jaka instalacia lpg do turbo

porady i pomoce
Wojtek0604

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 20 sty 2008, 17:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Holandia
Kontakt:

jaka instalacia lpg do turbo

#1

Nieprzeczytany post autor: Wojtek0604 »

Moze ktos ma lpg lub mial przy autku z turbo, interesuje mnie co najlepiej zamontowac

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#2

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Tak sie tylko spytam, w jakim celu LPG do turbo? W ten sposob mozna szybciej ubic turbine :/ Albo zabawa albo oszczednosc ;)
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Wojtek0604

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 20 sty 2008, 17:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Holandia
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Wojtek0604 »

zawsze mozna przelaczyc na bedzune gdy chcesz sie pobawic
a oszczednosci rzedu 8000 rocznie to troche grosza
a poza tym niema gdzie rozwinac skrzydel

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

Marys pisze:Albo zabawa albo oszczednosc
potwierdzam

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#5

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

8000 rocznie? :shock: To spore bys musial miec te przebigi by tyle na gazie zaoszczedzic w rok. Tylko ze jest druga strona medlau. Instalacja tez pochlania pewne fundusze i pytanie, czy turbina to zniesie ;)
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: deeper »

Nie opowiadajcie bzdur panowie :D
Jak najbardziej lpg moze pracowac z turbina, nie jest to zadna nowosc.
Co do zuzycia to wrecz przeciwnie... zreszta tu nie ma co sie rozpisywac.
Kumpel z pracy ma volvo s70 2,5turbo, jezdzi na gazie ... idzie jak rakieta.

Obecnie dla silnikow doladowanych najbardziej odpowiednie sa instalacje LPi.
Jest to instalacja gdzie gaz jest wtryskiwany do silnika w postaci cieklej.
Podstawowym problemem z lpg jest to ze ciezko zaciagnac do cylindra odpowiednia ilosc paliwa,
najprosciej mozna powiedziec ze "nie miesci sie". Zaciagane jest powietrze i do tego jescze gaz.

Ciekly wtrysk powoduje ze dawke gazu mozna dobrac bardzo precyzyjnie,
jest podawany pod wyzszym cisnieniem, do tego jest zimny, nie ogrzany,
wiec gestosc jest wieksza.

Osiagi silnika zasilanego w ten sposob sa lepsze niz w przypadku zasilania benzyna.
Do tego wysoka liczba oktanowa gazu pozwala na uzyskanie wyzszego stopnia kompresji/katow zaplonu.

Jedyna przeszkoda jest cena.... ok 5 - 8 tys PLNów.

Wojtek0604

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 20 sty 2008, 17:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Holandia
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Wojtek0604 »

w holandi benzyna kosztuje juz ponad 1,5euro a gas niecale 0,60 centa
a robie 2500 do 3000 km miesiecznie

srednie spalanie to 10 l

[ Dodano: 2008-03-30, 21:59 ]
deeper pisze:Obecnie dla silnikow doladowanych najbardziej odpowiednie sa instalacje LPi.
Jest to instalacja gdzie gaz jest wtryskiwany do silnika w postaci cieklej.
Podstawowym problemem z lpg jest to ze ciezko zaciagnac do cylindra odpowiednia ilosc paliwa,
najprosciej mozna powiedziec ze "nie miesci sie". Zaciagane jest powietrze i do tego jescze gaz.
zgadzam sie ze lpi to najlepszy wynalazek,koszt pomine,ale sa problemy z tymi instalaciami
nikt tego w polsce nie chce montowac
pompy gazu szybko wysiadaja
tak mi kilky powiedzialo

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Pytanie o jakim silniku mowa i czy turbo seryjne, czy dokladane, bo jesli dokladane, to dla mnie temat wzbudza tylko smiech :|
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

kargul

Astro-maniak
Posty: 1000
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostromecko
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: kargul »

Mamanek, Wystarczylo spojrzec w profilWojtek0604, :) Astra GTC 2,0 Turbo..Jesli chodzi o te proby wysmiania to nie rozumiem Was...To juz nie mozna mieć auta które będzie zapierdalać a przy tym będzie oszczedne ??
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.

- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków :mrgreen:

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

kargul, czy mozna miec cos dobrego tanim kosztem? Czy gaz dobrze sie Twoim zdaniem sprawdzi z silnikiem z turbina?

Jesli uwazasz ze tak, to nie mamy co dyskutowac, jak moze byc szybko i tanio?

Nie rozumiem czasem Waszych pytan, gaz wysusza silnik, turbo powoduje bardzo duze poprezenie silnika jednoczesnie go obciazajac, chcecie LPG w turbo to nie ma sprawy, tylko kto jezdzi wolno majac turbine i bedzie za kazdym razem przelaczal na bene...

Zreszta forum po to jest, zeby sie swoimi wiadomosciami dzielic... Nikt sie przeciez nie musi do moich rad stosowac ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

ODPOWIEDZ