Opel Astra F 1.4
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:59
- Imię: Paweł
- Auto: c14nz/c20ne/x20xev
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 11 lis 2008, 11:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
No ja powiem tak Czasem brakuje mocy, 60 KM nie oszukujmy się szału nie ma Ale teraz coś mi w aucie padło, i pali dużo, ale auto nie do poznania Dostało takiego kopa Mechanik mówił, że może termostat się nie otwierać i ciągle idzie na dużej porcji paliwa Jakby tak było bez spalania ok 10l / 100 km to byłoby fajnie Ale przy takim spalaniu to ... Wcześniej auto oszczędne Jechałem w góry, 4 osoby, pełny bagażnik, strome podjazdy, 2 bieg i gaz w desce, 3 bieg i gaz w desce i spaliła tylko 7,3l. Chociaż szału nie ma, to i tak bym jej nie zamienił na inną
W zakręt można wejść z każdą prędkością...
Ale.... nie z każdą prędkością można z niego wyjść...
Alan 48 multi + President Missouri
Ale.... nie z każdą prędkością można z niego wyjść...
Alan 48 multi + President Missouri
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 sty 2011, 22:06
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Lokalizacja: Kielce
Koledzy, tanim kosztem można z tego silniczka wyciągnąć 82KM (więcej niż wszystkie oplowskie 1,6 SPI), wystarczy przełożyć górę silnika od c14se, i parę dupereli (koszt przy własnej pracy ~400 zł).
Z resztą analogiczna sytuacja ma miejsce w wypadku silnika 16 (można wycisnąć z niego ponad 100 KM). koszt ten sam (góra c16se). Na taką operację czaje się właśnie ja (rozglądam się za częściami)
Magia small blocka GM
Z resztą analogiczna sytuacja ma miejsce w wypadku silnika 16 (można wycisnąć z niego ponad 100 KM). koszt ten sam (góra c16se). Na taką operację czaje się właśnie ja (rozglądam się za częściami)
Magia small blocka GM
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 sie 2011, 10:55
- Imię: Adam
- Auto: ASTRA F COMBI
- Silnik: X14NZ
- Lokalizacja: Skawina
Koledzy, tanim kosztem można z tego silniczka wyciągnąć 82KM (więcej niż wszystkie oplowskie 1,6 SPI), wystarczy przełożyć górę silnika od c14se, i parę dupereli (koszt przy własnej pracy ~400 zł).
Z resztą analogiczna sytuacja ma miejsce w wypadku silnika 16 (można wycisnąć z niego ponad 100 KM). koszt ten sam (góra c16se). Na taką operację czaje się właśnie ja (rozglądam się za częściami)
Opisz taką przeróbkę (jak to zrobić i co jest potrzebne).
Dzięki.
Z resztą analogiczna sytuacja ma miejsce w wypadku silnika 16 (można wycisnąć z niego ponad 100 KM). koszt ten sam (góra c16se). Na taką operację czaje się właśnie ja (rozglądam się za częściami)
Opisz taką przeróbkę (jak to zrobić i co jest potrzebne).
Dzięki.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 sie 2011, 10:55
- Imię: Adam
- Auto: ASTRA F COMBI
- Silnik: X14NZ
- Lokalizacja: Skawina
Koledzy, tanim kosztem można z tego silniczka wyciągnąć 82KM (więcej niż wszystkie oplowskie 1,6 SPI), wystarczy przełożyć górę silnika od c14se, i parę dupereli (koszt przy własnej pracy ~400 zł).
Z resztą analogiczna sytuacja ma miejsce w wypadku silnika 16 (można wycisnąć z niego ponad 100 KM). koszt ten sam (góra c16se). Na taką operację czaje się właśnie ja (rozglądam się za częściami)
Opisz taką przeróbkę na pewno będą zainteresowani.
Z resztą analogiczna sytuacja ma miejsce w wypadku silnika 16 (można wycisnąć z niego ponad 100 KM). koszt ten sam (góra c16se). Na taką operację czaje się właśnie ja (rozglądam się za częściami)
Opisz taką przeróbkę na pewno będą zainteresowani.
- scoTT
- Posty: 403
- Rejestracja: 01 mar 2011, 11:40
- Imię: Tadzik
- Auto: Astra F hb 3D, F kombi, GSI c20ne
- Silnik: x16xel, x16szr+gaz
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok i 20 km akalic
- Kontakt:
Nie sądzę aby odpowiedział bo kolegi już ponad rok nie było na forum
"Opinia jest jak dupa, Watson"-powiedział Holmes. "Każdy ma własną..."
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 28 wrz 2017, 12:22
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X20XER
- Rocznik: 2000
- Województwo: śląskie
Moim zdaniem C14NZ nie jest najgorszy w 3D HB. Taki sam silnik posiadam teraz w sedanie i zdecydowanie brakuje mu mocy, wyprzedzanie stało sie rzadkością, głównie gdy ktoś skręca w prawo. Między przesiadką z HB do sedana miałem przyjemność jazdy 5D HB 1.6 8v i mogę uczciwie powiedzieć, że taki silnik jest wystarczający do codziennej jazdy po mieście i w trasie.