[Opel Astra F Hatchback] 1.6 8v czy 1.6 16v ecotec

testy i porównania
DJ Turn

Astro-maniak
Posty: 80
Rejestracja: 01 lis 2008, 22:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: <SGL>
Kontakt:

#41

Nieprzeczytany post autor: DJ Turn »

wymien uszczelniacze zaworow to nie powinien wogole brac lub znikome ilosci :)
Obrazek
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
asia1994

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14 mar 2009, 11:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Grodzisk
Kontakt:

#42

Nieprzeczytany post autor: asia1994 »

to może ja sie tutaj wtrace piszecie że tylko 16V boli mnie że tak żle opisujecie silniki 8V :( ja miałem dwie Astry jedna to była z silnikiem 1.4 8V z 92 roku z LPG a druga która mam teraz i która byl za zadne skarby jej nie oddał to Astra z silnikiem 1...6 8v cabrio i powiem wam szczerze nie boje się ta swoja drugą Astra brac tiry a na na autostradzie to mnie oczarowała bo na liczniku oczom mi sie ukazał 190 km/h a w dodatku jest ekonomiczna tą pierwsza miał bym wielkie obawy więc proszę was nie krzywdzie silniki 8V :evil: :(
[External Link Removed for Guests] Opel astra 1994

regemen

Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Kontakt:

#43

Nieprzeczytany post autor: regemen »

Powiem tak: 1,6 8v to trwała i niezawodna jednostka silnikowa,jeśli była dbana przez poprzednich włascicieli lub właściciela. Ten silnik nie jest przeznaczony do ruszania spod świateł itp.To tzw. muł roboczy- Ja tak go nazywam :lol: Mało pali,nie jest olejożerny :> Polecam.Poza tym tani jeśli chodzi o zrobienie remontu silnika(wymiana pierścieni,itp.)Kupując auto z tym silnikiem zwracałbym raczej bardziej uwagę na stan blacharki auta. A co do przyśpieszeń auta to dużą rolę odgrywa tu model skrzyni biegów. :!:

Awatar użytkownika
Sqizzy

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 11 lis 2008, 10:10
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: WGM
Kontakt:

#44

Nieprzeczytany post autor: Sqizzy »

No więc zdecydowałem się, mam 10k na samochód. Szukam Astry F (na g za mało kasy) w HB 1.6 16v z gazem, z klimą el. szybami i lusterkami czyli full wypas.

szybajker

Astro-maniak
Posty: 300
Rejestracja: 16 sie 2008, 11:41
Imię: Łukasz
Auto: Linea Blu Coupe
Silnik: Z22SE
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#45

Nieprzeczytany post autor: szybajker »

Dobry tok myślenia... Na Twoim miejscu ja bym się wstrzymał z zakupem i pomyślał już jednak o Astrze G... Przyzwoity egzemplarz znajdziesz już za 11 - 12 tys. Może nie będzie miał takiego wyposażenia jak napisałeś wcześniej, ale odpadnie Ci trochę problemów blacharskich, bo jednak w G jest lepszy ocynk niż w F z końcowych lat produkcji. W autoświecie na teście po 100kkm nie znaleźli śladu rdzy! A mówię to z własnego doświadczenia, bo też z braku kasy zainwestowałem w "F". Nie mogę powiedzieć, że jestem niezadowolony. Ale korozja w tych autach zawsze będzie nieodłącznym towarzyszem. Nawet w tych najbardziej zadbanych...
Od 20.01.2009r. nie wdaję się w polemiki z idiotami. Dlaczego?
Bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem...

Awatar użytkownika
Franc

Astro-maniak
Posty: 125
Rejestracja: 16 sty 2009, 14:56
Imię: Seweryn
Auto: Astra G
Silnik: 1.6 8V Z16SE
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź

#46

Nieprzeczytany post autor: Franc »

17 marca 2009r kupiłem asterke F z 1998 r w sedanie z silnikiem 1.6 16 V zasilana LPG.

Fakt za wymiane rozrządu dałem prawie 700 zł ale moc jaką posiada i frajdy z jazdy nik mi tego nie zabiarze.

Zrobiłem do dzisiaj prawie 3000 km i nie dolałem grama oleju!!!

Poleam więc silnik 1.6 16V.

Awatar użytkownika
maxik69

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 29 cze 2014, 14:00
Imię: paulo
Auto: Astra F
Silnik: X16SZ
Województwo: mazowieckie

#47

Nieprzeczytany post autor: maxik69 »

sto lat po tych postach tylko jedno mnie zastanawia : kto stwierdził,ze 8v są bezkolizyjne. ..

grzechu65

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 02 lis 2014, 21:32
Auto: astra f
Silnik: x16xel
Województwo: mazowieckie

#48

Nieprzeczytany post autor: grzechu65 »

DJ Turn pisze:wymien uszczelniacze zaworow to nie powinien wogole brac lub znikome ilosci :)
dodam po latach, ze jak uszczelniacze wymienilem to zaczal brac jeszcze wiecej, dopiero wymiana pierscieni pomogla

ODPOWIEDZ