Budowa przyczepki samochodowej
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
no wlasnie ze mam resory od zuka i oske calą z piastami ale - oska juz stara i niewiadomo jak wygladaja lozyska, mam tylko 1 kolo o zuka musialbym szukac drugiego, resory sa juz stare i popekane pozatym to sa te stare grube , ciezkie - teraz widzialem ze sprinter ma 1 piorowe wiec lżejsze duzo. Mam jakies piasty opla tylko jak je zalozyc? Do czego przyspawac, łączyć obydwie ze sobą (cos ala ośka) czy osobno ? A co do ładunku to tak lepiej jechac 2 razy, tyle ze jak akurat potrzebuje przewiesc cos dlugiego , szerokiego to nieda sie na 2 razy ;p
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
Witam koledzy,ja też zamierzam zbudować przyczepkę.Będzie o wymiarach 125/250 niby wąska ale dojdą nadkola i będzie w sam raz.Mam dwa rodzaje resorów i nie wiem które wybrać,czy żukowskie czy od poloneza?Chciałbym aby moja przyczepka nie podskakiwała na asfalcie tylko lekko się bujała więc nie wiem które będą lepsze???
Caravan do końca...
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
... chodzi dokładnie o to - czy będziesz takie nadwymiarowe rzeczy woził bez przerwyzen86 pisze:jak akurat potrzebuje przewiesc cos dlugiego , szerokiego to nieda sie na 2 razy
... może warto zrobić mniejszą przyczepkę a za zaoszczędzoną kasę przewieźć jednorazowy duży ładunek bagażówką ... wybór należy wyłącznie do Ciebie ...
... zawsze można taki ładunek spróbować postawić pionowo ... chyba, że ciężki ... szyby tak wożą ...
Pozdro....
... pusta zawsze będzie podskakiwać ...riko pisze:aby moja przyczepka nie podskakiwała na asfalcie tylko lekko się bujała
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 maja 2008, 17:24
- Imię: Robert
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 isuzu
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Moim zdaniem chodzi glownie o wysokosc przyczepki. 10-15 cz to spora roznica. W zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie zmocowania osi nad resorem. Nalezy jednak zwrocic uwage na to, ze jak jesz resor nad osia to wtedy cala mase przyczepki masz oparta w naturalny sposob na osi. Dajac resor pod os, ciezar przyczepki bedzie probowal oderwac resor od osi. Grawitacja jest bezlitosna. Trzeba wtedy zwrocic szczegolna uwage na cybanty mosujace resor pod osia. Duzy ciezar na przyczepce, oraz nasze drogi moga strasznie namieszac.
Trzeba to miec na uwadze.
Innym minusem mocowania resora pod osia moze byc znaczace zmniejszenie przeswitu przyczepki. Dodatkowe kilkanascie cm pod osia.
Trzeba to miec na uwadze.
Innym minusem mocowania resora pod osia moze byc znaczace zmniejszenie przeswitu przyczepki. Dodatkowe kilkanascie cm pod osia.