GSI 2.016V vs. GSI 2.0 8V

testy i porównania
JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#21

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

dikser pisze:gsi o mocy bodajze 132koni silniczek 2litry 8zaworow
129 km ,20SEH :)

Lupo

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Lupo »

ja sie podłączam do wypowiedzi kolegów na temat niezawodności C20Ne, mam taki, ma juz swoje na karku (308 tys km) nic ale to nic z nim sie nie dzieje, nie miałem problemów z silnikiem ani ja, ani poprzedni dwaj właściciele krórych znam. Polecam. Spalanie tez rewelka, przy naprawde dynamicznej jezdzie nie przekracza 11 litrów gazu.
Obrazek

Aro

Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 23 wrz 2007, 10:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: Aro »

Ja również robię przymiarki do GSI i mam pytanie
Jak tam jest z zawieszeniem, bo słyszałem że na seryjnym to się strasznie buja.
Czy nie ma częstych problemów typu przepływomierz, krokowy i takich tam różnych czujników.
Jaka jest dostepność części zamiennych, kupie je bez problemu jak do 1,4 1,6 1,8 ?
Korci mnie 16V ale obawiam się że trafie na jakąś zajechaną zalaną na sprzedaż jakimś magicznym specyfikiem typu "motodoktor".
A na koniec z innej beczki ;) którym z tych autek dałbym radę GSI 8V lub 16V
Prelude 2,0 130 KM
Vectra 1,8 16v
A6 1,8T
Bmw 520 2,5 170KM
Bo mnie kolesie denerwują już :x
(też mają atrakcjie 1,4 V8 objechać, ale chce ich miny zobaczyć )

Matyjas

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 28 paź 2007, 20:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: Matyjas »

Aro pisze:Jak tam jest z zawieszeniem, bo słyszałem że na seryjnym to się strasznie buja.
Buja to się cywil 1.4. Seria GSi nie jest gniotem jak kolegi Golf na gwincie, tylko odczucia w kabinie są twardością bardzo zbliżone do nowych seryjnych aut (to nie ponton jak Renault 19), a z kolei w zakrętach idzie tak samo jak na jakimś pseudo sportowym -40mm i po dziurach można cisnąć... jedna z najlepszych zawieszek jakie spotkałem w compactach z lat 90.
Aro pisze:Czy nie ma częstych problemów typu przepływomierz, krokowy i takich tam różnych czujników.
Nie ma. Czujników wbrew pozorom nie jest dużo. Najważniejsze to przepływka, lambda, położenie wału, przepustnica... Reszta raczej mało wpływa na pracę lub jest po prostu tania, jak np. temperatura na kompa za 35zł. Ja bym się nie bał czujników.
Aro pisze:Jaka jest dostepność części zamiennych, kupie je bez problemu jak do 1,4 1,6 1,8 ?
Bez problemu większego problemu wszystko kupisz. Jak nie w każdym, to w co trzecim miejscu, które odwiedzisz ;)
Aro pisze:Korci mnie 16V ale obawiam się że trafie na jakąś zajechaną zalaną na sprzedaż jakimś magicznym specyfikiem typu "motodoktor".
To też możesz trafić bez większego problemu. W sensie "motodoktor" ;) Także weź kogoś, kto się zna. Zmierz kompresję, popal w różnych temperaturach, patrz czy nie grzany (pokrywa rozrządu robi się żółta), sprawdź płyn chłodzący po intensywnej jeździe na ciepłym silniku (czy nie ma oleju)... ogólnie jak się nie znasz, to i Poloneza kupisz do dupy. Jak kupisz dobre 16v to pojeździ tak samo bezproblemowo jak 8v, jeśli nie przyżydzisz na eksploatację.
Aro pisze:A na koniec z innej beczki którym z tych autek dałbym radę GSI 8V lub 16V
Prelude 2,0 130 KM - 8v dostanie baty po mojemu
Vectra 1,8 16v - 8v szybsza
A6 1,8T - raczej ciężko to ósemką pogonić, ale dużo wolniej też nie będzie, albo podobnie
Bmw 520 2,5 170KM - raczej 8v dostanie po tyłku

Przeciętne 16v objeżdża każde z powyższych ;) Tzn ja mam 16v i taką prelę goliłem dwa razy ze startu, a mam koła 9", A6 w życiu nie da rady bo Golf IV 1.8T jechał ze mną równo do 140km/h (później był szybszy), a BMW 525 to powolna loszka, która od 150km/h jedzie tak jak GSi 16v, a ze startu dostaje baty.

Aro

Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 23 wrz 2007, 10:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Aro »

Po autko pojadę ze znajomym mechanikiem :lol:
A co powiedzielibyście o tych:
1.[External Link Removed for Guests]
2.[External Link Removed for Guests]
3.[External Link Removed for Guests]
4.[External Link Removed for Guests]
5.[External Link Removed for Guests]
A jak się sprawują silniki 1,8 16V?

Pd24

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 14 lut 2008, 13:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: :p
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: Pd24 »

Aro, popytaj na GSI klub widzę że ta [External Link Removed for Guests] jest znajoma w środowisku klubu.Jak chcesz się ganiać to tylko C20XE wrażenia gwarantowane :lol: A że pękają głowice to musi być powód moim zdaniem.Trzeba nie pałować na zimnym silniku i dbać.Wrażenie objechać furkę nowszą są bezcenne :mrgreen:

Aro

Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 23 wrz 2007, 10:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: Aro »

Nie tyle żeby tam zaraz ganiać :lol: ale od czasu do czasu chciałbym zobaczyć rozdziawione gęby cwaniaczków :mrgreen:

[ Dodano: 2008-10-04, 14:07 ]
a przed ich oczami żeby widniał oddalający się znaczek GSI :lol:

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Ta gske o ktorej byla chwilke temu mowa, to kolegi z mojego klubu, o ile wiem w poniedzialek klientka go odbiera, a tak to zadbana sztuka, zreszta kazda klubowa od "NAS" to w pewnych wzgledach rodzyn :)

Dobra, dosc OT :roll:
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Aro

Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 23 wrz 2007, 10:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: Aro »

Ech :( szukam szukam i jeszcze jakoś żadna mnie nie urzekła.
I na dodatek wszędzie cholernie daleko :x
Wy też mieliście takie trudności z znalezieniem tej jedynej :D
A co sądzicie o takich GSI z komisu?( są około 1000zł droższe od idywidualnych sprzedawców)
Ceny teraz wahają sie od powiedzmy 5500 do 9000 (bo tych poniżej i wyżej nie biorę pod uwagę) czy w granicach 7000 to jest to konkretna maszyna ?

mariusz.lg

Astro-maniak
Posty: 77
Rejestracja: 09 sie 2008, 17:51
Imię: Mariusz
Auto: astra F gsi, honda accordi fiat 126
Silnik: c18xe
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: wejherowo
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: mariusz.lg »

Właśnie zastanawiam się czy nie zmienić mojego bolida (astra f silnik 1,4 w hatchbacku) na coś mocniejszego np.astrę gsi .Tylko teraz który silnik 2,0 w tym modelu jest najlepszy i bezawaryjny i zarazem ekonomiczny.Bo auto jest zajefajne i czy na gazie jest dobre?

ODPOWIEDZ