie... zreszta tu nie ma co sie rozpisywac.
Kumpel z pracy ma volvo s70 2,5turbo, jezdzi na gazie ... idzie jak rakieta.
Obecnie dla silnikow doladowanych najbardziej odpowiednie sa instalacje LPi.
Jest to instalacja gdzie gaz jest wtryskiwany do silnika w postaci cieklej.
Podstawowym problemem z lpg jest to ze ciezko zaciagnac do cylindra odpowiednia ilosc paliwa,
najprosciej mozna powiedziec ze "nie miesci sie". Zaciagane jest powietrze i do tego jescze gaz.
Ciekly wtrysk powoduje ze dawke gazu mozna dobrac bardzo precyzyjnie,
jest podawany pod wyzszym cisnieniem, do tego jest zimny, nie ogrzany,
wiec gestosc jest wieksza.
Osiagi silnika zasilanego w ten sposob sa lepsze niz w przypadku zasilania benzyna.
Do tego wysoka liczba oktanowa gazu pozwala na uzyskanie wyzszego stopnia kompresji/katow zaplonu.
Jedyna przeszkoda jest cena.... ok 5 - 8 tys PLNów.
Jak najbardziej lpg moze pracowac z turbina, nie jest to zadna nowosc.
Co do zuzycia to wrecz przeciwnie... zreszta tu nie ma co sie rozpisywac.
Kumpel z pracy ma volvo s70 2,5turbo, jezdzi na gazie ... idzie jak rakieta.
Obecnie dla silnikow doladowanych najbardziej odpowiednie sa instalacje LPi.
Jest to instalacja gdzie gaz jest wtryskiwany do silnika w postaci cieklej.
Podstawowym problemem z lpg jest to ze ciezko zaciagnac do cylindra odpowiednia ilosc paliwa,
najprosciej mozna powiedziec ze "nie miesci sie". Zaciagane jest powietrze i do tego jescze gaz.
Ciekly wtrysk powoduje ze dawke gazu mozna dobrac bardzo precyzyjnie,
jest podawany pod wyzszym cisnieniem, do tego jest zimny, nie ogrzany,
wiec gestosc jest wieksza.
Osiagi silnika zasilanego w ten sposob sa lepsze niz w przypadku zasilania benzyna.
Do tego wysoka liczba oktanowa gazu pozwala na uzyskanie wyzszego stopnia kompresji/katow zaplonu.
Jedyna przeszkoda jest cena.... ok 5 - 8 tys PLNów.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 sty 2008, 17:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Holandia
- Kontakt:
w holandi benzyna kosztuje juz ponad 1,5euro a gas niecale 0,60 centa
a robie 2500 do 3000 km miesiecznie
srednie spalanie to 10 l
[ Dodano: 2008-03-30, 21:59 ]
nikt tego w polsce nie chce montowac
pompy gazu szybko wysiadaja
tak mi kilky powiedzialo
a robie 2500 do 3000 km miesiecznie
srednie spalanie to 10 l
[ Dodano: 2008-03-30, 21:59 ]
zgadzam sie ze lpi to najlepszy wynalazek,koszt pomine,ale sa problemy z tymi instalaciamideeper pisze:Obecnie dla silnikow doladowanych najbardziej odpowiednie sa instalacje LPi.
Jest to instalacja gdzie gaz jest wtryskiwany do silnika w postaci cieklej.
Podstawowym problemem z lpg jest to ze ciezko zaciagnac do cylindra odpowiednia ilosc paliwa,
najprosciej mozna powiedziec ze "nie miesci sie". Zaciagane jest powietrze i do tego jescze gaz.
nikt tego w polsce nie chce montowac
pompy gazu szybko wysiadaja
tak mi kilky powiedzialo
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
Mamanek, Wystarczylo spojrzec w profilWojtek0604, Astra GTC 2,0 Turbo..Jesli chodzi o te proby wysmiania to nie rozumiem Was...To juz nie mozna mieć auta które będzie zapierdalać a przy tym będzie oszczedne ??
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
kargul, czy mozna miec cos dobrego tanim kosztem? Czy gaz dobrze sie Twoim zdaniem sprawdzi z silnikiem z turbina?
Jesli uwazasz ze tak, to nie mamy co dyskutowac, jak moze byc szybko i tanio?
Nie rozumiem czasem Waszych pytan, gaz wysusza silnik, turbo powoduje bardzo duze poprezenie silnika jednoczesnie go obciazajac, chcecie LPG w turbo to nie ma sprawy, tylko kto jezdzi wolno majac turbine i bedzie za kazdym razem przelaczal na bene...
Zreszta forum po to jest, zeby sie swoimi wiadomosciami dzielic... Nikt sie przeciez nie musi do moich rad stosowac
Jesli uwazasz ze tak, to nie mamy co dyskutowac, jak moze byc szybko i tanio?
Nie rozumiem czasem Waszych pytan, gaz wysusza silnik, turbo powoduje bardzo duze poprezenie silnika jednoczesnie go obciazajac, chcecie LPG w turbo to nie ma sprawy, tylko kto jezdzi wolno majac turbine i bedzie za kazdym razem przelaczal na bene...
Zreszta forum po to jest, zeby sie swoimi wiadomosciami dzielic... Nikt sie przeciez nie musi do moich rad stosowac
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team