Podświetlenie nóg
- Mateus33
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:58
- Imię: Mateusz
- Auto: Astak K
- Województwo: małopolskie
Podświetlenie nóg
Witam przesyłam zdjęcia wykonanego przez siebie podświetlenia. Opis jak zrobić (praktycznie identycznie jak w J) chętnym mogę udzielić dodatkowych informacji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 11 cze 2016, 18:50
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFL
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Też bym sobie ten bajer zrobił . Dużo z tym roboty? Rozumiem, że instrukcja taka sama jak do J-tki? Na jakiej zasadzie Ci się świeci to? Przy włączonych światłach mijania czy działa razem z lampką z podsufitki?
- Mateus33
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:58
- Imię: Mateusz
- Auto: Astak K
- Województwo: małopolskie
Myślę że jak masz wszystko to dla kogoś kto trochę chęci godzina Ja mam do lampki podsufitki tak mi się to najbardziej podoba. Generalnie instrukcja ta sama co do J chyba tylko kolor przewodu inny ale to jutro sprawdzę zrobię zdjęcie kostki (szara kostka, chyba szary przewód tu nie jestem pewien)
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 11 cze 2016, 18:50
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFL
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Osobiście, jeżeli to możliwe, dałbym sobie pod nogi światło w białym kolorze . Pasowało by do reszty podświetlenia w kabinie. Będę się musiał kiedyś przygotować i sobie to zrobić . Zawsze mi się to podobało.
Kable to chyba te same co w J-tce, bo tam też był szary .
Edit: Marwisn łap: http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=172&t=824453
Kable to chyba te same co w J-tce, bo tam też był szary .
Edit: Marwisn łap: http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=172&t=824453
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2016, 23:30 przez Melfi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mateus33
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:58
- Imię: Mateusz
- Auto: Astak K
- Województwo: małopolskie
To jest światło białe tyle ze ciepłe a na "suficie" mam w5w led zimne. Na żywo ładnie to się komponuje. Kostki znajdują się pod schowkiem od strony kierowcy(otwierany po lewej stornie) trzeba go ściągnąć. Masa jest tam ładnie przygotowana śruby wystarczy odkręcić dołożyć swój przewód. Plus z szarej kostki narazie bez lutowania (gwarancja)
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 11 cze 2016, 18:50
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFL
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
No nic, będę się musiał temu przyjrzeć . Szkoda, że tam nie rozwiązania jak w Fordzie Focusie II. Brat mi powiedział, że wystarczyło wkręcić żarówkę by mieć podświetlenie nóg . Cała reszta była przygotowana.
- Mateus33
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:58
- Imię: Mateusz
- Auto: Astak K
- Województwo: małopolskie
Tak to jest taśma led użyłem po 20 cm do tego przewód głośnikowy (owiniety czarną izolacyjna taśma materiałowa)
Zdjęcie kostki. Zaraz ktoś powie że prowizorka ale kabel będzie wlutowany po okresie gwarancji teraz jest zamaskowany taśma. Jak ktoś będzie robił dobra rada aby ściągnąć plastikowa osłonę na nogi od strony pasażera. Wystarczyczy pociągnąć tam są zatrzaski później przeciągnąć przewód do kostki.
Zdjęcie kostki. Zaraz ktoś powie że prowizorka ale kabel będzie wlutowany po okresie gwarancji teraz jest zamaskowany taśma. Jak ktoś będzie robił dobra rada aby ściągnąć plastikowa osłonę na nogi od strony pasażera. Wystarczyczy pociągnąć tam są zatrzaski później przeciągnąć przewód do kostki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2016, 9:39 przez Mateus33, łącznie zmieniany 3 razy.
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Ja radzę ograniczyć napięcie puszczone na taśmy do 11 V. To że one są na 12 V to bzdura, a poza tym dwunastu to w aucie nie ma
Szkoda, że nie ma bursztynowych taśm. Bym sobie zrobił jeszcze rozdzielone w zależności od górnych lampek do czytania.
Szkoda, że nie ma bursztynowych taśm. Bym sobie zrobił jeszcze rozdzielone w zależności od górnych lampek do czytania.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.