GSI 2.016V vs. GSI 2.0 8V
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
C20NE czyli 115KM - praktycznie silnik niezniszczalny, dbac trzeba o podstawowe sprawy eksploatacyjne, rozrzad niekolicyjny, bardzo dobry moment obrotowy juz w dolnym zakresie, w miare ekonomiczny jak na taka pojemnosc i w zasadzie bezawaryjny jak sie dba. Znakomicie znosi LPG, mozna smialo go przerobic, polecam jednak sekwencje, z uwagi na wielopunkt.
C20XE czyli 150KM - silnik wywolujacy przeklenstwa w kazdej chwili kiedy wciska sie gaz... Zapiernicza niesamowicie dobrze, do 200km/h przyspiesza bardzo rowno
Niestety ma czasem gorsze dni, czesto zdarzaja sie klopoty z elektronika, duza ilosc czujnikow, ktore gdzies tam skoroduja, gdzies sie poluzuja, albo przetra przewody, trzeba co jakis czas sobie pod maske luknac czy wszystko ok.
Mechanicznie silnik rowniez nie do zdarcia, jesli oczywiscie poprzedni wlasciciel nie zrobil z niego gniota, nie wolno gazowac na zimnym, bo glowice mozna zalatwic, nie polecam przegrzania tego silnika...
Niestety rozrzad juz trzeba wymieniac miarowo 50.000 dla pewnosci. Nie polecam do niego LPG, szkoda czasu i kasy na kiepska instalacje. Ale jak juz to tylko dobra sekwencja, chociaz do C20XE raczej sie nie wsadza LPG
W razie czego pytac, chetnie powiem cos wiecej
C20XE czyli 150KM - silnik wywolujacy przeklenstwa w kazdej chwili kiedy wciska sie gaz... Zapiernicza niesamowicie dobrze, do 200km/h przyspiesza bardzo rowno
Niestety ma czasem gorsze dni, czesto zdarzaja sie klopoty z elektronika, duza ilosc czujnikow, ktore gdzies tam skoroduja, gdzies sie poluzuja, albo przetra przewody, trzeba co jakis czas sobie pod maske luknac czy wszystko ok.
Mechanicznie silnik rowniez nie do zdarcia, jesli oczywiscie poprzedni wlasciciel nie zrobil z niego gniota, nie wolno gazowac na zimnym, bo glowice mozna zalatwic, nie polecam przegrzania tego silnika...
Niestety rozrzad juz trzeba wymieniac miarowo 50.000 dla pewnosci. Nie polecam do niego LPG, szkoda czasu i kasy na kiepska instalacje. Ale jak juz to tylko dobra sekwencja, chociaz do C20XE raczej sie nie wsadza LPG
W razie czego pytac, chetnie powiem cos wiecej
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
To prawda, zapraszam serdecznie na Forum GSiJOszi pisze:ja z takim pytaniem to udałbym sie do [External Link Removed for Guests] tam uzyskasz więcej odpowiedzi
Odnosnie spalania to powiem tak, wszystko zalezy od skrzyni biegow, czy krotka czy dluga...
Mi na trasie moje C20XE spalilo, teraz nie uwierzycie 6.1l/100km, fakt byla to bardzo spokojna jazda, tak w trasie bez oszczedzania nie wziela mi wiecej niz 7,5l/100km
W miescie max 11l/100km, a jak chce pooszczedzac to naprawde wynik nie przejkraszajacy 9l/100km jest realny, ale korci niesamowicie, zeby ciagle przyspieszac
W C20NE jest tak jak Tucio pisal, ogolnie spalanie jest bardzo zblizone i wsyzstko zalezy od stylu jazdy, nie ma tak, ze 16V spali wiecej niz 8V.
Powodzenia i raz jeszcze zapraszam na [External Link Removed for Guests]
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
plotuś, to tylko najwazniejsze zebys nie kupil 16-tki oczami... Musisz dobrze popatrzec czy nie jest to gniot... Juz pomijam stan silnika, ale takie duperele jak czujnik poziomu cieczy chlodzacej, niesprawne ETC i ABS, stukajace popychacze i stan uszczelnaiczy...
C20NE jest bardziej przyjazna w jakich kolwiek pracach silnikowych, w C20XE ciezko czasem sie dobrac do czegos z uwagi na bardzo zabudowany silnik, ale generalnie da sie zrobic wszystko
Ja oczywiscie polecam C20XE, ale musisz sie przygotowac, ze koszt serwisu bedzie troszke drozszy niz C20NE, ale tak jak pisalem na poczatku tematu... Wsiadziesz do C20XE, dodasz pare razy gazu i brzydkie slowa z podniecenia beda sie ciskac na usta
C20NE jest bardziej przyjazna w jakich kolwiek pracach silnikowych, w C20XE ciezko czasem sie dobrac do czegos z uwagi na bardzo zabudowany silnik, ale generalnie da sie zrobic wszystko
Ja oczywiscie polecam C20XE, ale musisz sie przygotowac, ze koszt serwisu bedzie troszke drozszy niz C20NE, ale tak jak pisalem na poczatku tematu... Wsiadziesz do C20XE, dodasz pare razy gazu i brzydkie slowa z podniecenia beda sie ciskac na usta
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team